Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Zat je dan meer in uw zetel vroeger?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Nee, ik zit nu meer dan vroeger in de zetel. Enfin, ik lig eigenlijk meer in de zetel. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Welke zetel heb je ?
Comment
-
Van Aert zou er dicht bij kunnen komen, maar willen we echt dat hij de rest daarvoor zou opgeven?
Ik alvast niet.
Laat hem maar de vrije rol krijgen die hij nu bij JV heeft. Zeker in de Tour heeft Wout geen mega ploeg/ondersteuning nodig. In de klassiekers zouden ze wel een paar sterke helpers moeten vinden.
Hij is straf bergop maar als je zijn tijd op de Ventoux vergelijkt met Pogacar, dan was die toch trager. Wat doodnormaal is. Laat Remco maar voor de grote rondes gaan en Van Aert laten spelen
Zalig fragmentje van Van Aert en Berteele na de aankomst. Check Sporza.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLeuk fragmentje idd... hij steekt overduidelijk goed in zijn vel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Bakelants iets minder. Maar hij heeft wel dik gelijk.
https://sporza.be/nl/2021/07/13/bake...1626192695706/
En da's al van langer dan gisteren, jammer genoeg
Comment
-
Hahaha, mijn gedacht! De cirkel is rond!!!! Moest er nog iemand twijfelen aan zijn veelzijdigheid
Ik kan mij de jongste jaren niemand herinneren die dat ook kon, uitblinken in deze 3 disciplines, en vroeger eigenlijk ook niet
Last edited by Jocar; 18/07/2021, 20:37.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Enkel Hinault en Merck xhebben hem dit voorgedaan blijkbaar. Al wonnen die beide heren dan ook wel de Tour zelf.
Maar hij is in bloedvorm, op de leeftijd dat je fysiek het sterkst bent (24-2 en hij traint als een beest.
Iedereen ziet hem nu ook de OS winnen, maar doen dan weer nog een hele hoop andere renners mee. Bovendien lijkt het me daar een loodzware wegrit, 500 hoogtemeters en bloedheet.
Maar stel je voor dat hij dit er nog eens bijlapt....Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Wat een klasse weer van Wout, de beste man in koers. Helaas reden ze allemaal op zijn wiel, logisch eigenlijk.
Remco zal toch nog wat spek moeten eten, komt welEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Logisch verloop. Iedereen keek naar Van Aert en Pogi boy.
Carapaz speelt het slim en springt op het goeie moment en maakt het af, da's helemaal zijn verdienste.
Wout en Tadej deden al het werk in de achtervolging. Blij dat zij dan ook de resterende medailles hebben.
De 'slimme' koereurs hebben niets. Zoals Fugelsang, die z'n Tour opofferde voor deze ene wedstrijd en er eigenlijk niet aan te pas kwam.
Toch straf hoe 'Woutje' intussen door zowat iedereen als de beste (allround) renner van het moment gezien wordt.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Waarom steken de Belgen zich nooit eens weg?
Ze maken altijd de koers en anderen profiteren.
Met zo een zware klim zou ik de landen uit de top 10 van de tour het werk laten doen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Olympische ritten zijn altijd rare koersen.
Landenploegen zijn echt anders dan merkploegen. Die landenploegen komen een paar keer per jaar samen en gaan dan weer elk hun weg. Ondanks dat De Belgen meestal wel aan één zeil trekken, is er toch altijd het idee "ik moet als eerste wegspringen". Vandaar Remco z'n move.Idem bij de Hollandse dames.
En daardoor komt een achtervolging zelden goed op gang.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Matthieu.. Daar zal nog heel veel over nagekaart worden.
Pidcock zal volgend seizoen waarschijnlijk een heel grote stap voorwaarts zetten en meedingen naar grote overwinningen.
De koers kan er alleen maar wel bij varen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenMatthieu.. Daar zal nog heel veel over nagekaart worden.
Pidcock zal volgend seizoen waarschijnlijk een heel grote stap voorwaarts zetten en meedingen naar grote overwinningen.
De koers kan er alleen maar wel bij varen.
Comment
-
Hij is er inderdaad van overtuigd dat de ramp er nog ligt. Je ziet hem echt anders sturen dan de rest.
Hij zal het door de stress vergeten zijn, want ik geloof wel dat het genoeg gezegd is.
Vroeger durfde jij ook al eens kraken onder de stress. Dat leek de laatste jaren een stuk beter. Een slecht moment om een heropflakkering te krijgen.
Hij zal dit even moeten verwerken, maar ik zie hem nog op 'revanchegevoelens' mooie dingen doen dit najaar.
Morgen weer koers kijken 't Zal op het werk zijn. Ik ben er dezer dagen toch moederziel alleen. Livestream opzetten en intussen werken. Heerlijk.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik kan hier in Polen ook alles volgen op de VRTnu livestream. Morgen tijdens het ontbijt met de smartphone dan maar, ik kan moeilijk mijn laptop op tafel zettenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment