Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na Denemarken, Overijse. Na Overijse, Brussel. Remco Evenepoel heeft de smaak van de overwinning weer goed te pakken. Daar zat in de Brussels Cycling Classic een klein randje aan, toen vijf medevluchters de verkeerde afslag namen en Evenepoel en Aimé De Gendt profiteerden. Pech voor hen, zei Evenepoel, die naar zijn derde overwinning in drie koersen reed.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Maakt wel uit he, seingevers krijgen zo al vaak genoeg een slechte naam, dus als het niet aan de seingevers ligt mag dat echt wel gezegd worden vind ik.
De koers bestaat dankzij de seingevers, als die er niet waren, dan konden de koersen ook niet doorgaan, wat meer respect voor die mannen (en vrouwen) is dus echt wel aan de orde.
De fout ligt in dit geval bij een motard die de pijlen die er stonden verkeerd "gelezen" heeft en een groepje renners die die motard gewoon klakkeloos volgen terwijl ze zelf het parcour ook zouden moeten kennen zoals Remco zelf in het artikel zegt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ze hadden gewoon allemaal de route op hun fietscomputer.
De pijnen die er hingen waren niet van de koers zelf, maar van een andere organisator? Zo had ik het begrepen.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Maakt wel uit he, seingevers krijgen zo al vaak genoeg een slechte naam, dus als het niet aan de seingevers ligt mag dat echt wel gezegd worden vind ik.
De koers bestaat dankzij de seingevers, als die er niet waren, dan konden de koersen ook niet doorgaan, wat meer respect voor die mannen (en vrouwen) is dus echt wel aan de orde.
De fout ligt in dit geval bij een motard die de pijlen die er stonden verkeerd "gelezen" heeft en een groepje renners die die motard gewoon klakkeloos volgen terwijl ze zelf het parcour ook zouden moeten kennen zoals Remco zelf in het artikel zegt.
Ja Remco heeft gewonnen en zal dat zeker zeggen, de koers was trouwens in zijn achtertuin. Moest daar trouwens geen seingever staan?
De pijl stond ook naar rechts en het is logisch dat renners die niet van de omgeving zijn dan kunnen verkeerd rijden. Bij dit soort inspanning ben je niet bezig om naar pijltjes en wegwijzers op je stuur te kijken. Nuja, echt sportief was het niet, ze hadden ook kunnen wachten maar wat doe je in het heetst van de strijd.
Akkoord dat seingevers alle respect verdienen en iedereen kan een fout maken maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat renners constant verkeerd rijden zoals nu hier weer gebeurt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De rol van seingevers is niet om de renners de weg te wijzen, maar om verkeer van het parcours te houden. En renners zouden moeten beseffen dat motorrijders, zeker die met fotografen, niet altijd het volledige parcours volgen maar soms afwijken om een kortere weg te nemen naar een andere plaats.
Gewoon een fout van de renners die onvoldoende attent waren.
Ze hadden gewoon allemaal de route op hun fietscomputer.
De pijnen die er hingen waren niet van de koers zelf, maar van een andere organisator? Zo had ik het begrepen.
Er hingen volgens het artikel 2 pijlen van de organisatie die de juiste richting (links) aangaven en 1 pijl die naar rechts wees, die blijkbaar van "de gordel" was.
Maar blijkbaar leken die pijlen nogal sterk op elkaar.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja Remco heeft gewonnen en zal dat zeker zeggen, de koers was trouwens in zijn achtertuin. Moest daar trouwens geen seingever staan?
De pijl stond ook naar rechts en het is logisch dat renners die niet van de omgeving zijn dan kunnen verkeerd rijden. Bij dit soort inspanning ben je niet bezig om naar pijltjes en wegwijzers op je stuur te kijken. Nuja, echt sportief was het niet, ze hadden ook kunnen wachten maar wat doe je in het heetst van de strijd.
Akkoord dat seingevers alle respect verdienen en iedereen kan een fout maken maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat renners constant verkeerd rijden zoals nu hier weer gebeurt
Remco zegt gewoon de waarheid zoals het, hij zegt dat niet omdat hij gewonnen heeft.
In de commentaar op sporza word er net hetzelfde gezegd.
Er stonden blijkbaar 2 pijlen van de organisatie die de juiste richting (links) aangaven en eentje die de verkeerde richting (rechts) uit wees die van de gordel zou geweest zijn. Blijkbaar leken bijde pijlen nogal op elkaar.
Ze hadden inderdaad kunnen wachten, maar het is niet hun fout dat die andere verkeerd rijden. Je moet je altijd de vraag stellen, "zouden de anderen gewacht hebben als de situatie omgekeerd was geweest?", die kans is dus zeer klein. Bij een valpartij bijvoorbeeld is de kans ook klein dat er gewacht word, op een uitzonderlijke situatie na dan.
Nogmaals, de seigever valt hier niks te verwijten, want die was perfect zijn werk aan het doen. (Ik kan op de beelden niet goed zien of het een seingever of een agent is zoals Gixxer zegt?)
De rol van seingevers is niet om de renners de weg te wijzen, maar om verkeer van het parcours te houden. En renners zouden moeten beseffen dat motorrijders, zeker die met fotografen, niet altijd het volledige parcours volgen maar soms afwijken om een kortere weg te nemen naar een andere plaats.
Gewoon een fout van de renners die onvoldoende attent waren.
In de eerste plaats is die er inderdaad om het verkeer van het parcours te houden. Maar daarnaast wijzen ze ook wel de richting aan dat de renners moeten rijden en dat werd hier in dit geval ook gedaan zoals het hoort.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment