Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Hoppa, we zijn weer vertrokken voor een nieuw seizoen en al snel een Belgische overwinning in de Ster van Bessèges.

Prachtig gedaan van Timothy Dupont, als een duivel uit een doosje.

Negatieve kant zijn de valpartijen alweer, krijg er koude rillingen van als ik het zie
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Valpartijen vooral te wijten aan de oortjes en de ingestudeerde sprint treintjes als je't mij vraagt.
    Iedereen wil nu eenmaal altijd op hetzelfde moment op dezelfde plaats zitten ongeveer.

Bovendien is dat hyper lichtgewicht materiaal van tegenwoordig ook stukken minder stabiel .

Comment

Dit was inderdaad puur aan het gedrag van de rijders zelf te wijten. Die laatste 15 km waren echt ridicuul. Zwiepers à volonté. Ik snap dat niet. Je weet dat er op dat moment iemand op 10 cm van je achterwiel rijdt. Dan ga je toch niet zwiepen. Man man... Vooral die crash aan het rondpunt zag er echt akelig uit.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Iedereen wilt zich tonen, door corona zijn de koersen en prijzen schaars. En hyperlicht spul heb je niet meer, de fietsen van nu zijn zwaarder dan die van 10 jaar terug.

Comment

Parcours was nu ook wel een boosdoener... wie gaat nu een finish leggen 500m na een rotonde?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Parcours was nu ook wel een boosdoener... wie gaat nu een finish leggen 500m na een rotonde?
            Idd, en ze leren het ook nooit, de parcoursmakers, ze hebben vorig jaar toch wel een paar lessen gehad op dat gebied
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ze waren al meer dan 10km aan het vlammen als gekken. Dat kon op een rotonde op 2, 4 of 6 km van de finish ook gebeurd zijn.
              Rotondes ga je nooit kunnen vermijden, zeker niet in Frankrijk.

De manier wordt er na een beurt op kop uitgezwaaid wordt, is soms ook hallucinant. Je plots recht zetten en middendoor het peloton afzakken. Het ongecontroleerd zwiepen (zonder enige reden). He t duwen en trekken om in een wiel te zitten. Enz... Da's vragen om zware valpartijen.

Comment

Yes!! Tim! Prachtig!

Comment

Net even de finale bekeken.
                  Typisch Wellens. Er zaten heel wat topnamen in die groep. Dat maakt z'n overwinning alleen maar mooier.
                  Die andere mannen moeten toch ook weten dat hij exact dat zal proberen. Op kousevoeten wegglippen en dan een tijdritje.

Wellens is echt een onderschat renner. Geen grote woorden, geen veelwinner, maar bekijk z'n palmares eens. Veel mooie koersen op z'n naam staan.

Comment

De eindoverwinning is binnen voor Tim. Prachtige tijdrit gereden ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Net even de finale bekeken.
                      Typisch Wellens. Er zaten heel wat topnamen in die groep. Dat maakt z'n overwinning alleen maar mooier.
                      Die andere mannen moeten toch ook weten dat hij exact dat zal proberen. Op kousevoeten wegglippen en dan een tijdritje.

Wellens is echt een onderschat renner. Geen grote woorden, geen veelwinner, maar bekijk z'n palmares eens. Veel mooie koersen op z'n naam staan.
                      Top coureur inderdaad, maar kan zo slecht tegen de warmte hé?
                      Vandaar dat hij in het voorjaar altijd top is meestal.
                      Inderdaad al een heel leuk palmares samen ondertussen.

Wat voor een aanfluiting van de sport was die cross in Middelkerke trouwens.
                      Man man, boerenkermis toestanden.

Comment

Hoppa! QS is eraan begonnen. Gaat Mathieu daar morgen een stokje voorsteken?

Comment

Vooral grote groep naar de meet. Als alaphilippe wacht tot de muur wint em wss.
                          Trek zat nergens, wel jammer, had ze verwacht.
                          Op naar de volgende. Kijk al uit volgende week naar de strade.
                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Het gaat voor ons mannen wachten worden op Wout en Remco binnen een paar maanden vrees ik

Wat een koers alweer van Mathieu. Van mij had hij mogen winnen, wat een inzet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Het gaat voor ons mannen wachten worden op Wout en Remco binnen een paar maanden vrees ik

Wat een koers alweer van Mathieu. Van mij had hij mogen winnen, wat een inzet
                              Als er nu ene mens is op aarde, waar ik echt jaloers op ben, dan is het VDP.

Die rijdt gans der dagen plezant met de fiets rond, een MTB, cyclocrossfiets of racefiets. Hij wint met alles wel eens wat. Hij verdient met z'n leuke hobby bakken poen, rijdt met dikke Porsches, woont in een dikke villa en hij heeft een ferm wijf!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Als er nu ene mens is op aarde, waar ik echt jaloers op ben, dan is het VDP.

Die rijdt gans der dagen plezant met de fiets rond, een MTB, cyclocrossfiets of racefiets. Hij wint met alles wel eens wat. Hij verdient met z'n leuke hobby bakken poen, rijdt met dikke Porsches, woont in een dikke villa en hij heeft een ferm wijf!
                                Hahaha, da's waar! Maar van de andere kant zal het toch wel wat opofferingen kosten, dan mag je nog zo'n talent en karakter hebben.

Ik doe er toch mijn klak voor af hoor, al is het een Hollander Hij scoort ook door zijn voorbeeldig gedrag echt goed bij iedereen, toppie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hahaha, da's waar! Maar van de andere kant zal het toch wel wat opofferingen kosten, dan mag je nog zo'n talent en karakter hebben.

Ik doe er toch mijn klak voor af hoor, al is het een Hollander Hij scoort ook door zijn voorbeeldig gedrag echt goed bij iedereen, toppie!
                                  Tuurlijk kost dat opofferingen. Maar als je zo heel regelmatig wat wint, dan zijn die opofferingen niet zo erg. Er zijn jongens en meisjes die er net zo voor leven, of zelfs nog meer, en nooit een platte prijs rijden, een fractie van VDP verdienen, enz...

Comment

Het is vooral ook een stuk door het plezier wat die gast er voor zichzelf in houdt, dat hij zo scoort op alle vlakken, denk ik.
                                    Het mag vooral niet te saai worden voor hem.

Los daarvan een méga talent en altijd een lust om naar te kijken op de fiets.

Hopelijk kunnen Wout en Mathieu zaterdag de degens nog eens kruisen in de Strade.
                                    Die koers is op zeer korte tijd één van mijn favoriete geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Hopelijk kunnen Wout en Mathieu zaterdag de degens nog eens kruisen in de Strade.
                                      Die koers is op zeer korte tijd één van mijn favoriete geworden.
                                      Idd! Schitterende koers. Bestaat wel zo lang nog niet (2007) maar is eigenlijk pas de laatste jaren door de TV uitzending echt populair geworden hier.

Ik zie nu dat zelfs Philippe Gilbert daar ooit gewonnen heeft. In 2011, was dat niet zijn boerenjaar?

Comment

Staan ook zo goed als alleen maar dikke namen op de erelijst, zegt veel natuurlijk.

Comment

Working...
                                        X