Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pogacar liet zich wel ferm ringeloren, maar had de sprint toch niet gewonnen.
Die grinta van VDP op de pater had ik ook al lang niet meer gezien van hem.
Lotte zit helemaal op haar plaats bij SD. Mooie overwinning op haar palmares.
Pogacar kwam volgens mij ook te kort toen VDP aanging.
Jammer dat er geen Belgen meespelen vooraan.
We hebben andere tijden gekend met minstens 5 Belgen die in de aanval gingen.
Nu is het Van Aert en daar blijft het bij.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Mondialisering van het wegwielrennen is niets nieuw, daar ligt het niet meteen aan. Pogacar en VDP zijn gewoon twee supertalenten en per toeval geen Belgen, alhoewel, VDP woont net als Van Aert op 15 km van mij.
Op de scheldeprijs - prachtige streek - showden ze net kasteel amerloo, daar zat de familie van moeder tijdens de oorlog…eigenaars stelden hun domein open voor de mensen van tstad
Wat een geknoei daar in Holland, ze hadden niet geleerd uit hun fouten blijkbaar want het was nog erger dit jaar
Anyway, mooie winnaar! Dik onderschatte renner, Michal, met een prachtig palmares.
Dezelfde Belgen als vorige week, Patrick L is aan den drank precies
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Remco strijdend ten onder. Mooi, ik zie dat graag. Hij komt er nog wel, het echt stijle werk is er voorlopig nog te veel aan.
Wat zijn dat daar ook voor stijle hellingen tegenwoordig seg... organiseer dan een mountainbike wedstrijd hé.
Heeft imo met wegwielrennen niet zoveel meer te maken.
Maar vooral in Spanje en Italië vinden ze dat blijkbaar de max tegenwoordig.
Wat een geknoei daar in Holland, ze hadden niet geleerd uit hun fouten blijkbaar want het was nog erger dit jaar
Anyway, mooie winnaar! Dik onderschatte renner, Michal, met een prachtig palmares.
Dezelfde Belgen als vorige week, Patrick L is aan den drank precies
Geknoei idd.
En wat me ook altijd opvalt, is dat Mathieu in zo'n groep favorieten er toch altijd in slaagt om nét ietsje minder werk te verrichten.
Benoot woekerde mijns inziens ook veel te vroeg met zijn krachten. 't Is niet aan hem om zo'n koers open te breken, vind ik persoonlijk.
Maar je zit natuurlijk niet zelf op zo'n fiets op dat moment ;-)
Amstel blijft toch ook altijd wel een mooie koers om naar te kijken. Prachtig landschap en zo'n leuke hellingen, die in de afdalingen vaak ook best veel stuurmanskunst vereisen.
En wat me ook altijd opvalt, is dat Mathieu in zo'n groep favorieten er toch altijd in slaagt om nét ietsje minder werk te verrichten.
Benoot woekerde mijns inziens ook veel te vroeg met zijn krachten. 't Is niet aan hem om zo'n koers open te breken, vind ik persoonlijk.
Maar je zit natuurlijk niet zelf op zo'n fiets op dat moment ;-)
Amstel blijft toch ook altijd wel een mooie koers om naar te kijken. Prachtig landschap en zo'n leuke hellingen, die in de afdalingen vaak ook best veel stuurmanskunst vereisen.
Tja, Hollanders hé, dat deden ze 50 jaar geleden ook al
Nuja, dat is Mathieu zijn volste recht hé. Met de krachten woekeren zoals de Belgen doen brengt ook niks op
Ik snak wel stilaan naar Wout en Remco in de koersen hier want anders gaan we geen platte prijs rijden dit jaar imo.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Wat zijn dat daar ook voor stijle hellingen tegenwoordig seg... organiseer dan een mountainbike wedstrijd hé.
Heeft imo met wegwielrennen niet zoveel meer te maken.
Maar vooral in Spanje en Italië vinden ze dat blijkbaar de max tegenwoordig.
Ik vind dat dat wel mag in het moderne wielrennen. Vroeger reden ze met zwaardere fietsen en moesten ze omhoog met een 42/25, nu zijn de fietsen lichter en rijden ze bergetappes met een 39/28 of 30. Daarenboven is het niveau van de gemiddelde profrenner er flink op vooruit gegaan.
Comment