Leuk souvenir voor idiote madame
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?
Collapse
X
-
Dat was indrukwekkend. Niet één renner die hem kon volgen.
Dat was echt een straf nummer. Van zo ver. Je benen die verzuren en schreeuwen dat je moet stoppen en dat meer dan twee kilometer lang.
Hij haalde gewoon dertig bergop hé. Dertig!Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDat was indrukwekkend. Niet één renner die hem kon volgen.
Dat was echt een straf nummer. Van zo ver. Je benen die verzuren en schreeuwen dat je moet stoppen en dat meer dan twee kilometer lang.
Hij haalde gewoon dertig bergop hé. Dertig!
Goed dat ASO klacht indient. De enige manier waarop dit zal stoppen. Alleen al de schade aan de fietsen loopt héél snel op. Dat zal al snel een goeie 200.000 euro zijn.
EN dan reken je nog niet de economische/sportieve schade mee.
Blijkbaar een buitenlandse die snel de benen genomen heeft na de crash.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Dat vrouwmens... Tjah... De ziekt evan de laatste tien jaar. Met je idiote fratsen op tv willen komen...
Goed dat ASO klacht indient. De enige manier waarop dit zal stoppen. Alleen al de schade aan de fietsen loopt héél snel op. Dat zal al snel een goeie 200.000 euro zijn.
EN dan reken je nog niet de economische/sportieve schade mee.
Blijkbaar een buitenlandse die snel de benen genomen heeft na de crash.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ben die ook blijven volgen en die is daar de hele tijd blijven staan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMVDP... diepe kniebuiging.
Wat een rush weeral.
Laat ons hem toch maar een beetje als Belg annexeren aub ;-)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het beeld met Merlier waarop Ewan op z'n rug schuift... Die grimas op z'n gezicht...
Cavendish zou gestopt zijn bij Ewan en een paar minuten bij hem gebleven zijn vooraleer over de meet te rijden.
Geen idee of het klopt, maar ik zie het Cav wel doen.Last edited by Hayes; 29/06/2021, 15:23.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ja, Cav is helemaal terug maar wat had ik het Brent gegund Super inspanning alweer, wat een knaller!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHet beeld met Merlier waarop Ewan op z'n rug schuift... Die grimas op z'n gezicht...
Cavendish zou gestopt zijn bij Ewan en een paar minuten bij hem gebleven zijn vooraleer over de meet te rijden.
Geen idee of het klopt, maar ik zie het Cav wel doen.
Hij heeft het op Sporza radio zelf gezegd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenJa, Cav is helemaal terug maar wat had ik het Brent gegund Super inspanning alweer, wat een knaller!
Comment
-
Schitterend! Dylan Teuns. Hij wint niet vaak maar als hij wint is het wel echt raak.
Al 2 Belgische overwinningen toch en de voetbal afgang van gisteren een beetje goedgemaaktEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEn Wout zal het allemaal alleen mogen blijven doen, Roglic of geen Roglic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Vreemd verhaal bij JV idd... totaal geen samenhorigheid in die ploeg blijkbaar.
Wout is met zijn juridische problemen momenteel ook wel de laatste om te gaan reclameren imoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik zeg het al lang, lijkt nergens op, voddeploeg!
Wout is met zijn juridische problemen momenteel ook wel de laatste om te gaan reclameren imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Om zijn riant loon nog maar niet te vergeten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment