Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Over and out voor Nathan, was te verwachten Heeft veel geluk gehad dat men er dadelijk bij was. Ook erg voor Wout, was zijn beste vriend, zeker ook in die Hollandse ploeg.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Niet koosjer imo. Hij ging zitten toen 'm er bijna over was. We zullen het nooit weten. José moest zich ook herpakken want hij wou er weer wat uitkletsen. I love him!
De Lie gaat in ieder geval nooit meer een sprint aantrekken voor Wout. En terecht, die begint ook pas op het einde met zijn krachten te woekeren, Wout had beter de sprint voor hem aangetrokken. Maja, vijgen na Pasen
Nu begint er nog een andere soap, Jumbo - QS fusie, dat wordt ook nog smullen Remco zal daar snel weg zijn als de situatie zo blijft. Dat schijnt ook al bezig te zijn van in Juli. Pa Evenepoel wist dat al imo, vandaar het lek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Ja Yserbietje heeft zich een hoedje geschrokken, gisteren, denk ik ;-)
Die power bergop, had ik van Nys ook nog niet verwacht.
Toch weer jammer van Wout, het is toch een net niet jaar voor hem...
Maar dikke prestatie van Florian idd. Wat mij betreft mag er veel meer gravel op TV komen. Echt leuk om naar te kijken en veel minder te reguleren door een ploeg, dan een wegkoers.
Wat een flauwe saaie bedoening is dat veldritseizoen wel niet. Zo voorspelbaar allemaal.
Het moet het Vlaamse kermis gevoel zijn dat al die toeschouwers aantrekt imo
Hollanders die bijna altijd winnen (D&H) en ze zenden het niet eens uit in eigen land blijkbaar. Zal nooit een olympische sport gaan worden op die manier.
Wel hoed af voor Mathieu
Comment