Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Spijtig, geen medaille! Maja, kun je ze iets kwalijk nemen? Straffe dinges van Dumoulin en van Roglic ben ik geen fan, toch proficiat!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • Ik ben blij voor hem.
      Die gast doet er alles voor.
      den borre


      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


      Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Ik ben blij voor hem.
        Die gast doet er alles voor.
        Ik veronderstel dat je het over Roglic en niet over Dumoulin hebt. Van Dumoulin ben ik ook fan.

        Kan zijn, maar ik moet 'm niet. Ik heb hem nog nooit iets zien doen voor Wout, andersom daarentegen... Remember WK vorig jaar

        Doe mij dan maar Pogacar als het toch een Sloveen moet zijn
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • Roglic, oververdiende winnaar. Is een klassebak en ik gun het hem zeker na z'n miserie in de Tour.

          Comment


          • Jasper Philipsen, mooi hoor en dik verdiend! Eindelijk nog eens een overwinning na al die 2de plaatsen. Hij mag er nog een paar winnen.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • We hebben verdorie toch wel weer een prachtgeneratie jonge renners. Remco schijnt ook weer op niveau te geraken en dikke chapeau voor Jasper idd.

              Wat de gebroeders Roothooft allemaal verwezenlijken met die toch wel jonge ploeg en als niet worldtour ploeg is toch wel bewonderenswaardig.

              Comment


              • En hij wint er verdorie ook nog een, en overtuigend. Prachtig Jasper!

                We hebben na jaren eindelijk opnieuw een paar topsprinters. Toppie!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • Hahaha, Remco twijfelde gisteren na zijn overwinning in de druivenkoers zelfs aan zijn WK selectie Het siert hem
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • Ik denk dat dat eerder een sarcastisch sneertje was naar de bondscoach ;-)

                    Toch eens benieuwd of hij een tandem kan vormen met Van Aert, moest het zo ver komen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Ik denk dat dat eerder een sarcastisch sneertje was naar de bondscoach ;-)

                      Toch eens benieuwd of hij een tandem kan vormen met Van Aert, moest het zo ver komen.
                      Idd! Want in Tokio is dat niet echt gelukt.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • Remco is stilaan helemaal terug, wegvergissing of niet. Wat is dat trouwens met die belabberde seingeving tegenwoordig hier? Onlangs Van Moer, nu dit
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Lag in dit geval toch niet aan de seingever als ik het artikel lees.
                          Na Denemarken, Overijse. Na Overijse, Brussel. Remco Evenepoel heeft de smaak van de overwinning weer goed te pakken. Daar zat in de Brussels Cycling Classic een klein randje aan, toen vijf medevluchters de verkeerde afslag namen en Evenepoel en Aimé De Gendt profiteerden. Pech voor hen, zei Evenepoel, die naar zijn derde overwinning in drie koersen reed.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Lag in dit geval toch niet aan de seingever als ik het artikel lees.
                            https://www.hln.be/sport/remco-evene...eten~abf6e2ad/
                            Maakt niet uit hé. 2de niet onbelangrijke Belgische koers op korte tijd die vervalst wordt door geknoei met verkeerd rijdende renners

                            Nuja, de kannibaal van Schepdaal had anders ook wel gewonnen imo Maar toch blijft er nu voor altijd een smetje op de overwinning.
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Maakt wel uit he, seingevers krijgen zo al vaak genoeg een slechte naam, dus als het niet aan de seingevers ligt mag dat echt wel gezegd worden vind ik.
                              De koers bestaat dankzij de seingevers, als die er niet waren, dan konden de koersen ook niet doorgaan, wat meer respect voor die mannen (en vrouwen) is dus echt wel aan de orde.

                              De fout ligt in dit geval bij een motard die de pijlen die er stonden verkeerd "gelezen" heeft en een groepje renners die die motard gewoon klakkeloos volgen terwijl ze zelf het parcour ook zouden moeten kennen zoals Remco zelf in het artikel zegt.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                              Comment


                              • Ze hadden gewoon allemaal de route op hun fietscomputer.
                                De pijnen die er hingen waren niet van de koers zelf, maar van een andere organisator? Zo had ik het begrepen.
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Maakt wel uit he, seingevers krijgen zo al vaak genoeg een slechte naam, dus als het niet aan de seingevers ligt mag dat echt wel gezegd worden vind ik.
                                  De koers bestaat dankzij de seingevers, als die er niet waren, dan konden de koersen ook niet doorgaan, wat meer respect voor die mannen (en vrouwen) is dus echt wel aan de orde.

                                  De fout ligt in dit geval bij een motard die de pijlen die er stonden verkeerd "gelezen" heeft en een groepje renners die die motard gewoon klakkeloos volgen terwijl ze zelf het parcour ook zouden moeten kennen zoals Remco zelf in het artikel zegt.
                                  Ja Remco heeft gewonnen en zal dat zeker zeggen, de koers was trouwens in zijn achtertuin. Moest daar trouwens geen seingever staan?

                                  De pijl stond ook naar rechts en het is logisch dat renners die niet van de omgeving zijn dan kunnen verkeerd rijden. Bij dit soort inspanning ben je niet bezig om naar pijltjes en wegwijzers op je stuur te kijken. Nuja, echt sportief was het niet, ze hadden ook kunnen wachten maar wat doe je in het heetst van de strijd.

                                  Akkoord dat seingevers alle respect verdienen en iedereen kan een fout maken maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat renners constant verkeerd rijden zoals nu hier weer gebeurt
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • De rol van seingevers is niet om de renners de weg te wijzen, maar om verkeer van het parcours te houden. En renners zouden moeten beseffen dat motorrijders, zeker die met fotografen, niet altijd het volledige parcours volgen maar soms afwijken om een kortere weg te nemen naar een andere plaats.
                                    Gewoon een fout van de renners die onvoldoende attent waren.

                                    Comment


                                    • Eigenlijk volgen ze gewoon de moto er voor.
                                      Die agent zag het meteen en stond te zwaaien als een gek.
                                      den borre


                                      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                                      Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Ze hadden gewoon allemaal de route op hun fietscomputer.
                                        De pijnen die er hingen waren niet van de koers zelf, maar van een andere organisator? Zo had ik het begrepen.
                                        Er hingen volgens het artikel 2 pijlen van de organisatie die de juiste richting (links) aangaven en 1 pijl die naar rechts wees, die blijkbaar van "de gordel" was.
                                        Maar blijkbaar leken die pijlen nogal sterk op elkaar.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Ja Remco heeft gewonnen en zal dat zeker zeggen, de koers was trouwens in zijn achtertuin. Moest daar trouwens geen seingever staan?

                                          De pijl stond ook naar rechts en het is logisch dat renners die niet van de omgeving zijn dan kunnen verkeerd rijden. Bij dit soort inspanning ben je niet bezig om naar pijltjes en wegwijzers op je stuur te kijken. Nuja, echt sportief was het niet, ze hadden ook kunnen wachten maar wat doe je in het heetst van de strijd.

                                          Akkoord dat seingevers alle respect verdienen en iedereen kan een fout maken maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat renners constant verkeerd rijden zoals nu hier weer gebeurt
                                          Remco zegt gewoon de waarheid zoals het, hij zegt dat niet omdat hij gewonnen heeft.
                                          In de commentaar op sporza word er net hetzelfde gezegd.

                                          Er stonden blijkbaar 2 pijlen van de organisatie die de juiste richting (links) aangaven en eentje die de verkeerde richting (rechts) uit wees die van de gordel zou geweest zijn. Blijkbaar leken bijde pijlen nogal op elkaar.
                                          Ze hadden inderdaad kunnen wachten, maar het is niet hun fout dat die andere verkeerd rijden. Je moet je altijd de vraag stellen, "zouden de anderen gewacht hebben als de situatie omgekeerd was geweest?", die kans is dus zeer klein. Bij een valpartij bijvoorbeeld is de kans ook klein dat er gewacht word, op een uitzonderlijke situatie na dan.

                                          Nogmaals, de seigever valt hier niks te verwijten, want die was perfect zijn werk aan het doen. (Ik kan op de beelden niet goed zien of het een seingever of een agent is zoals Gixxer zegt?)

                                          Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                          De rol van seingevers is niet om de renners de weg te wijzen, maar om verkeer van het parcours te houden. En renners zouden moeten beseffen dat motorrijders, zeker die met fotografen, niet altijd het volledige parcours volgen maar soms afwijken om een kortere weg te nemen naar een andere plaats.
                                          Gewoon een fout van de renners die onvoldoende attent waren.
                                          In de eerste plaats is die er inderdaad om het verkeer van het parcours te houden. Maar daarnaast wijzen ze ook wel de richting aan dat de renners moeten rijden en dat werd hier in dit geval ook gedaan zoals het hoort.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                          Comment

                                          Working...
                                          X