Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2023: Wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wa een kaaskoppen voddeploegske is mich da

Ze laten eerst Wout zelf achter bijna elke aanval aangaan en dan laten ze nog iemand ontsnappen in de laatste km.
    ​​​​​​
    DIe Vingegaard is al dezelfde egoïst als Roglic

José durfde het tenminste nog te zeggen die andere asperge naast hem scheet precies in zijn broek

Vanaf nu ben ik voor Pogacar voor de eindwinst
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

De Nederlandse pers vroeg zich ook af of Vignegaard niet eens een trap extra kon doen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Bizar eindstuk ja... en Pogacar lijkt mij sowieso met de vingers in de neus te gaan winnen.

Waar komt die Lafay trouwens ook weer opeens vandaan.
        Dat lijkt ook geen pannenkoek te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          Bizar eindstuk ja... en Pogacar lijkt mij sowieso met de vingers in de neus te gaan winnen.
          Ik hoop in ieder geval dat Tadej wint nu. Wout is veel te braaf, hij heeft zich jaren kapot gewerkt voor die mannen, zelfs overwinningen weggegeven en da's nu het resultaat. Ik voorspel het al 3 jaar trouwens

Er zitten daar een paar jaloerse kerels tussen, de enige waar hij echt kan op rekenen is Nathan VHD, voor de rest vertrouw ik daar geen enkele.

Waarschijnlijk zal het iets te maken hebben met die torenhoge contractbreuk boete die hij moet betalen want anders was hij daar al lang weg. Hopelijk gebeurt dat dan ook spoedig

Benieuwd of ze alsnog toch nog iets gaan terugdoen....
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Hoog tijd dat Wout van ploeg veranderd!
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Yes! Jasper

Comment

Toch jammer dat Wout ook niet voluit kon sprinten. Maar hij nam de verstandige beslissing, denk ik.

Ik verschoot toch van de sprintsnelheid van Van Aert... zijn vorm is er duidelijk wel.

Maar fijn voor Jasper natuurlijk... en wat een lead out van VDP ook weer
                Als je zo op je eentje een gans peleton op een streep kan trekken, dat moet toch zalig zijn ...

Comment

Toch jammer dat Wout ook niet voluit kon sprinten. Maar hij nam de verstandige beslissing, denk ik.

Ik verschoot toch van de sprintsnelheid van Van Aert... zijn vorm is er duidelijk wel.

Maar fijn voor Jasper natuurlijk... en wat een lead out van VDP ook weer
                  Als je zo op je eentje een gans peleton op een streep kan trekken, dat moet toch zalig zijn ...
                  Idd, volgens mij was hij voorbij Jasper geweest moest het daar breder geweest zijn. Maar ok, hij gaat zeker nog wel wat ritten winnen imo, hij verdient het echt bij die kloteploeg.

Maja, Jasper heeft niet echt iets verkeerd gedaan, die strepen op de weg en versmalling waren echt verwarrend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd, volgens mij was hij voorbij Jasper geweest moest het daar breder geweest zijn. Maar ok, hij gaat zeker nog wel wat ritten winnen imo, hij verdient het echt bij die kloteploeg.

Maja, Jasper heeft niet echt iets verkeerd gedaan, die strepen op de weg en versmalling waren echt verwarrend.
                    Ik had ook dat gevoel dat hij zou gewonnen hebben ja, maar soit.
                    Het verhaal van die ploeg wordt vooral door de media opgeblazen, vind ik.
                    Ok, Vingegaard is geen Pogacar qua uitstraling en charm, maar er zullen wel duidelijke afspraken zijn.

Je moet je ook de vraag stellen in welke ploeg hij meer kansen zou hebben in de tour?
                    Soudal QS? Konden gisteren ook hun trein niet geregeld krijgen ondanks een sterke Asgreen.

Die strepen vielen me ook achteraf pas op ja, en met je kop in kas in de sprint, kan ik me voorstellen dat dat echt verwarrend is.
                    In ieder geval was het niet moedwilling iemand de nadar in rijden.

Comment

Het verhaal van die ploeg wordt vooral door de media opgeblazen, vind ik.
                      Dat vind ik dus niet hé. Ik beweer het al 3 jaar, vanaf Modena met die Roglic frats dat hij zogezegd niet meer kon, en de media bleef juist zwijgen erover. Ok, was met landenploegen, maar toch hé

En nu eindelijk stak José DC zondag het vuur aan de lont over het feit wat al veel langer moest gezegd worden imo.

Wout zal dat nooit toegeven uiteraard en blijft braaf zijn werk doen om op sportief gebied weinig terug te krijgen. Heeft te maken met die monsterboete die hij moet betalen voor de contractbreuk imo.

Zo snel mogelijk weg moet hij daar bij die profiteurs

Comment

De interne keuken van zo'n ploegen zal je nooit helemaal kennen natuurlijk, en zijn miljoenengage zal uiteindelijk ook wel eea goed maken ;-)

Het probleem in veel top ploegsporten is vandaag, dat het er net iets te afgelijnd aan toegaat tegenwoordig hé?
                        Daarom is het vrouwenwielrennen soms al interessanter om naar te kijken dan het mannenwielrennen. Al begint het daar ook al meer en meer te spelen.
                        Bovendien wordt Van Aert ondertussen meer dan geviseerd door zijn concurrenten. Men weet wat hij waard is, dus gaat er ook echt tégen rijden.
                        De reactie van Pogacar op zijn gebaar aan de meet was ook veelzeggend, vond ik. "Like a child"...
                        Ik zag vandaag trouwens nog beelden opduiken dat Van Aert na de meet ook nog zijn drinkbus heeft weg gekegeld uit woede.

Ik vraag me ook elke dag toch wel af, wat Evenepoel zou waard geweest zijn tussen al dat geweld.

Comment

Tja, de toekomst zal het uitwijzen. Ik zie Wout in ieder geval liever zijn kas leegrijden voor Remco dan voor Roglic of Vingegaard en dan zou er omgekeerd ongetwijfeld ook wat positieve respons zijn in tegenstelling tot nu

Allez Patrick, doe eens een efforke, Julian lijkt nu toch versleten

Comment

Bam, de vlam van Ham doet het weer

Wat een duo samen met Mathieu, onklopbaar momenteel. 2de Belgische ritzege alweer. Toppie!

Comment

Niemand mocht of wilde precies meerijden met Vignegaard.
                              Wat was de reden daarvoor?
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                Niemand mocht of wilde precies meerijden met Vignegaard.
                                Wat was de reden daarvoor?
                                Zijn sympathieke zelve waarschijnlijk, altijd klaar om een hardwerkende ploegmaat in winnende positie een handje toe te steken

Comment

Toch wel een straf nummer van Vingegaard... die had ik niet zien aankomen.. en Tadeij ook niet, denk ik

Comment

Yes! Tadej. De rollen omgekeerd vandaag

Spijtig voor Wout, wat een demonstratie, vanaf km 0 Laat die kerel nu eens voor zichzelf rijden, dat moet hij eigenlijk nu ook al doen in zijn koersen.

Vingegaard trakteert hem straks op een koffiekoek met zure melk

​​​​​​

Comment

Boem! Jasper dan maar, who else? Chapeau! 3 ritten na een week

Comment

Remco rijdt dan toch de Vuelta. Da's pas goed nieuws, ik wil voor landgenoten kunnen supporteren

Comment

Goed nieuws inderdaad, maar volgend jaar hoop ik toch écht dat hij de tour eens in goede vorm kan rijden.

Comment

Working...
                                          X