En weer bingo, Florian Vermeersch brons bij de beloften. Het kan niet op de laatste tijd in een discipline waar we vroeger geen platte prijs reden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2021: Wie wint wat?
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWat een druk op WVA eigenlijk toch voor zondag hé?
Die man kan eigenlijk alleen maar verliezen... al hoop ik natuurlijk het tegendeel.
Ben toch wel benieuwd of het parcours selectief genoeg gaat zijn.
MVDP zou wel eens het duiveltje uit het doosje kunnen zijn....
En Mathieu zou wel eens met de pluimen kunnen gaan lopen. We weten er niet echt veel van maar dat hij in orde is daar twijfel ik niet aan. Er zijn ook nog zoveel anderen die kunnen winnen.
Eerst was het loodzwaar en nu is het niet selectief genoeg, we zien wel. Onze mannen moeten dat kunnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De sterkste wint, proficiat Julian!!
Weer typisch België, ganse dag met de krachten woekeren en dan niks op 't eind, dit keer zelfs geen podium
Mathieu en Wout gunnen het mekaar gewoon niet
Aan Remco zal het niet gelegen hebben, die heeft meer dan zijn werk gedaan. Spijtig!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Jammer maar wel mooie krachtpatserij gezien zo tussendoor.
Man man, Remco, die kan toch ook wel een stukje duwen.
Heerlijk moment toen De Clerck, daar even naar voor kwam om hem tot kalmte aan te manen.
Moest deze wedstrijd met oortjes gereden zijn, was't een heel ander verhaal natuurlijk, maar het is nu eenmaal wat het is.
VDP en Van Aert, dat komt inderdaad nooit meer goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJammer maar wel mooie krachtpatserij gezien zo tussendoor.
Man man, Remco, die kan toch ook wel een stukje duwen.
Heerlijk moment toen De Clerck, daar even naar voor kwam om hem tot kalmte aan te manen.
Moest deze wedstrijd met oortjes gereden zijn, was't een heel ander verhaal natuurlijk, maar het is nu eenmaal wat het is.
VDP en Van Aert, dat komt inderdaad nooit meer goed.
Ze hadden beter allemaal voor Remco gereden. Maja, het is nu zo. Je kan Wout ook niet veel kwalijk nemen na al de mooie momenten die hij ons al bezorgd heeft de voorbije jaren. De druk zal toch wel iets te groot geweest zijn, logisch eigenlijk.
Ach, zondag is het al Parijs-Roubaix, weer iets om naar uit te kijken. Hopelijk lukt het onze mannen dan welEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oei, Remco kan het dan toch niet laten om effe zijn mening te verkondigen Hij heeft misschien wel gedeeltelijk gelijk maar ik weet toch niet of dit zo'n slim idee was.
Dat het tactisch nergens op leek klopt wel, daar lijkt iedereen het over eens. Vijgen na Pasen natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWe zijn dat hier in België niet zo gewend dat iemand ronduit zijn mening zegt hé?
Voor mij had hij overschot van gelijk, al ben ik zelf best een Van Aert fan.
Ze hebben echt gewoon gereden als kiekens zonder kop.
Dat waait wel weer over.
Nuja, ze hebben hun nu al 10 jaren durende traditie verdergezet op het WK. De koers in handen nemen en woekeren met de krachten zonder resultaat. De andere landen zijn ons dankbaarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMet alle respect voor de man, maar nooit begrepen dat ze Van Tourenhout bondschoach gemaakt hebben. Hoeveel wegkoersen heeft die gast ooit zelf gereden?
Anderzijds denk ik dat dat jobke bij de echt straffe coaches niet zo echt gegeerd is ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Verantwoordelijkheid lag bij Sven de bondscoach. Op 1 paard wedden is altijd riskant.
Nuja, ze hebben hun nu al 10 jaren durende traditie verdergezet op het WK. De koers in handen nemen en woekeren met de krachten zonder resultaat. De andere landen zijn ons dankbaar
Iedereen profiteert van hun werk.
In bij de start van de beslissende ronde rijden ze achteraan wat te praten terwijl de Fransen vooraan wegrijden.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Wa was mich da? Florian Vermeersch, van waar komt die? SCHITTEREND!!!
Hij en Mathieu hebben in navolging van Remco de lepe Colbrelli nu ook leren kennen
Anyway, we hebben er hopelijk weer een supertalent bijEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWa was mich da? Florian Vermeersch, van waar komt die? SCHITTEREND!!!
Hij en Mathieu hebben in navolging van Remco de lepe Colbrelli nu ook leren kennen
Anyway, we hebben er hopelijk weer een supertalent bij
Als er ene is die we leep mogen noemen is het wel VDP.
Vandaag weer gezien.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Als er ene is die we leep mogen noemen is het wel VDP.
Vandaag weer gezien.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Bedoel dat hij telkens ging aanvallen als er een valpartij was.den borre
Int3x0r
Comment
Comment