Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2023: Wie wint wat?
Collapse
X
-
Boem! Daar is de vlam weer, zelfs zonder Mathieu
Benieuwd wat een paar jaloerse sujets nu weer gaan uitvinden om twijfel over hem te zaaien?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Knabbel, Knabbel, Knabbel, het gaat nog spannend worden. Waar zat Wout? "Ik moet juust niks"
Prachtig van Michal, was lang geleden. En Maxim Van Gils, toppie!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat een geknoei was mij dat bij die Fransen en wat kan die Renaat Schotte zagen
Nog een geluk dat José daar ook nog zitEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Pffff, Vingegaard, wat een raket, congratzz!
Ik blijf toch nog hopen voor Tadej, ze zijn nooit klaar met hemEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Over and out voor Tadej
Nu kunnen ze hopelijk bij Jumbo eens iets doen voor Wout om eventueel nog een rit te winnen. Zou mooi en dik verdiend zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBoem! Daar is de vlam weer, zelfs zonder Mathieu
Benieuwd wat een paar jaloerse sujets nu weer gaan uitvinden om twijfel over hem te zaaien?
Lees eens wat buitenlandse media over Philipsen. Hij heeft (half terecht) een imagoprobleem. Z'n uitspraak over het WK was ook echt wel absurd.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenZ'n move naar Eenkhoorn toe was not done.
Verder vind ik toch ook wel dat er veel jaloezie is in het peloton, net zoals overal zeker
Bij elke winnende sprint had iemand wel iets te mekkeren, zeker in de buitenlandse pers en ploegen. Ik heb bij andere sprinters hetzelfde en zelfs nog ergere moves gezien en die werden niet gediskwalificeerd zoals Mathieu.
In ieder geval zorgde hij wel voor al die Belgische overwinningen en de groene trui, dus who cares een imagoprobleem. Aan wie scheelt er niks?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Lap, de ene Limburger voor de andere, prachtig Jordi Meeus
5 ritten en groen, er waren landen met veel minderEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Daar ben ik volledig mee akkoord maar dat is dan ook verschillende dagen na mijn quote die jij hier gebruikt gebeurd.
Verder vind ik toch ook wel dat er veel jaloezie is in het peloton, net zoals overal zeker
Bij elke winnende sprint had iemand wel iets te mekkeren, zeker in de buitenlandse pers en ploegen. Ik heb bij andere sprinters hetzelfde en zelfs nog ergere moves gezien en die werden niet gediskwalificeerd zoals Mathieu.
In ieder geval zorgde hij wel voor al die Belgische overwinningen en de groene trui, dus who cares een imagoprobleem. Aan wie scheelt er niks?
Ik weet wel dat er veel duwtjes gegeven worden, maar Mathieu zei dan zelf nog dat 'hij een gaatje zag' . Hij zag het pas nadat hij een beuk gegeven had natuurlijk.
Philipsen is duidelijk de snelste. Dat wekt niet noodzakelijk wrevel op, maar zoals andere renners zeggen dat 'hij soms niet meer weet wat hij doet'. Ook z'n laconieke reacties achteraf maken het niet beter natuurlijk.
Een Van Aert wekt bij andere renners die reactie niet op, tenzij bij een Sagan,soms maar die denkt/dacht dat hij zich alles kon permitteren.
Dat imagoprobleem wordt een probleem in de koers als ze de hulp van andere ploegen nodig gaan hebben. En als sprintersploeg zal dat nog regelmatig gebeuren.
Maar wel weer een fijne Tour voor de Belgische renners.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Dat imagoprobleem wordt een probleem in de koers als ze de hulp van andere ploegen nodig gaan hebben. En als sprintersploeg zal dat nog regelmatig gebeuren.
Maar wel weer een fijne Tour voor de Belgische renners.
Het moet wel leuk blijven vind ik. Wat een idioten lopen er toch rondEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mijn supportershart bloedt als ik die triestige kippen van SDWORX bezig zie, is ook al zo als bij Jumbo bij de mannen
Lotte had net als Wout mits een beetje hulp al 3 ritten kunnen winnen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat een koers! Verdiende winnaar, prachtig van Mathieu, groot kampioen!
De Belgen waren in de meerderheid en in goeie doen maar kwamen toch tekortEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Drie Belgen in de top 10. Dan kan je niet zeggen dat ze als ploeg tekort kwamen.
Vdp was gewoon outstanding. En dan kan je alleen maar chapeau zeggen. Oververdiende winnaar.
Wout eeuwige tweede aan het worden (naast een heleboel overwinningen, I know).
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment