Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2020: wie wint wat?
Collapse
X
-
Verdorie, vergeten te kijken
Lijkt me een logische uitslag, seffens eens naar de samenvatting kijken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHahaha, Wout en Mathieu, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, zo gaat dat....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat zat er wel eens aan te komen hé... als twee honden vechten om een been.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Pffff, wat een spanning! Meesterlijke sprint van 2 kampioenen. Mathieu is nu helemaal terug, spijtig dat het seizoen bijna voorbij is
Spijtig voor Julian, dat had het nog mooier gemaaktEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWout is gewoon te laat vertrokken. VDP accelereert net dat tikkeltje sneller, daarom dat ie ook altijd de crossen wint. Had Wout 10m vroeger vertrokken, dan was hij gewonnen.
Comment
-
Prachtige koers, met een mooie winnaar, al had ik als Belg liever Wout zien winnen uiteraard.
Ik denk dat je de mentale druk bij allebei die gasten ook niet mag onderschatten. ze gaan daar als jonge snaken naar mijn mening, allebei super mee om in ieder geval.
Wat jammer voor Alaphilippe wel. Die had je het zeker gegund om nog mee te gaan tot het eind.
Comment
-
Zijn pa is wel een hele Hollander, maar dat is Mathieu zijn schuld niet hé
In Verstappen zit nog veel meer Belg. Hij is hier niet alleen geboren, zijn moeder is ook Belgisch en toch klapt hij Hollands
Doe mij dan maar Mathieu, veel sympathieker, kleinzoon van eeuwige 2de Poupou en hij spreekt VlaamsEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
In Verstappen zit nog veel meer Belg. Hij is hier niet alleen geboren, zijn moeder is ook Belgisch en toch klapt hij Hollands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Ja, maar die kan, vermoed ik toch, zo goed niet met een velo rijden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhalf belg, franse moeder...veel hollander zit er niet in tenzij dat'em kampioen is in het land dat op zijn pas staat
hij spreekt schoon kapels
Comment
Comment