Prachtig, op die manier winnen. Nogmaals het bewijs van z'n pure klasse en bakken talent.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2022: Wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dylan Teuns, wat een sprint bergop SCHITTEREND!!!!
Onze beste renner van het voorjaar, wie had zoiets gedacht voor het seizoen? Toppie!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Gisteren 2 Belgen mee vooraan in Giro. Not bad at all! Spijtig dat ze er op 't eind wat doorzakten, ik had Mauri het rose wel gegund. Waar was Mathieu eigenlijk?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mooie overwinning voor Bouwman, hoewel ik supporterde voor Formolo
Het is wel een straf om uren te moeten luisteren naar de onzin van die 2 uit hun nek kletsende pipo's op Eurosport
Dan nog liever Wuyts. Kwestie van pas in te schakelen op pakweg 20 km voor het einde en onmiddellijk de mute knop in te drukkenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHet stoort me ook. Op Telenet kon je normaal switchen naar Engels commentaar maar in de Giro lijkt dit niet te kunnen. De kijkervaring wordt er een stuk minder door.
Het is natuurlijk niet gemakkelijk om al die uren vol te praten maar haal er dan aub een beetje competente en neutrale verslaggevers bij.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hindley wint spannende spurt bergop, ik ken hem eigenlijk niet.
Karsten had weer aan het spul gezeten precies want hij zag overal Hollanders in de kopgroep, eerst Kelderman en toen Poels. Maar "oei, het is een ploegmaat"Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Biniam Girmay kan het nu ook in Italië, straf sprintje tegen Mathieu
Hier hebben we het laatste nog niet van gezien, tenminste als hij de champagnestoppen niet in zijn eigen oog blijft schietenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnappe machtsprint, hallowkes.
Fair gebaar van VDP. Typisch voor hem dat hij dan niet doorsprint tot op de meet, maar de overwinning laat.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De overwinning laat? Ik denk niet dat hij kon winnen.
Als VDP voelt dat hij verslagen is, "geeft" hij zich.
Girmay start niet meer vanwege het kurk incident blijkbaar. Jammer.
Comment
-
Hahaha, zolang de koers op Eurosport uitgezonden hoort dit topic eigenlijk bij het humortopic
Die 2 pipo's blijven maar Hollanders zien als overwinnaar of in kopgroepen. Nu zagen ze Cees Bol plots verrijzen. En "waarom gaat Dries De Bondt nu aanvallen, hij kan toch morgen beter Mathieu helpen"
Met zo'n onzin worden sommige koersen nog saaier en kunnen die 2 nog meer prietpraat verkopenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Eindelijk prijs voor Florian Vermeersch, het heeft lang geduurd voor dit groot talent.
Het valt ook op dat Thibau Nys het steeds maar beter doet op de weg.
Comment
-
Mooie sprint van Dries De Bondt in de Giro. Nooit gedacht dat wij 2 ritten zouden winnen daar. Onze ploegen doen het ook zeer goed.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment