Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2020: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee geen idee, maar ik denk dat hij financieel daar ook wel niet zal mogen klagen. En ze hebben hem ook wel enorm geholpen met heel dat debacle met Nuyens destijds. Dus hij gaat daar niet zomaar weg, denk ik.

Dit jaar heeft JV ook alles op Roglic gezet omdat ze absoluut de toer wilden winnen. Het zou me verwonderen, moest hij volgend jaar die kans nog krijgen.

Sven Nys verwoordde dat goed gisterenavond. Als je het gedrag van de Sky ploeg wil copiëren, dan moet je er wel absoluut zeker van zijn, dat je kopman, de sterkste van de hoop is. En dat was hij dus duidelijk niet.
    Al blijf ik erbij dat hij toch voor een stuk ten onder is gegaan aan de stress. Normaal moet die toch minstens voor Van Aert en Dumoulin eindigen in zo'n klimtijdrit.

Maar wat die Pogacar daar uit zijn benen schudde.... buitenaards.
    Ik ben die helling zelf al eens ooit op gereden, om daar nog aan plus 20 kmh op te vlammen.... man man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Maar wat die Pogacar daar uit zijn benen schudde.... buitenaards.
      Ik ben die helling zelf al eens ooit op gereden, om daar nog aan plus 20 kmh op te vlammen.... man man.
      We mogen ons nooit gaan vergelijken met profs, want dat demotiveert.
      Mijn besttijd op Alpe d'Huez is tegen een gemiddelde van net geen 14 km/h (12,2 km) of 50'40", wel de laatste minder steile 1,6 km niet mee gerekend (tot: 13,8 km). Ik ben geen klimmerstype maar toen was ik wel in superconditie, naar mijn normen toch. Die profs rijden daar vlotjes een kwartier rapper over.

Comment

• Ik vergelijk me er uiteraard ook niet mee, maar als je het zelf eens gedaan hebt, kan je die prestaties toch nog beter in perspectief plaatsen, vind ik.

Comment

• Prachtig van Wout! Doe het maar weer, een echte alleskunner. Nu zondag nog, duimen maar!

WTF is Ganna? Nooit van gehoord

Victor zong ook een toontje lager dan gisteren
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Miljaarde! Weer zilver, toch sterk!

Wout mag Roglic bedanken, schone ploegmaat Landenploegen of niet. Heeft zich de ganse Tour kapot gereden voor hem en nu deed hij niks tot het zeker te laat was.

Vertrekken bij Jumbo zou ik zeggen, jaloerse kerels imo.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Toch weer wel een top campagne van VA, maar nét niet is des te jammerder natuurlijk.
              Had ook nog nooit van die Ganna gehoord, maar wel een toptalent blijkbaar.

Alaphilippe bewijst ook nog maar eens zijn wereldklasse...niet alleen die jump, maar daarna toch ook nog wegblijven. Roglic of niet, die mannen zaten echt wel efkes ferm rond te draaien, en kwamen geen meter dichter.

Wel een knap rijdende Belgische ploeg gezien. Dat heeft Verbrugge wel mooi voor elkaar. Dat is wel ooit anders geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                TRoglic of niet, die mannen zaten echt wel efkes ferm rond te draaien, en kwamen geen meter dichter.
                Was uiteraard een sterk nummer van Julien maar de achtervolgers wisten ook wel dat ze geklopt waren aan de meet door Wout. Dus helemaal van harte, ik heb mijn twijfels...
                Roglic heeft niks gedaan, het was verdorie zijn verdomde plicht geweest. Ik zag dat al in de Tour, Wout stond op zijn momenten er telkens helemaal alleen voor.

Wout is veel te braaf. Misschien begrijpelijk, hij komt pas kijken in het wegwielrennen. Maar dat daar bij Jumbo een hartig woordje gepraat gaat worden staat vast.

Domineren zoals gisteren en in de Tour en dan weer verliezen kan toch niet de bedoeling zijn van een sponsor veronderstel ik.

Comment

• Nice! Mathieu lijkt ook helemaal back. Kijk uit naar de duels in de volgende koersen.

Comment

• Miljaarde Julian, kieken!

