Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2023: Wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Uiteraard, maar je moet het ook nog afmaken. De andere sprinters worden meestal ook gebracht.
Comment
-
Eindelijk terug Remco vanaf zondag. Benieuwd naar zijn conditie want het was maar slappe kost met onze landgenoten dit voorjaar Tadej en Mathieu wel outstanding
Ze moeten ook niet overdrijven met Remco, die mag gerust wat meer competitie rijden. Zo'n RVV moet hij toch ook kunnen winnen. Tadej had al 2 Tours gewonnen op zijn leeftijd en rijdt veel meer.
Dhr Lefevere gaat stilaan zot worden als het niet betert imo. Ondertussen kan hij wel de stoefer blijven uithangen in zijn programma op VRTEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik weet niet naar welk voorjaar jij gekeken hebt, maar 't is niet omdat er geen écht grote overwinning uit de bus gekomen is, dat de Vlamingen het slecht gedaan hebben IMO
Wout nét niet maar toch top gereden imo. Ik wil het in Roubaix nog wel eens zien zonder zijn lekke band.
Philipsen is nu ook wel echt doorgebroken op het allerhoogste niveau.
En met Delie hebben we zeker ook nog een coming man.
We zijn natuurlijk de laatste jaren wel héél erg verwend geweest, maar al bij al toch mooie koers gezien.
Tadeij en Mathieu zijn nu ook eenmaal van een andere planeet bovendien. Dat hoor je het ganse peleton zeggen.
Remco mag wat mij betreft ook wat meer koersen ja. In Vlaanderen ga je hem nooit zien, denk ik. Dat doet die gewoon niet graag.
Maar zo'n Amstel zou hij toch ook makkelijk kunnen meepakken ipv op die berg te blijven.
Wel reuze benieuwd naar Zondag in Luik.
En Lefèvre, love him or hate him, maar hij heeft toch al wel iets verwezenlijkt in wielerland.
Toch heel geamuseerd gekeken naar zijn serie ook.
Toch wel een keiharde en heel aparte wereld, dat wielerwereldje.
Maar juist dat maakt het zo leuk om naar te kijken natuurlijk ;-)
Comment
-
Alleen de prijzen tellen hé en buiten Philipsen was het gene vette. Wout kwam gewoon iets tekort, zonder die lekke band in P-R had hij ook niet gewonnen imo. We zullen het helaas nooit weten. Als die 2 toppers de gas opendraaiden moest hij er steeds even af, kwam weliswaar op karakter terug maar dan is op het einde toch het vet van de soep. In de Tour en in het najaar kan hij hopelijk weerwraak nemen
Tja, waarschijnlijk verwent de laatste jaren maar toch. Q-S was gewoon dramatisch, enkel in de Remco koersen wordt er nog gescoordEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Pfffff Tadej! De koers begint op veldrijden te lijken, het zijn altijd dezelfde die winnen als ze meedoenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Veni, Vidi, Vici Hij kwam van zijn berg, keek eens rond en redde nog vlug het voorjaar van QS
Pure klasse en dat ook nog allemaal onder immense druk. Wonderkind
Spijtig van HET duel maar dat gaan we nog wel genoeg zien in de toekomst.
Last edited by Jocar; 23/04/2023, 18:58.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik was zondag toevallig in de Ardennen dus even gaan kijken op één van de minder hellingen.
Toch altijd wel imposant om te zien met wat voor snelheid die mannen klimmen.
Als je zo iemand kan laten sterven in je wiel, dat moet toch een zalig gevoel geven.
Zo jammer idd dat het duel er niet kwam, maar ongetwijfeld zien we dat nog wel eens in de toekomst idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNys verbaast me wel. Romandië is zeker geen lichte koers.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Op de weg is die veel beter als zijn papa, gaat een goeie worden imo. Heeft nog wat tijd nodig bij de profs.
Zou eigenlijk wel eens leuk zijn om zo die waardes te kennen van een Sven Nys in zijn beste jaren.
Comment
-
Pfffff Remco, rijdt zijn grootste tegenstander al op 43 seconden in de openings tijdrit. Nog niet vaak gezienEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat een dag in de Giro, rotweer, verdwaalde honden, vallende renners..... Het hangt soms allemaal maar aan een zijden draadje. Geluk bij ongeluk voor Remco vandaag.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zo een paar vallen zal hij nu en binnen paar dagen zeker voelen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Het gaat nog spannend worden in de Giro. Maar ok! 2de ritzege binnen en terug de leiderstrui. De rustdag komt net op tijd.
Wat een 2 droopys zitten daar op Eurosport commentaar te geven, zo'n gezever. Die Karsten Kroon heeft verdorie schrik dat er een Belg zou winnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment