Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2022: Wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja je kan nu ook niet meer zeggen dat het zomaar tegen Janneke en Mieke meer is.
    Dikke proficiat.

't Is nog lang, maar de sterren staan in ieder geval goed.

Comment

• Wat me opvalt bij Evenepoel is dat z'n typische babyvet op een jaar tijd volledig weg is. Als je nu ziet hoe afgelijnd die spieren en aders op z'n benen en armen liggen, indrukwekkend. Volgens mij heeft die een goed fitnessabonnement te pakken!

Comment

• Het valt inderdaad op.
        Hij zou 2 kilo lichter staan dan vorig jaar heb ik ergens gelezen.

En de tegenstand in deze Vuelta is toch best deftig, al vallen ze nu snel uit. Hopelijk blijft Quickstep gevrijwaard van verdere besmettingen. Zou mega zonde zijn als het daardoor in het water valt.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Sowieso is zijn Vuelta geslaagd, maar het zou idd heel erg zonde zijn.

Ook heel erg benieuwd naar zijn WK trouwens.
          Ganna zal toch zijn tenen mogen uitkuisen in de tijdrit, mijn gedacht.

Comment

• Tim Merlier is het sprinten verleerd precies

Bij Lefevere zal er volgend seizoen meer druk op de ketel zitten.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Tim Merlier is het sprinten verleerd precies

Bij Lefevere zal er volgend seizoen meer druk op de ketel zitten.
              Teveel bezig geweest met kindjes maken ;-)
              Zoals Jacques Vermeire zei.... ze zitten meer op ulder wijf dan op ulder velo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Wat me opvalt bij Evenepoel is dat z'n typische babyvet op een jaar tijd volledig weg is. Als je nu ziet hoe afgelijnd die spieren en aders op z'n benen en armen liggen, indrukwekkend. Volgens mij heeft die een goed fitnessabonnement te pakken!
                Mijn vrouw zei het ook al dat hij niet meer zo rond is.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Met wat pech kon het vandaag al gedaan geweest zijn met de Vuelta van Remco. Gelukkig goed afgelopen
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik hoop echt dat die gast zijn nuchterheid kan bewaren.
                    Je zal verdorie toch maar zooooo in de spotlights staan op je prille leeftijd.

Comment

• Weer nada voor Merlier. Hij had sowieso geen kans, was een sprint voor krachtpatsers.

Comment

• Ai, ai, ai Remco Dat wordt nog afzien. Hopelijk maar een offday.

Comment

• Dat was me ook wel rete steil daar.
                          Maar nog geen man overboord

Comment

• Idd niet het type klim dat Remco graag heeft, heel onregelmatige met kortere steile stukken.
                            Al bij al heel rustig gebleven en na een tijdje z'n tempo teruggevonden.
                            52 seconden is geen drama. ALS hij morgen goed doorkomt...
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Remco redt voorlopig de meubelen. Roglic zat weer waar hij graag zat, in het wiel

Comment

• Die val heeft'm duidelijk meer schade gedaan dan eerst gezegd, maar ik zie het wel goed komen.. al is de weg nog lang natuurlijk.

Die Mas is ook wel een klimmer trouwens op die leeftijd.

Comment

• Wat jammer voor de koers dat Roglic (alweer) met zo'n val moet uitstappen.

Die gast moet in de winter echt toch eens wat crosskes gaan rijden.
                                  Wat voor een maneuver was dat nu ook eigenlijk aan die snelheid?

Comment

• Volgens mij valt hij telkens hij over zijn toeren gaat. Is niet de eerste keer.

Comment

• Dat gun je natuurlijk niemand, maar het begint wel een constante te worden idd.

Los daarvan vind ik nu wel dat de hype Evenepoel nu wel héél erg uitgemolken wordt op de VRT.
                                      Van Nieuwkerke zijn kassa zal nogal rinkelen ;-)

Comment

• Voor 400k € per jaar + nog persoonlijke business mag je al eens een overuur maken

Comment

• Prachtig artikel over Remco. Wat een crack

Dat Remco Evenepoel een voetbalverleden heeft, weet ondertussen elke koersliefhebber. De Vuelta-leider speelde in de jeugd van Anderlecht, PSV en KV Mechelen. Vive le Vélo ging op zoek naar enkele bevoorrechte getuigen van Evenepoels voetballersbestaan. "Remco was toen al erg volwassen, hij wist goed waar hij mee bezig was", zegt ex-ploegmaat Arne Bens.

Comment

Working...
                                          X