Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2020: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en gade gij daarmee winnen, hayes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      In afwachting van de gravelbike toch weer een mtb gekocht. De offroad kriebels werden té sterk. Nog geen idee of ik die nadien hou of weer te koop zet.
      Een Cube Aim aan een prijsje gekocht. De groep is ene mix van Deore, Alivio en Altus. Maar dat schakelt eigenlijk gewoon goed. Een beetje zwaarder dan je ideaal zou willen maar gewoon functioneel.

Ziet er goed uit, schakelen doet dat allemaal. Nu nog een Chinese vaste vork erin, scheelt bijna zo'n 2 kilogram en zal veel beter rijden.

Comment

• Ik denk dat Hayes hiermee op de kristallen fiets mikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Ik denk dat Hayes hiermee op de kristallen fiets mikt
          Heeft Wout die nog niet gewonnen dan? ​​​​​​​
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren Van Aert nog tegengekomen op 't jaagpad in Oelegem. Knallen achter de moto, moto die zelfs reservewielen bij had.

Comment

• Ik zie hem in Namen toch nog niet meteen kans maken tegen VDP, maar ik kijk wel naar uit naar de eerste confrontatie.

Comment

Ik zie hem in Namen toch nog niet meteen kans maken tegen VDP, maar ik kijk wel naar uit naar de eerste confrontatie.
                Daar vrees ik ook voor, zeker nu hij nog lichter is dan vorig jaar. VDP accelereert ook gewoon sneller, zal in 't veld altijd de betere blijven van Van Aert. Door z'n snellere acceleratie heeft hij de RvV ook gewonnen. Van Aert heeft volgens mij wel meer macht.

Comment

• Gatver, in verkeerde topic gepost dus.
                  Ik was al eens teruggekeerd naar het Fietsers Topic deel 2 en vond m'n post niet terug.

I am truly very sorry...
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Miljaarde, dat was spannend! Als we in het wegseizoen ook van dat gaan krijgen. Yummie!!

Wout heeft zijn pijlen verschoten met dat gat op Pidcock dicht te rijden imo.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Prachtige wedstrijd op het scherp van de snee. VDP toch altijd nét dat tikkeltje technischer, maar knap gereden ook van VA.

Was duidelijk dat ze alle 3 tot op het bot gingen, en dat alleen verdient al een pluim.

Namen brengt toch vaak heel leuke crossen. Meest selectieve parcours van het pak ook.

Comment

• Dat was nagelbijten...
                        Wout moest ofwel het gat dichtrijden ofwel voor een tweede plaats gaan. Mathieu kon op dat moment het gat niet dichten.

Ze zijn op dit moment heel erg aan elkaar gewaagd. Mathieu kan heel kort net even versnellen, wat Wout iets minder heeft. Eens het gaatje van een paar seconden er was, bleef Wout op dezelfde afstand.

Die afdaling net voor die kasseien is toch écht wel op het randje... Het zal duren tot er daar ééntje zwaar op z'n bek gaat denk ik.

Comment

• Hoewel ik helemaal geen fan ben, vond ik het wel jammer dat Iserbyt zich ook niet kon mengen in de debatten.
                          In ieder geval is die Pidcock een mooie aanwinst voor het pak.

Comment

In ieder geval is die Pidcock een mooie aanwinst voor het pak.
                            Idd! En op de weg gaan die 2 hem ook zeker nog tegenkomen, talentvol baasje.

Comment

• Nou, nou, Wout lijkt nu toch wel helemaal terug. Mooi zo!

Comment

• Pffff, Mathieu, zonder woorden! Geweldig!

Alleen die Michel Wuyts werkt op mijn wekker

Comment

• In de cross kent VDP echt zijn meerdere niet... jammer dat de meeste wedstrijden daardoor zoveel minder spannend worden.

Van Aert zit ook al duidelijk met zijn kopke bij zijn baby...wat niet abnormaal is natuurlijk.

Voor het WK schrijf ik hem toch nog niet af.

Wuyts werkt al 20 jaar op mijn systeem.
                                  Echt zo hautain bij momenten, pffffff

Comment

• Ik kijk gewoon niet meer naar de cross, altijd hetzelfde scenario en geen publiek naast de kant, wat toch ook voor een andere kijkbeleving zorgde.

Comment

• Het WK gaat spannend worden volgende week. Benieuwd! 2 dikke kleppers toch, ik kan al niet meer wachten op het wegseizoen.

Wuyts probeerde de show weer te stelen. Ze zouden beter Sven Nijs en Paul Herygers het veldrijden laten presenteren, die zouden dat veel beter doen dan zo'n dikke nek. Van mij mag hij onmiddellijk op pensioen

Wat scheelt er toch met Remco? Als dat maar goed komt, ik vrees dat hij te snel terug begonnen is. Duimen maar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Het WK gaat spannend worden volgende week. Benieuwd! 2 dikke kleppers toch, ik kan al niet meer wachten op het wegseizoen.

Wuyts probeerde de show weer te stelen. Ze zouden beter Sven Nijs en Paul Herygers het veldrijden laten presenteren, die zouden dat veel beter doen dan zo'n dikke nek. Van mij mag hij onmiddellijk op pensioen

Wat scheelt er toch met Remco? Als dat maar goed komt, ik vrees dat hij te snel terug begonnen is. Duimen maar!
                                        Ja ik denk dat iedereen een beetje met een bang hart naar Remco kijkt nu.
                                        Het zou niet de eerste zijn, die zo een veelbelovende carrière naar de vaantjes heeft geholpen.

Comment

• En Stybar gaat ook meedoen.
                                          Puur voor de fun natuurlijk. Leuk voor hem dat hij dit kan en mag, maar veel zullen we hem niet zien waarschijnlijk.

Remco komt er wel. Mara het zal een stuk langer duren dan gehoopt. De Giro wordt moeilijk denk ik.
                                          Ondanks dat het misschien z'n eigen fout was, maar ik hoop dat de organisatoren van Lombardije nu toch hun conclusies zullen trekken en hier en daar extra beveiliging zullen aanbrengen.

Comment

Working...
                                          X