Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Achterstand opgelopen in de afdaling.
    Door omstandigheden of iets trager naar beneden gereden als vroeger?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hij had door zijn laat wielrenner worden al geen goede stuurvaardigheid maar nu door die lelijke val vorig jaar heeft hij ook nog schrik gekregen. Logisch eigenlijk!

Er is werk aan op dat gebied, niettegenstaande doet hij het nog steeds goed. Kom op Remco!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Prachtig en dik verdiend voor Victor C Rijdt al de hele Giro op niveau.

Wat een heerlijke finale! Elke dag van dat aub
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Idd. Spannende finale! Ben content voor hem, welverdiend!!

Comment

• Miljaarde wat was dat voor een farce in de ronde van Limburg seg.

Ben Brent al een paar jaar in de luwte aan't volgen. Jong talent in volgens mij de verkeerde ploeg.
            Zo jammer voor hem.

Comment

• Dat was inderdaad een grote fout van de mobiele seingever die daar stond.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Remco moet de kelk wel leegdrinken tot op de bodem.
                Hopelijk pakt hij deze ervaring als een les, en zien we hem snel weer schitteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Remco moet de kelk wel leegdrinken tot op de bodem.
                  Hopelijk pakt hij deze ervaring als een les, en zien we hem snel weer schitteren.
                  Komt wel goed! Hij is nog jong en moet nog veel leren.

We hebben nu wel gemerkt dat hij dan toch niet buitenaards is zoals sommigen dachten

Comment

• Ja die val vorig jaar, gaat hem toch een paar jaar van zijn carrière parten spelen, zoveel is duidelijk.

Maar voor't zelfde geld, zat hij in een rolstoel of nog erger, niet vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Ja die val vorig jaar, gaat hem toch een paar jaar van zijn carrière parten spelen, zoveel is duidelijk.

Maar voor't zelfde geld, zat hij in een rolstoel of nog erger, niet vergeten.
                      Idd! Veel geluk gehad want het had veel slechter kunnen aflopen.

Toch zal Remco beter moeten leren afdalen en de angst vergeten want anders gaat hij geen grote ronde winnen.

Hij zit gelukkig in een ploeg voor de juiste begeleiding hierbij.

Comment

• Brent Van Moer, S C H I T T E R E N D!!!!! Wat een talent alweer!

Prachtige weerwraak voor het fiasco in Tongeren onlangs

Comment

• Ja hallo, dat noemen ze echt eens antwoorden met de pedalen.

En geen plat koerske, te zien aan de ravage achteraan in het peleton.

Comment

• Remco is stilaan back. Hij reed ze weer het zwart voor de ogen. Victor heeft het nog altijd niet geleerd

Comment

• Ai, ai, ai, Wout! Hij mag beginnen sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Remco is stilaan back. Hij reed ze weer het zwart voor de ogen. Victor heeft het nog altijd niet geleerd
                                Een Ronde van België is natuurlijk nog geen Giro, Vuelta of TDF. De echte kleppers ontbreken ook op de deelnemerslijst. Maar uiteraard, heel dik gereden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Ai, ai, ai, Wout! Hij mag beginnen sparen
                                  Een maand of twee/drie zonder loon koersen zal 'm wel overleven zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Een maand of twee/drie zonder loon koersen zal 'm wel overleven zeker?
                                    Hahaha! Idd! Maar moet toch zuur zijn ook al heb je het zo verdiend

Comment

• Toch weer eentje meer, die Wout kan afvinken op zijn palmares.
                                      BK blijft toch altijd een leuke koers om naar te kijken.

Theuns heeft met toch ook wel verrast met zijn vermogen, eerlijk gezegd, en Remco komt duidelijk stilaan weer in vorm.

Comment

• Ik was verwonderd toen ik zag dat het gisteren het bk was, ik dacht dat dat pas volgende week was.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oui, oui Julian!

Comment

Working...
                                          X