Remco, zonder woorden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2022: Wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Half Holland valt nu over Remco omdat hij Gesink niet heeft laten winnen alsof topsport cadeautjes uitdelen is. Ik had ook te doen met Robert maar er waren betere. Pech!
En de Hollanders hebben ons al zeker geen lesje in sportiviteit te leren, de wieltjeszuigersEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Van weerwraak nemen gesproken. Vorig jaar door velen verguisd en nu netjes iedereen op zijn plaats gezet. Ik moet toegeven dat ik er ook niet echt meer in geloofde
We gaan hopelijk gouden tijden tegemoet met hem en Wout en er zijn nog kleppers op komstEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mijn schoonzoon kent Remco toevallig persoonlijk vanuit zijn jeugd. Zat op dezelfde school.
Moet altijd al een hele speciale geweest zijn op sportief vlak.
Ik ben er altijd wel in blijven geloven, maar die gast heeft wel zwarte sneeuw gezien, dat is iets wat zeker is.
Ook wel deels aan zijn eigen attitude te wijten, maar hij wordt ook heel snel veel volwassener nu.
En ook echt zo'n heerlijk spectaculaire manier van koersen hé? Zalig.
Comment
-
Wie is Tobias Foss? Geweldig!
Toch prachtig voor Remco een week na de Vuelta. Ze zullen serieus rekening moeten houden met hem volgende zondagEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
En weer prijs vandaag! Alec Segaert, 19 jaar. Gisteren brons, vandaag zilver, dat moet goud worden volgend weekendEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
En weer brons. Nu de junioren. Nice!
Bij de beloften viel het wel dik tegen. Enkel Alec Segaert die het weer moet doen. Met 4 vooraan mee zonder resultaat
En Vinokourov mee op het podium als tolk. Als hij in de buurt is dan is er meestal een reukje aan. Die Tsjech op de 2de plaats probeerde zelfs nog niet te sprinten
Het is wel een superzwaar parcours. Ik kan al niet meer wachten tot zondagEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Lijkt inderdaad veel zwaarder dan ik ook gedacht had, toen ik het parcours zag.
Uiteindelijk gaan die hoogtemeters toch flink doorwegen ook.
Kijk ook uit naar zondag, al vrees ik dat de koers heel lang gesloten gaat blijven op dit traject.
'k Heb er persoonlijk wel niet zo'n goed gevoel bij voor Van Aert, maar ik hoop dat ik ongelijk krijg ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten'k Heb er persoonlijk wel niet zo'n goed gevoel bij voor Van Aert, maar ik hoop dat ik ongelijk krijg ;-)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vannieuwkerke kreeg precies een orgasme toen Van Vleuten won
Ik geloof nooit dat zij een serieuze elleboogbreuk had. Mijn zoon heeft dat een tijd terug gehad en fietsen was gewoon onmogelijk.
Anyway, we hebben toch weer zilver erbij, de volgende moet goud zijnEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Te zot voor woorden, een kampioenschap bestaande uit 1 wedstrijd. Een heel jaar u rustig houden en 1 koers winnen en je bent wereldkampioen. Wow, wat een prestatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenTe zot voor woorden, een kampioenschap bestaande uit 1 wedstrijd. Een heel jaar u rustig houden en 1 koers winnen en je bent wereldkampioen. Wow, wat een prestatie.
De 'echte' wereldkampioen is dan ook eigenlijk de leider in het UCI klassement, vroeger de superprestige.
Jij bent er aan het vroege uur te zien toch ook precies voor opgestaan Atenza?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
WTF Mathieu, de bak in. Hoe kan nu zoiets gebeuren daags voor het WK? Weer een flater van de Hollandse wielerbond? Benieuwd naar meer uitleg hierover.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWTF Mathieu, de bak in. Hoe kan nu zoiets gebeuren daags voor het WK? Weer een flater van de Hollandse wielerbond? Benieuwd naar meer uitleg hierover.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenTe zot voor woorden, een kampioenschap bestaande uit 1 wedstrijd. Een heel jaar u rustig houden en 1 koers winnen en je bent wereldkampioen. Wow, wat een prestatie.
Als dat de traditie is dan is er iets mis mee van dag 1.
Is er een andere sport waar de wereldkampioen op basis van 1 wedstrijd bekroond wordt?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Eerlijk of niet eerlijk. The little big man did it
En of dit een verdiende wereldkampioen is. Wat een kerelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment