Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Benieuwd wat een paar jaloerse sujets nu weer gaan uitvinden om twijfel over hem te zaaien?
Z'n move naar Eenkhoorn toe was not done.
Lees eens wat buitenlandse media over Philipsen. Hij heeft (half terecht) een imagoprobleem. Z'n uitspraak over het WK was ook echt wel absurd.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Daar ben ik volledig mee akkoord maar dat is dan ook verschillende dagen na mijn quote die jij hier gebruikt gebeurd.
Verder vind ik toch ook wel dat er veel jaloezie is in het peloton, net zoals overal zeker
Bij elke winnende sprint had iemand wel iets te mekkeren, zeker in de buitenlandse pers en ploegen. Ik heb bij andere sprinters hetzelfde en zelfs nog ergere moves gezien en die werden niet gediskwalificeerd zoals Mathieu.
In ieder geval zorgde hij wel voor al die Belgische overwinningen en de groene trui, dus who cares een imagoprobleem. Aan wie scheelt er niks?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Daar ben ik volledig mee akkoord maar dat is dan ook verschillende dagen na mijn quote die jij hier gebruikt gebeurd.
Verder vind ik toch ook wel dat er veel jaloezie is in het peloton, net zoals overal zeker
Bij elke winnende sprint had iemand wel iets te mekkeren, zeker in de buitenlandse pers en ploegen. Ik heb bij andere sprinters hetzelfde en zelfs nog ergere moves gezien en die werden niet gediskwalificeerd zoals Mathieu.
In ieder geval zorgde hij wel voor al die Belgische overwinningen en de groene trui, dus who cares een imagoprobleem. Aan wie scheelt er niks?
Mathieu z'n move was er over. Als Girmay niet toegeeft, knalt die hele groep tegen de grond.
Ik weet wel dat er veel duwtjes gegeven worden, maar Mathieu zei dan zelf nog dat 'hij een gaatje zag' . Hij zag het pas nadat hij een beuk gegeven had natuurlijk.
Philipsen is duidelijk de snelste. Dat wekt niet noodzakelijk wrevel op, maar zoals andere renners zeggen dat 'hij soms niet meer weet wat hij doet'. Ook z'n laconieke reacties achteraf maken het niet beter natuurlijk.
Een Van Aert wekt bij andere renners die reactie niet op, tenzij bij een Sagan,soms maar die denkt/dacht dat hij zich alles kon permitteren.
Dat imagoprobleem wordt een probleem in de koers als ze de hulp van andere ploegen nodig gaan hebben. En als sprintersploeg zal dat nog regelmatig gebeuren.
Maar wel weer een fijne Tour voor de Belgische renners.
Dat imagoprobleem wordt een probleem in de koers als ze de hulp van andere ploegen nodig gaan hebben. En als sprintersploeg zal dat nog regelmatig gebeuren.
Maar wel weer een fijne Tour voor de Belgische renners.
Inclusief de doodsbedreigingen aan het adres van Jasper
Het moet wel leuk blijven vind ik. Wat een idioten lopen er toch rond
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Drie Belgen in de top 10. Dan kan je niet zeggen dat ze als ploeg tekort kwamen.
Vdp was gewoon outstanding. En dan kan je alleen maar chapeau zeggen. Oververdiende winnaar.
Wout eeuwige tweede aan het worden (naast een heleboel overwinningen, I know).
Comment