Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie wint wat dit wielerseizoen?
Collapse
X
-
Het wordt alsmaar beter en onze toppers zijn nog niet eens begonnen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Wat een afgang in Tabor voor het enige land waar veldrijden nog populair is en er zelfs naar gekeken wordt op TV
Proficiat Mathieu! Groot kampioen
Laat nu het wegseizoen met zijn klassiekers en rondes maar komen, ik kan al niet meer wachtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een afgang in Tabor voor het enige land waar veldrijden nog populair is en er zelfs naar gekeken wordt op TV
Proficiat Mathieu! Groot kampioen
Laat nu het wegseizoen met zijn klassiekers en rondes maar komen, ik kan al niet meer wachten
Wie kan zich daar straks nog voor interesseren?
Kijk ook enorm uit naar het voorjaar, maar als VDP zijn vorm kan doortrekken gaan er veel hun tenen mogen uitkuisen, denk ik.
Wat een atleet !!!
Comment
-
Ik heb voor het eerst in lange tijd niet meer gekeken.
Op de samenvatting zag het parcours er ook maar triest uit. WK onwaardig.
Beste voorbeeld van de malaise vond ik de uitspraak van Van den Spiegel onla,gs die zich afvroeg of de cross in 2023 nog wel een plaats heeft in het wielrennen.
En da's dan de CEO van de organisatie van de wereldbekers.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEigenlijk wel grappig. Jaren hebben ze geschreeuwd om meer buitenlandse concurrentie. Nu die er is wil niemand nog kijken lol.
In hun eigen land is bijna niemand geïnteresseerd in hun prestaties, ook niet leuk natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEigenlijk wel grappig. Jaren hebben ze geschreeuwd om meer buitenlandse concurrentie. Nu die er is wil niemand nog kijken lol.
Ik wacht vol ongeduld op de voorjaarsklassiekers. En ik hoop echt dat Van Aert dit jaar, met z'n andere aanpak, met zijn talent en doorzettingsvermogen het echt eens mag gaan verzilveren... Oh nee, van dat zilver heeft ie al genoeg, 'vergouden' lijkt me beter.
- Likes 1
Comment
-
Ik volg Jakkel. Zelfs zonder één Belg, crossen verspreid over de heel de wereld zou ik kijken als het een beetje spannend is.
Maar voor mij persoonlijk is het crossseizoen tegenwoordig te lang. De eerste crossen beginnen eind september en gaan door tot eind februari. Da's mij te lang.
Cross blijft (voor mij) een alternatief voor koers. En na het Wk (wat voor mij te laat op het seizoen valt) is het op.
EN je kan MvP het niet kwalijk nemen dat hij altijd wint, maar af en toe wat emotie tonen mag echt wel.
En ook wel jammer dat we die trui volgend crossseizoen helemaal niet gaan zien.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Wat een straffe madame is mij dat Had ik een paar jaar geleden nooit in haar gezien. Toppie!
Lotte Kopecky heeft de macht gegrepen in de UAE Tour voor vrouwen. De wereldkampioene reed in de koninginnenrit met finish op een col van 10 km met een elitegroepje weg en haalde in de laatste 2 kilometer op indrukwekkende wijze de Australische vluchtster Neve Bradbury terug. Kopecky kan morgen de UAE Tour winnen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zo, het openingsweekend zit erop. We hebben gekregen wat verwacht werd denk ik met een sterke Wout. Ook een goeie Tim Wellens gezien. Benieuwd naar Mathieu binnenkort.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik was andermaal ook weer onder de indruk van De Lie. Zet die gast in een fatsoenlijke ploeg en die doet veel vaker mee voor de knikkers.
Het overwicht van Visma is wel indrukwekkend verder. Opeens is Quickstep helemaal nergens meer.
Wat een pijnlijke afgang onderhand voor Alaphilippe. Jammer, want ik hield altijd wel van die zijn spectaculaire manier van koersen.
Wellens dik in orde, zoals wel ooit vaker in't voorjaar. Maar net dat tikkeltje explosiviteit te kort voor de Vlaamse klassiekers hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWellens dik in orde, zoals wel ooit vaker in't voorjaar. Maar net dat tikkeltje explosiviteit te kort voor de Vlaamse klassiekers hé?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment