Merlier is stilaan een garantie op ritzeges. En een sprinter die niet perse een treintje nodig heeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wie wint wat dit wielerseizoen?
Collapse
X
-
Weer straffe stunt van Thibeau gisteren in Hongarije. Daar zit nog veel meer in dat ventje dan gedacht.
Cian heeft nog wat werk aan zijn tijdrit en Tadej was weer ongelooflijk.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Thibau alweer schitterend
Cian ook top, het kan niet op
Krijg wel stilaan een Arensman syndroom met die 2 Eurosport idiotenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Tim kan het toch nog, Thibau zet zijn reeks verder en Wout heeft nog werk. Samenvatting van gisterenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNys verbaast me steeds meer eerlijk gezegd. Nooit gedacht dat hij dat niveau zou halen op de weg.
Tijdens die docu over hem een paar jaar geleden bleken zijn VO2 max cijfers eigenlijk redelijk modaal. Zo zie je maar dat cijfers niet altijd alles zeggen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment