Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2020: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heel zijn zijn is gewoon ook anders, vroeger was dat imo de gelukkigste mens ter wereld zo op zicht (tis door zijn billengeknijp ik pas beginnen zien zijn naar de koers) en nu lijkt hij omdat ie minder in zijn vel zit een groot arrogantje...spijtig

bla-bla-bla

Comment

• Comment

• Als je zo'n grootverdiener bent, sta je natuurlijk ook onder constante druk. Het guitige van vroeger is er idd jammer genoeg helemaal vanaf. Ik heb hem ook jaren gevolgd op Instragram, was altijd leuk. Laatste jaar is het allemaal een hoop commercieel gezwets zonder meer, dus volg ik hem ook niet meer.

Comment

• Het is idd een marketing machine geworden. Maar dat kan ik nog ergens begrijpen.

Maar bv Lampaert heeft z'n sleutelbeenbreuk ook aan Sagan te danken. Hij permitteert zich gewoon te veel.

De massaspurt van gisteren - en dan vooral de duw van Peter Sagan aan Wout van Aert - zindert daags nadien nog na. Ervaren rot en snelle man André Greipel vond het "geen fraai beeld voor het wielrennen": "De straf voor Sagan is terecht. Hij is wanhopig en ging ver over de limiet."
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik heb de indruk sinds dat ie weg is van z'n vrouw dat het wat bergaf is beginnen gaan met Sagan. Zowel op het vlak van prestaties als op het vlak van mentaliteit. Ik heb enkele jaren terug eens met Van Staeyen gebabbeld (prof bij Cofidis toen en iemand die zich ook al wel eens in een massaspurt mengt). Die wist me te vertellen dat Sagan zich wel meer kon permitteren dan een andere renner en dat ie dikwijls nogal 'rare manoeuvres' deed of doet die van anderen niet geduld worden. Tja, met zo'n palmares, dat doet uiteraard wel iets. Ik denk dat ie wat gefrustreerd is dat het niet zo goed lukt voor die groene trui.

Comment

• Leuke rit vandaag, mooi van Martinez en dik verdiend. Helaas weinig landgenoten te bespeuren, het wordt wachten op Remco en Wout, als die laatste ooit eens zijn eigen kans mag gaan tenminste
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik vermoedde het al langer maar sinds vandaag ben ik zeker dat Wout in de toekomst zowel groen als geel kan winnen in de Tour. Als je dit kunt tot 8 km van het einde kun je ook mits de juiste begeleiding en strategie mee tot het eind. Fantastisch gewoon!

Wout moet daar weg bij Jumbo of tenminste een andere rol krijgen in de rondes. Het gaat daar een Slovenië - België worden in de nabije toekomt imo.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dat is iets wat Wout zelf zal moeten beslissen. Het is een gok want in principe is hij aan de zware kant. Dus is het overwegen of het gewichtsverlies niet té veel ten koste gaat van de explosiviteit.
                  Het gevaar met de Tour is dat sommige renners zich bijna uitsluitend op de Tour richten.
                  Wout heeft veel meer in z'n mars dan dat. Dus als je én heel goed je geld verdient (want die krijgt sowieso een beter contract volgend seizoen) én nog eens op verschillende vlakken overwinningen haalt, dan is het écht geen evidente keuze om alles op een grote ronde te richten. Wie weet nog wie 4de was in de Tour van 4 jaar geleden bijvoorbeeld?
                  Last edited by Hayes; 13/09/2020, 23:17.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    Dat is iets wat Wout zelf zal moeten beslissen. Het is een gok want in principe is hij aan de zware kant. Dus is het overwegen of het gewichtsverlies niet té veel ten koste gaat van de explosiviteit.
                    Het gevaar met de Tour is dat sommige renners zich bijna uitsluitend op de Tour richten.
                    Wout heeft veel meer in z'n mars dan dat. Dus als je én heel goed je geld verdient (want die krijgt sowieso een beter contract volgend seizoen) én nog eens op verschillende vlakken overwinningen haalt, dan is het écht geen evidente keuze om alles op een grote ronde te richten. Wie weet nog wie 4de was in de Tour van 4 jaar geleden bijvoorbeeld?
                    Uiteraard is het zijn beslissing en hij is ook nog volop bezig om zichzelf te ontdekken, maar waar gaat dat eindigen want hij kan gewoon alles

We hebben nog niet alles gezien van die kerel en hopelijk keert ook Remco terug op zijn niveau. Happy days are here again, maar we moeten nog wat geduld hebben....

Ik weet zelfs niet meer wie 4de was in de Tour van vorig jaar

Comment

• Toch wel een rare afgang van Bernal gisteren. Wout had gelijk volgens mij. Een hongerklop. Maar waarschijnlijk ook wel veroorzaakt door het moordende tempo de ganse dag.

En een beetje in de schaduw, heeft MVDP toch ook een prachtige zege gepakt in TA. Die begint ook stilaan terug op zijn topniveau te geraken.

Comment

• Ooit groen behalen is een haalbare kaart voor Van Aert. De Tour winnen niet, denk ik. Daar is z'n lichaamsbouw te zwaar voor. Als ie nog gaat afvallen, dan gaat hij aan spierafbraak doen. Of ze moesten ooit een Tour maken die bestaat uit weinig lange steile beklimmingen en met lange tijdritten. Maar dat gaat nooit gebeuren vrees ik.

Comment

• Mijn gedacht! Eens wat Belgen voorop Met naar elkaar te kijken gaan jullie geen ritten winnen hé jongens Dat zal Wout wel doen dan

Comment

• Wat een spanning zeg

Comment

• Pfffft

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Ik heb spijt voor Wout maar eigenlijk had ik dit nog verwacht. Roglic heeft zich 3 weken lang laten voortslepen door zijn ploeg en de arme Pogacar had niemand. 31 jaar geleden dat het nog zo spannend was op 't eind. Memories!

Nuja, 50 € verdiend. Deze middag nog gewed met mijn beste vriend dat de jongeling ging winnen. En hij heeft het niet gestolen begot

Remco kent zijn tegenstander nu ook voor de volgende jaren

Comment

• Al die oude franse topauto’s op die antieke beelden van de tour mmmm

Tijden veranderen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    Al die oude franse topauto’s op die antieke beelden van de tour mmmm

Tijden veranderen
                                    Idd! Nu rijden ze met Skoda's

Comment

• Waar het moest was er weer geen helper te zien voor Wout, de ontgoocheling zal te groot zijn

Was in ieder geval een prachtige Tour, op naar het BK en WK.

Comment

• Onbegrijpelijk waar Dumoulin en Martin zaten op't eind gisteren idd. De ontgoocheling leek idd nog niet verwerkt.

Wat een raar beeld trouwens van Roglic tijdens die tijdrit. Met dat scheve helmpje, leek hij wel dronken op zijn fiets te zitten. Geveld door de stress, mijn idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Onbegrijpelijk waar Dumoulin en Martin zaten op't eind gisteren idd. De ontgoocheling leek idd nog niet verwerkt.

Wat een raar beeld trouwens van Roglic tijdens die tijdrit. Met dat scheve helmpje, leek hij wel dronken op zijn fiets te zitten. Geveld door de stress, mijn idee.
                                          Zo zie je maar weer, ik schrijf het al van in het begin van de ronde. Wout had zonder deze teamstrategie ook minstens top 5 kunnen rijden en waarschijnlijk nog een paar ritten gewonnen.
                                          De Hollandse arrogantie heeft duidelijk gefaald, typisch! Ik heb eigenlijk nog niemand echt voor Wout zien werken daar, andersom daarentegen

Maar ok, zij hebben hem een kans gegeven destijds, nu is het hoog tijd voor een andere rol of een spoedig vertrek daar. Heb jij enig idee tot wanneer zijn contract daar loopt?

Comment

Working...
                                          X