Nu kon Roglic wel winnen en was hij niet moe, spijtig want ik moet 'm niet meer

Comment

• Ik zie Alaphilippe graag rijden, en 't is een steengoed coureur. Maar altijd dat fel plots uitzwenkend rijden, precies ne kleine die wat aan 't spelen is met z'n BMX. In aanloop naar de spurt deed 'm ook zoiets raar. Terecht naar de 5de plaats gezet, zeker omdat hij over z'n schouder keek en dus Hirschi zag en dan kwakte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Ik zie Alaphilippe graag rijden, en 't is een steengoed coureur. Maar altijd dat fel plots uitzwenkend rijden, precies ne kleine die wat aan 't spelen is met z'n BMX. In aanloop naar de spurt deed 'm ook zoiets raar. Terecht naar de 5de plaats gezet, zeker omdat hij over z'n schouder keek en dus Hirschi zag en dan kwakte.
                        Klopt! Maar in een normale sprint had Roglic nooit gewonnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Klopt! Maar in een normale sprint had Roglic nooit gewonnen
                          Ja dat klopt, heb ik ook niets van gezegd. Enfin, ik gun het Roglic wel na z'n mislukte tour. Zelfs Van Aert zelf zei dat ie vorige week echt niet beter kon.

Comment

Zelfs Van Aert zelf zei dat ie vorige week echt niet beter kon.
                            Dat heb ik hem ook horen zeggen vorige week, maar daar geloof ik helemaal niks van. Zoals ik nogal schreef hier, Wout is veel te braaf, dat gaat wel spoedig over

De sportwereld is net als de gewone wereld, only the strong survive en heel veel jaloezie

Comment

• Ik durf er geen sluitend oordeel over vellen. Ik weet wel uit eigen ervaring dat je echt wel kapot kunt zitten en al heel blij bent dat je 'r nog net kunt aanhangen.

Comment

Dat heb ik hem ook horen zeggen vorige week, maar daar geloof ik helemaal niks van. Zoals ik nogal schreef hier, Wout is veel te braaf, dat gaat wel spoedig over

De sportwereld is net als de gewone wereld, only the strong survive en heel veel jaloezie
                                Waarheid.

Comment

Ik durf er geen sluitend oordeel over vellen. Ik weet wel uit eigen ervaring dat je echt wel kapot kunt zitten en al heel blij bent dat je 'r nog net kunt aanhangen.
                                  Daar twijfel ik niet aan, ook al vaak genoeg zelf meegemaakt

Maar als ik alles samen bekijk. Het werk dat Wout al gedaan heeft voor Roglic en wat hij ervoor terug krijgt is noppes. Ook in de voorbije Tour bv. Er was in de ritten die hij won en die hij nog had kunnen winnen nooit enige vorm van hulp. Maja, hij zal het inderdaad beter zelf weten natuurlijk maar ik zou toch snel mijn conclusies trekken... . Benieuwd!

Comment

• Voor al diegenen die dachten dat MVDP een kwakkelseizoentje ging hebben, ja man.

Kijk ook uit naar zijn kasseiklassiekers binnenkort

Comment

Daar twijfel ik niet aan, ook al vaak genoeg zelf meegemaakt

Maar als ik alles samen bekijk. Het werk dat Wout al gedaan heeft voor Roglic en wat hij ervoor terug krijgt is noppes. Ook in de voorbije Tour bv. Er was in de ritten die hij won en die hij nog had kunnen winnen nooit enige vorm van hulp. Maja, hij zal het inderdaad beter zelf weten natuurlijk maar ik zou toch snel mijn conclusies trekken... . Benieuwd!
                                      Dat had een heel eenvoudige reden, teamorders: alles op Roglic om de tour te winnen.

Comment

Dat had een heel eenvoudige reden, teamorders: alles op Roglic om de tour te winnen.
                                        Je ziet dan ook wat ervan gekomen is hé

Comment

Je ziet dan ook wat ervan gekomen is hé
                                          Tja, hadden ze op 't voorhand geweten dan hadden ze waarschijnlijk alles op Wout gezet. Een glazen bol zullen ze ook niet hebben hé.

Comment

Working...
                                          X