Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leuk souvenir voor idiote madame

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat was indrukwekkend. Niet één renner die hem kon volgen.
      Dat was echt een straf nummer. Van zo ver. Je benen die verzuren en schreeuwen dat je moet stoppen en dat meer dan twee kilometer lang.

Hij haalde gewoon dertig bergop hé. Dertig!
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Dat was indrukwekkend. Niet één renner die hem kon volgen.
        Dat was echt een straf nummer. Van zo ver. Je benen die verzuren en schreeuwen dat je moet stoppen en dat meer dan twee kilometer lang.

Hij haalde gewoon dertig bergop hé. Dertig!
        Dat vrouwmens... Tjah... De ziekt evan de laatste tien jaar. Met je idiote fratsen op tv willen komen...
        Goed dat ASO klacht indient. De enige manier waarop dit zal stoppen. Alleen al de schade aan de fietsen loopt héél snel op. Dat zal al snel een goeie 200.000 euro zijn.
        EN dan reken je nog niet de economische/sportieve schade mee.

Blijkbaar een buitenlandse die snel de benen genomen heeft na de crash.

Comment

Dat vrouwmens... Tjah... De ziekt evan de laatste tien jaar. Met je idiote fratsen op tv willen komen...
          Goed dat ASO klacht indient. De enige manier waarop dit zal stoppen. Alleen al de schade aan de fietsen loopt héél snel op. Dat zal al snel een goeie 200.000 euro zijn.
          EN dan reken je nog niet de economische/sportieve schade mee.

Blijkbaar een buitenlandse die snel de benen genomen heeft na de crash.
          Er zijn toch nog beelden waarop ze te zien is na het ongeval met haar stuk karton opgevouwen onder de arm.

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ben die ook blijven volgen en die is daar de hele tijd blijven staan.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• MVDP... diepe kniebuiging.
              Wat een rush weeral.

Laat ons hem toch maar een beetje als Belg annexeren aub ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                MVDP... diepe kniebuiging.
                Wat een rush weeral.

Laat ons hem toch maar een beetje als Belg annexeren aub ;-)
                Hahaha, maak het nog wat erger voor de Hollanders na hun roemloze uitschakeling op het EK gisteren. Verstappen is al een echte halve Belg en nu Mathieu ook nog
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Tim en co hebben dat weer goed gedaan. Toppie!

Pffff, die valpartijen worden alsmaar erger

Comment

• Ja door wat voor kluwen werd dat peloton gisteren ook weer gestuurd op het eind.
                    Jammer voor Ewan alweer, al had hij het gisteren ook wel een beetje aan zichzelf te danken, vrees ik.

Comment

• Het beeld met Merlier waarop Ewan op z'n rug schuift... Die grimas op z'n gezicht...

Cavendish zou gestopt zijn bij Ewan en een paar minuten bij hem gebleven zijn vooraleer over de meet te rijden.
                      Geen idee of het klopt, maar ik zie het Cav wel doen.
                      Last edited by Hayes; 29/06/2021, 15:23.

Comment

• Ja, Cav is helemaal terug maar wat had ik het Brent gegund Super inspanning alweer, wat een knaller!

Comment

Het beeld met Merlier waarop Ewan op z'n rug schuift... Die grimas op z'n gezicht...

Cavendish zou gestopt zijn bij Ewan en een paar minuten bij hem gebleven zijn vooraleer over de meet te rijden.
                          Geen idee of het klopt, maar ik zie het Cav wel doen.
                          Klopt volledig.
                          Hij heeft het op Sporza radio zelf gezegd.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Ja, Cav is helemaal terug maar wat had ik het Brent gegund Super inspanning alweer, wat een knaller!
                            hier ook dubbel gevoel. Brent had ik het zo graag gegund, maar de vreugde uitbarsting van Cav was ook wel erg vertederend.

Comment

• Schitterend! Dylan Teuns. Hij wint niet vaak maar als hij wint is het wel echt raak.

Al 2 Belgische overwinningen toch en de voetbal afgang van gisteren een beetje goedgemaakt

Comment

• Wat een demonstratie alweer van Pogacar.
                                Het doet toch weer stilaan wenkbrauwen fronsen als we dit allemaal zien.

Die afdaling van Teuns was ook wel redelijk adembenemend trouwens.

Comment

• En Wout zal het allemaal alleen mogen blijven doen, Roglic of geen Roglic

Comment

En Wout zal het allemaal alleen mogen blijven doen, Roglic of geen Roglic
                                    Vreemd verhaal bij JV idd... totaal geen samenhorigheid in die ploeg blijkbaar.

Comment

Vreemd verhaal bij JV idd... totaal geen samenhorigheid in die ploeg blijkbaar.
                                      Ik zeg het al lang, lijkt nergens op, voddeploeg!

Wout is met zijn juridische problemen momenteel ook wel de laatste om te gaan reclameren imo

Comment

Ik zeg het al lang, lijkt nergens op, voddeploeg!

Wout is met zijn juridische problemen momenteel ook wel de laatste om te gaan reclameren imo
                                        Om zijn riant loon nog maar niet te vergeten.

Comment

Om zijn riant loon nog maar niet te vergeten.
                                          Ik veronderstel dat de ploeg ook wel een deel van de boete zal betalen, zij waren per slot van rekening toch ook akkoord met de contractbreuk. Ik vind wel dat zij een medeverantwoordelijkheid hebben in deze toestand.

Comment

Working...
                                          X