Tadej zoals verwacht ongenaakbaar Maar meer jong geweld bij de Belgen op komst, toppie!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie wint wat dit wielerseizoen?
Collapse
X
-
Pech met de Team Time Trial en één verkeerde inschatting. Wel eentje waardoor hij driect een minuut aan de broek gesmeerd kreeg. Maar hij einidgt op 30 seconden. Zowat de tijd die ze kwijt speelden in de tijdrit.
Met de conditie zit het wel snor.
Daarom ben ik nog steeds geen fan van tijdritten. Renners gaan altijd onder andere condities moeten fietsen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Mooie koers alweer vandaag.
Wout gaat nog een paar extra boterhammen moeten eten tegen volgende week als hij Mathieu iets in de weg wil leggenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVan der Poel is al jaren de betere van de twee in de eendagswedstrijden. We zeggen dat niet graag als Belgen, maar 't is wel een feit.
Wat niet wegneemt dat VA ook een enorme atleet is, maar VDP nog net dat tikkeltje explosiever.
Maar toch zal ik zondag voor VA supporteren, no matter what
Ik was ook altijd grote fan van Boonen trouwens ( en nog in zijn after life ;-) ).
Als je nu terugkijkt op wat die in zijn jonge jaren allemaal gepresteerd heeft, dan is dat van VDP eigenlijk nog maar klein bier in vergelijking.
't Is natuurlijk nooit helemaal mogelijk om generaties met elkaar te vergelijken, maar toch.
Comment
-
Ik heb nu zoiets niet vaak, maar nu was ik er zelf ook écht niet goed van.
Hoeveel tegenslag kan een mens hebben seg?
Maakt het feestje van zondag voor mij in ieder geval een pàk minder interessant.
In ieder geval heel veel beterschap voor Wout en hopelijk spartelt hij ook dit weer door en keert hij in vol ornaat terug.
Comment
-
Het begint op cyclocross te lijken, altijd dezelfde die winnen als ze meedoen
Benieuwd deze week hoe het met Remco gesteld is in Baskenland.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOh boy! Remco ook al tegen de grond en verspeelt zo een zekere leidersplaats imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Welke zekere leidersplaats?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment