Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Ik kan me toch ook nooit van de indruk ontdoen dat Van Aert onderweg veel te veel werk opknapt. Zijn kompanen rijden toch net altijd dat tikkeltje zuiniger.

Pidcock zei achteraf ook, dat hij bij VA in't wiel net zoveel watt duwde als op kop... nuff said zeker?

Maar mooie winnaar hoor. Van dat ventje hebben we het laatste duidelijk ook nog niet gezien.
    Klopt ergens wel. Al is dat bij de nieuwere generatie iets minder. Een Alaphilippe of Van der Poel rijden op dezelfde gulzige manier. In het corona wielerjaar 2020 lukte dat. Maar dit jaar zal Wout (en collega's) ietsje meer moeten rusten inbouwen. Wout en Matthieu zijn sinds november quasi non stop bezig. Pidcock heeft wat meer rust ingebouwd bijvoorbeeld.

We zijn ook verwend vorig jaar natuurlijk. Als je naar Wout z'n palmares dit voorjaar kijkt is dat héél straf, ook al wint hij minder.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Bewijst ook weer maar eens hoe moeilijk winnen wel is hé?
      Palmares van Van Aert is dit jaar ook wel indrukwekkend, maar ook vaak nét niet.
      En dat telt niet in de koers hé?

Comment

• Hoppa! Jasper Ph doet het steeds beter in Turkije, Cav geklopt. Nice!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Hoppa! Jasper Ph doet het steeds beter in Turkije, Cav geklopt. Nice!
          Idem vandaag
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Sensatie tot de laatste seconde voor Wout kan gaan rusten. Dat kleine Engels ettertje geeft niet af

Wat gaan we nog allemaal mogen meemaken de volgende maanden. Schitterend!

Comment

• Blij dat Van Aert uiteindelijk won, als Belg, maar wat een talent is die Pidcock zeg.
              Dat die zoveel power in zijn beentjes had, had ik toch niet durven vermoeden.

Echt een top generatie, die we vandaag zien.

Ik denk wel dat we Roglic nog niet hadden mogen afschrijven, mocht hij die pech niet gehad hebben.
              Die gast verkeert duidelijk ook wel in bloedvorm.

En wat met die Mauri van Sevenant... daar hebben we ook het laatste nog niet van gezien.
              Die samen met Remco straks in de bergen... komt goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Ik denk wel dat we Roglic nog niet hadden mogen afschrijven, mocht hij die pech niet gehad hebben.
                Die gast verkeert duidelijk ook wel in bloedvorm.
                Het is altijd wel iets met hem als hij Wout zou moeten helpen. Ik zal nooit fan worden van de man. Doe mij Pogacar maar als het dan toch een Sloveen moet zijn

Voor de rest is het inderdaad smullen van onze landgenoten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Het is altijd wel iets met hem als hij Wout zou moeten helpen. Ik zal nooit fan worden van de man. Doe mij Pogacar maar als het dan toch een Sloveen moet zijn

Voor de rest is het inderdaad smullen van onze landgenoten
                  Ja idem hier.
                  Al zou het mij nu toch wel straf lijken dat hij die materiaal pech gefaket heeft.

Comment

• Yes! Julian did it. Goed zo! Roglic geklopt

Comment

• Waalse pijl blijft wel dé voorspelbaarste koers bij uitstek. Echt saai om naar te kijken.
                      Maar verdiende winnaar desalniettemin.

De sneer van Wuyts naar de overwinning van Gilbert was ook wel ff duidelijk... (niet op aspirientjes)

Comment

• Wordt tijd dat Michel in pensioen gaat.

Vind Roglic een mooie renner die er echt voor leeft.
                        Niet het grote toptalent maar er alles voor doen en veel karakter hebben.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Wordt tijd dat Michel in pensioen gaat.

Vind Roglic een mooie renner die er echt voor leeft.
                          Niet het grote toptalent maar er alles voor doen en veel karakter hebben.
                          Ben ik het mee eens, maar jammer genoeg zijn de alternatieve commentatoren zo mogelijk nog erger.
                          Die Merein Casteleyn (of hoe je het ook moge schrijven)
                          God forbid, dat we die toch als vaste commentator zouden krijgen.

Comment

• Deze van Extra Time koers die nu de vrouwen doet misschien?
                            Last edited by Gixxer; 23/04/2021, 18:05.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Sven Nys vind ik ook goed als co commentator. José DC mag ook blijven van mij maar die Wuyts mag zo snel mogelijk gaan. Betweter

VTM is idd geen optie, voor geen enkele sport trouwens. Voetbalcommentaar is daar ook om te

Comment

• Sven Nys doet dat idd ook nog niet zo slecht.
                                Ruben van Gucht, vind ik een beetje dubbel.

Wuyts begint echt de kuren van een ouwe man te krijgen jammer genoeg idd.
                                Hij blijft wel een wieler encyclopedie voor de rest.

Comment

• José is nog ouder en is wel nog helemaal bij de tijd. Wuyts is gewoon een dikke nek die denkt omdat hij veel weet over koersen uit het verleden daardoor ook slim en onmisbaar is

Comment

• Zit nog altijd over zijn fichebak te zagen.

Wil het soms beter weten dan JDC terwijl die het heeft meegemaakt en Wuyts het van horen zeggen heeft.
                                    Dat was tijdens de laatste TDF.

Onlangs in ET koers spraken ze hem ook allemaal tegen en toen werd hij stil.
                                    Hij heeft toen de rest van de aflevering het woord niet meer genomen tenzij men hem iets vroeg.
                                    Denk met oa Baekelands en Boonen maar ben niet meer zeker.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Pogacar heeft dat goed gedaan. Toprenners genoeg tegenwoordig

Comment

• Er is op dit moment geen duo dat aan Wuyts-De Cauwer kan tippen. Je hoort da die overeenkomen. Al ben ik ook niet de grootste Wuyts fan, ik kan hem goed verdragen.
                                        Vtm, Eurosport BE/NL, NOS,... huilen met de pet op.
                                        Enkel Eurosport UK is dik ok. LBL was met de twee mannen van GCn Dan LLoys en (ex-GCN- Matt Stephens. Die kan ik ook echt smaken. En je hoort ook dat ze op elkaar ingespeeld zijn.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ben het eens dat Wuyts-De Cauwer een goede tandem is, maar Wuyts moest soms toch eens een beetje neerdalen van zijn toren gewoon.

Zelfde had je met Mart Smeets destijds bij de NOS.
                                          Zeer goede verslaggever, maar in zijn eindjaren, gaf die ook altijd zo het gevoel, alsof hij het warm water had uitgevonden.

Comment

Working...
                                          X