Hoppa! Na 2 tweede plaatsen eindelijk prijs voor Jasper. De rit en leider. Mooi!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2022: Wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooi koerske! Weer een jong talent bij, uit de States dit keer. Ineos werkt tenminste af, chapeau!
Pech voor Dylan Teuns, volgens mij de sterkste in de koers vandaag. En Remco gaat nooit Parijs-Roubaix winnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hij kan wel over kasseien rijden, maar de rest durft in de goot te rijden, daarom dat hij elke keer wat lengtes moest laten. Om Paris-Roubaix te winnen moet je sowieso wat zwaarder zijn. Elke keer wel mooi het gat dicht gereden, dat is klasse uiteraard. Spijtig dat hij zich toch weer wat liet kennen door Turner daar een zet te geven, dat is die arrogantie weer. Al een geluk dat Turner het goed opvatte, een kerel met dezelfde mentaliteit als hijzelf en 't had er ongetwijfeld bovenhands opgezeten. Evenepoel kreeg ook terecht een waarschuwing voor het incident.
Enfin, Ineos in overtal, dat kon haast niet mislopen. Prachtige winnaar die Sheffield, en amper 19.
Comment
-
Hij is 22 en dit is z'n palmares: https://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Evenepoel
95% van de renners haalt dit niet in hun hele carrière.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
De arrogantie moet er echt uit.
Verliest zo fans en de collega's houden daar ook niet van.
Ok ze weken van hun lijn af in de sprint maar hoeveel keer moet je daar misbaar over maken.
1 a 2 keer misschien maar 12x op een paar honderd meter is te veel.
Zelfs over de finishlijn was hij nog bezig.
Het is ne voetballer geweest hè.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDe arrogantie moet er echt uit.
Verliest zo fans en de collega's houden daar ook niet van.
Ok ze weken van hun lijn af in de sprint maar hoeveel keer moet je daar misbaar over maken.
1 a 2 keer misschien maar 12x op een paar honderd meter is te veel.
Zelfs over de finishlijn was hij nog bezig.
Het is ne voetballer geweest hè.
Comment
-
Ach, Remco heeft nog veel te leren maar we kunnen hem daarvoor nu toch moeilijk gaan verguizen.
Zo'n talent wordt niet elke dag geboren en zoveel keuze hebben we hier ook niet momenteel.
Hij komt er wel en hij brengt tenminste wat leven in de brouwerij tussen al die saaie pieten
Sagan kon ook toeren doen en was ook niet geliefd door zijn collega's, zijn palmares daarentegen mag anders wel gezien worden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ineos alweer Verdiende winnaar.
Wout is terug en wat een akelige val van Yves Lampaert. Domme supporters
Ik had mij zoveel meer van dit seizoen tot nu voorgesteld. Het mag vanaf nu beginnen, da's ook nog goedEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Voor degene die nog twijfelden. Wat een geweldig nummer van Remco
Redt in extremis de QS meubelen. Patrick blinkt weer op TV
De Belgen winnen eindelijk weer koersen die ze jaren niet meer konden winnen. Alles komt goed, prachtig!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Is zo'n 40 jaar geleden blijkbaar.
Straf manneke. Ik snap ergens wel dat hij bij sommigen arrogant overkomt.
Hij is 22. Dank praat je soms sneller dan je denkt.
Ik kan hem appreciëren.
Een monument op je 22ste. Straf.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIs zo'n 40 jaar geleden blijkbaar.
Straf manneke. Ik snap ergens wel dat hij bij sommigen arrogant overkomt.
Hij is 22. Dank praat je soms sneller dan je denkt.
Ik kan hem appreciëren.
Een monument op je 22ste. Straf.
Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.
Straf toch na 11 jaar zonder ook maar 1 Belg op het podium.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment