Nu lees ik dat Wout toch al aast op een eventuele deelname aan de Giro... toch te zot voor woorden, die gasten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie wint wat dit wielerseizoen?
Collapse
X
-
Dat is een dik betaalde prof, hé. Er zijn coureurs die niks verdienen, hetzelfde voorhebben en die net hetzelfde doen. Voor een 4 miljoen euro per jaar spring ik ook direct terug die velo op hoor.
Ik ben vorige week ook gevallen. Rechterdij gans geschaafd en gekneusd, drie dagen later terug de fiets op. En ik ben een wielertoeristje van 't zevende knoopsgat dat enkel maar geld verliest met het fietsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is een dik betaalde prof, hé. Er zijn coureurs die niks verdienen, hetzelfde voorhebben en die net hetzelfde doen. Voor een 4 miljoen euro per jaar spring ik ook direct terug die velo op hoor.
Ik ben vorige week ook gevallen. Rechterdij gans geschaafd en gekneusd, drie dagen later terug de fiets op. En ik ben een wielertoeristje van 't zevende knoopsgat dat enkel maar geld verliest met het fietsen.
Comment
-
Ik maak ook geen vergelijking, anders had ik ook een maand gewacht om terug te gaan vlammen. Ik wil gewoon maar zeggen dat er veel vergelijkbare gevallen zijn die haast enkel voor een tenueke en ne schone velo in 't peloton rondrijden. Ik vind het niet meer dan logisch dat een (dik)betaalde topsporter zo snel mogelijk terug in competitie komt. Ze krijgen bovendien de beste chirurgen, begeleiding, medicatie en ondersteuning, wat hun revalidatie enkel maar bespoedigt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Een schaafwonde en wat kneuzingen kan je nu niet vergelijken met 7 gebroken ribben en een borstbeen he? Hier ooit 2 ribben gebroken. 4 weken amper durven ademen...
Dan doet ge niet veel meer.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Met de vingers in de neus alweer, Mathieu. Begint echt saai te worden
Jasper blijft het ook maar doen. Onbetaalbaar topduo geworden die 2Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Tadej outstanding, tja! Om het allemaal nog wat spannender te maken. Eerste keer na 45 jaar dat ik het woord Merckxiaans in de mond durf nemen, wat die kerel allemaal kan
Hopelijk zijn onze toppers snel terug om toch hopelijk een klein beetje tegenstand te kunnen biedenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wow man wat een prestatie. Romandië is niet zomaar een koerske ook he?
Ik dacht al waar blijft die in het voorjaar...maar goed getraind blijkbaar.Last edited by Bud Wijzer; 05/05/2024, 16:38.
Comment
-
Even dacht ik dat Alaphilippe ons ging verbazen. Hij is in stijgende lijn, maar altijd net te kort.
Cian ook weer mee zonder op te vallen. En Van Sevenant blijft zalig om bezig te zien én horen. Zalige kerel.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment