Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2022: Wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEerlijk of niet eerlijk. The little big man did it
En of dit een verdiende wereldkampioen is. Wat een kerelden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Dit mag toch wel als een écht exploot gezien worden. Hij kon het bij de jeugdreeksen al, en doet het nu gewoon nog eens dunnetjes over bij de profs.
Wat een kerel.
Hij moet alleen eens afleren van die gebaren te doen aan de meet... hij heeft zijn punt nu wel gemaakt.
Zit toch nog altijd een beetje sjotterke in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenZit toch nog altijd een beetje sjotterke in
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, idd! Ze kunnen hem zeker gebruiken op het WK Voetbal binnenkort. Onze ploeg kan nog wel wat jongens met grinta en uithouding gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Moest ik ook denken eigenlijk, na NL-BelgiëEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHoe jammer trouwens voor Kopecky. Hoeveel kansen krijg je zo ooit ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Tja, ik vond het ook jammer maar ze keek de kat uit de boom en dacht dat de anderen dat gat wel effe gingen dichtrijden. Niet dus en ze vertrok te laat. Eigen schuld, dikke bult
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Fractie van een seconde de verkeerde beslissing genomen, je zag ze naar rechts kijken en toch bleef ze zitten. Op dat moment moet je uitgaan van je eigen kracht/waarde maar vrees dat ze soms aan haar eigen kunnen twijfelt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar uiteindelijk ook wel dik gereden natuurlijk... we leggen de lat in België ook wel superhoog ;-)
Comment
-
Wow, nog een wereldkampioen erbij voor ons landje. Gianni Vermeersch, schitterend, de eerste gravel titel.
Het kan niet op tegenwoordig
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWow, nog een wereldkampioen erbij voor ons landje. Gianni Vermeersch, schitterend, de eerste gravel titel.
Het kan niet op tegenwoordig
Sympathieke kerel. Ik kom die hier af en toe eens tegen op de fiets. Altijd een goeiedag.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenToen zijn palmares gisteren nog eens werd opgesomd, kan je toch niet anders dan er je petje voor af doen.
Die gast heeft dus nog met VDB en co gefietst..zot eigenlijk.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment