Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat Wout met je gele trui en als allrounder net verliezen van de beste sprinter van de wereld. Chapeau !
Ook Fabio, top, ben blij voor u. Dik verdiend!!
Onderhand ziet Wout toch wel zo'n beetje zo groen als zijn tweede trui, denk ik LOL... je moet het maar doen, 3 keer op rij tweede, en telkens een andere winnaar.
Tja, stel dat hij geel en groen had, maar telkens 4e en 7e was. Dan was de frustratie misschien minder. Het is gewoon omdat hij zo kort bij de ritwinst was.
Pffff, wat een prestatie alweer van Wout, van kopman naar knecht, hij redt in zijn eentje de meubelen voor Jumbo.
Waarom dat laten uitzakken, de hele ploeg zat er bijna achter en kon Vingegard toch ook terugbrengen. Maar wat voor belabberde strategie weer in die ploeg, is niet de eerste keer. En dan dat geknoei met die fietswissels
Ze hebben geluk dat Wout ook nog eens een brave jongen is en zich zonder problemen opoffert voor de ploeg
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Allemaal mooi en wel wat Wout deed, strijdend ten onder gaan, maar toch zonde in een rit die hij normaal zomaar had kunnen winnen
Nu benieuwd voor de rest van de Tour, degene die Pogacar klopt wint. Hopelijk winnen ons mannen nog wat ritten, groen is al zo goed als binnen.
Deed me denken aan die keer toen Tony Martin daar's een keer aan de haal ging met Alaphilippe.
Leidde ook tot niets uiteindelijk, maar hij had er gewoon efkes goesting in LOL
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment