Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij is altijd goed geweest en het is een goede tandem maar nu mag hij stoppen.
    Er zijn er nog genoeg om naast De Cauwer te zetten.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bemoedigende uitslag van Remco na zoveel maanden zonder competitie. Hij kan nu met de dag beter worden. Benieuwd!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als dit je eerste wedstrijd is in 8 maanden, kan dat idd tellen.
        Ik las iets te veel meningen die hem al de Giro zagen winnen. Laat ons die jonge gast asjeblief tijd geven.
        7 is al heel straf.

Ganna wilde echt die roze trui. Nog nooit zo agressief gezien in een tijdrit.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Tim Merlier. Schitterend!!!!

Nu hebben we ook nog een topsprinter precies. Ik wist dat hij rap was maar dit...Prachtig hoor!

Giro begint goed, laat de rest maar komen. De veldrijders
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Tim moet het hebben van langere sprints. Die kan hij heel lang volhouden.
            Sympathieke kerel bovendien.
            Maakt het dubbel leuk.

Comment

• We weten nu toch al wie de kopman bij QS is

Hopelijk kan Remco dit houden want ik vrees dat ze hem gaan bestoken de volgende dagen. Maar wat een prestatie toch al na een zware blessure en met slechts 3 koersdagen in 9 maanden.

Comment

• Remco blijft toch ook een bijter hé.
                Je zag hem duidelijk afzien, maar toch niet afgeven.

Vraag zal zijn of hij nu al zo'n 3 weken kan verteren, zo zonder koers voorbereiding.
                Maar nu al chapeau voor zijn prestatie.

En mooie prestatie ook van Vervaeke, want dat wordt even vergeten nu blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  En mooie prestatie ook van Vervaeke, want dat wordt even vergeten nu blijkbaar.
                  Idd! Prachtig! Onze landgenoten doen het zeer goed.

Comment

• Nu waren we iets te snel hé Ach, is maar een kwestie van dagen hoop ik. Laat nu maar een andere ploeg de koers contoleren.

2 Belgen bij de eerste 5 na een paar bergritten

Comment

• Pffff, die valpartijen in de koers zijn niet om aan te zien. Nu Mohoric weer, een wonder dat die gasten nog opstaan

Comment

• Remco blijft op schema. Laat Bernal en zijn ploeg de koers maar dragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Pffff, die valpartijen in de koers zijn niet om aan te zien. Nu Mohoric weer, een wonder dat die gasten nog opstaan
                          Dat is echt een reflex. Opstaan en verder rijden. Ik ben gelukkig nog niet te veel gevallen. Altijd direct de reflex op recht te staan en fiets te pakken.
                          Eén keer ben ik even blijven liggen na een val op kasseien. Dat deed gewoon pokkeveel pijn. Even al liggend kijken of er geen auto's afkwamen en even bekomen. Tien seconden later stond er een mijnheer naast me die me wilde rechtrekken.

"Eén minuutje. Geef me één minuutje".

Uiteindelijk wel nog de 5km naar huis gefietst.

Mohoric kreeg een highsider. reed in een putje, achterwiel verloor grip. Toen het weer grip kreeg, werd hij recht naar de boordsteen gestuurd en dan had hij eigenlijk geen kans meer. Zag er akelig uit.

Bernal is slim geweest. Hij moet met die nijdige aanvallen Remco onder druk zetten. Die kan niet zo splijtend demareren. Hij moet op z'n eigen tempo terugkeren. Als hij zelf demarreert zijn dat meestal gewone versnellingen van op kop. Niet wegspringen maar tempo gewoon steeds verhogen tot ze een gat moeten laten.

Benieuwd hoe hij de derde week zal verteren.
                          De pers heeft hem écht te snel favoriet gemaakt.
                          Hij komt terug na een horrorblessure en heeft geen wedstrijdritme. Als hij op het podium eindigt, zal ik heel tevreden zijn. De top tien staat nog binnen 1 minuut hé, niet vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            Benieuwd hoe hij de derde week zal verteren.
                            De pers heeft hem écht te snel favoriet gemaakt.
                            Hij komt terug na een horrorblessure en heeft geen wedstrijdritme. Als hij op het podium eindigt, zal ik heel tevreden zijn. De top tien staat nog binnen 1 minuut hé, niet vergeten.
                            Uiteraard! Volledig akkoord!

Maja, het is ook al 43 jaar geleden dat wij nog een grote ronde gewonnen hebben. En Remco, winnaar als hij is, doet ook niks om zijn favorietenrol te temperen

Laat het vervolg maar komen, hoe het ook afloopt. Supporteren voor een landgenoot in de grote rondes, ik heb het gelukkig al ooit meegemaakt

Comment

• Heerlijk het jeugdig temperament van Remco.

Hij kan beter zo rijden en straks helemaal door het ijs zakken, dan niet geprobeerd te hebben, vind ik.
                              Hoe hij daar efkes de boel op kant probeerde te zetten in die tussenstrook... hilarisch bijna, maar zalig gedurfd koersen.

En zo ver zakte hij er gisteren nog niet eens door.
                              ik denk dat hij gewoon heel fout gepositioneerd aan die slotklim moest beginnen.

Uiteindelijk is hij op die strook nog fors op Bernal ingelopen op de laatste 500m

Comment

Pffff, die valpartijen in de koers zijn niet om aan te zien. Nu Mohoric weer, een wonder dat die gasten nog opstaan
                                Ik ben vorig jaar samen met mijn vrouw door een brommer frontaal aangereden, en ook zo'n tuimelperte gedaan.
                                Voor mij goed afgelopen maar mijn vrouw een hele complexe ellenboog breuk aan over gehouden.

Ik stond er toen toch ook een kwartier heel versuft bij moet ik zeggen.
                                Zo erg zelfs dat we eigenlijk die man min of meer vluchtmisdrijf hebben laten plegen. (long story)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Ik ben vorig jaar samen met mijn vrouw door een brommer frontaal aangereden, en ook zo'n tuimelperte gedaan.
                                  Voor mij goed afgelopen maar mijn vrouw een hele complexe ellenboog breuk aan over gehouden.

Ik stond er toen toch ook een kwartier heel versuft bij moet ik zeggen.
                                  Zo erg zelfs dat we eigenlijk die man min of meer vluchtmisdrijf hebben laten plegen. (long story)
                                  Oei! Da's minder! Je moet al geluk hebben tegenwoordig om als zwakke weggebruiker heelhuids door het verkeer te geraken. Hopelijk is het goed gekomen met de ellenboog van uw vrouw?

Ik ben momenteel ook uitgeteld en aan de pijnstillers, een nieuwe knie sinds 3 weken. Van actief sportief plots naar niks meer en een hoop ellende

Hopelijk kan ik dit vlug achter mij laten hoewel zo'n revalidatie een jaar en langer kan duren

Comment

Oei! Da's minder! Je moet al geluk hebben tegenwoordig om als zwakke weggebruiker heelhuids door het verkeer te geraken. Hopelijk is het goed gekomen met de ellenboog van uw vrouw?

Ik ben momenteel ook uitgeteld en aan de pijnstillers, een nieuwe knie sinds 3 weken. Van actief sportief plots naar niks meer en een hoop ellende

Hopelijk kan ik dit vlug achter mij laten hoewel zo'n revalidatie een jaar en langer kan duren
                                    Ellenboog van de vrouw is niet volledig goed gekomen nee.
                                    Zit een serieuze pin in,.
                                    Ze rijdt nu op een aangepaste fiets met recht stuur, maar nog steeds met pijn na meer dan anderhalf jaar.

Moet zeggen dat ik sindsdien een pàk voorzichtiger geworden ben aan blinde bochten, en me mateloos erger aan fietsers die daar geen rekening mee houden...

Comment

• Vandaag was het iets minder heb ik gehoord.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Vandaag was het iets minder heb ik gehoord.
                                        Ik heb het zelfs gezien

Comment

• Tja allemaal niet onlogisch uiteindelijk natuurlijk, maar we zaten allemaal toch al een beetje stiekem te hopen.

Hij moet ook maar's een wintertje in't veld gaan rijden, want onverhard is duidelijk niet zijn dada.

Chapeau trouwens voor Bernal.
                                          Hoe die uit zijn dip gekropen is.
                                          En die Ganna.. geef die mens een standbeeld.

Comment

Working...
                                          X