Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Twee van de drie fietsen die ik momenteel heb:

Pinarello Prince met DT-wielen, Dura Ace 10 speed, Thomson, Ritchey e.d.

ah, pinarello (kwijl kwijl). Zijn dat RR1450's? Zoja, ben je daar tevreden van? zit sterk te twijfelen tussen de mon chasseral serie of fulcrum racing 1, allebei wel licht enkel zien de fulcrums er voor een niet kenner 1000 x duurder uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
      ah, pinarello (kwijl kwijl). Zijn dat RR1450's? Zoja, ben je daar tevreden van? zit sterk te twijfelen tussen de mon chasseral serie of fulcrum racing 1, allebei wel licht enkel zien de fulcrums er voor een niet kenner 1000 x duurder uit
      Thx.
      Nee, dat zijn RR 1.1-velgen met DT 240-naven. Ze vallen niet erg op, maar goedkope wielen zijn het natuurlijk niet. Alleen kenners zien dan natuurlijk. Al bij al nog een discreet fietsje, vind ik.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

mocht jij kunnen kiezen, (bij van eyck kosten ze evenveel) zou je dan voor de rr1450 of de rr1850's gaan? kzit echt met een dilemma (kben een kasseienfretter alst er op aankomt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
          mocht jij kunnen kiezen, (bij van eyck kosten ze evenveel) zou je dan voor de rr1450 of de rr1850's gaan? kzit echt met een dilemma (kben een kasseienfretter alst er op aankomt)
          De officiële prijzen liggen ook even hoog.
          Ik heb geen ervaring met deze wielen, maar wel met hoge en lage velgen in het algemeen. Daarom zou ik de 1450's kiezen, denk ik. Die hebben nog geen echt lage velgen, maar ze zullen toch meer comfort bieden dan de 1850's.
          Vroeger reed ik met Mavic CXP30 (bestaat al lang niet meer, die zijn nog hoger dan de CXP33's), daarna schakelde ik over op Mavic Open Pro, en het verschil in comfort was toch wel vrij duidelijk. De CXP30's, waren echter ook zijdelings stijven dan de Open Pro's, dus had ik nooit een slag in het wiel.
          Sowieso beide setjes zijn relatief licht. Ik weet niet hoeveel je zelf juist weegt, maar als dat meer dan 85 kg is, zou ik alsnog de 1850's kiezen.
          Mijn wielen met DT R1.1-velgen zouden geschikt zijn voor mensen tot 85 kg. Ik weeg maar ietsje minder in feite. Niet dat de wielen zullen breken als je meer weegt, maar ze zullen wel iets slapper aanvoelen. En als je bij het nemen van bochten of bij het optrekken, je wielen laat plooien, waardoor de velgen tegen je remblokken komen, is dat toch niet geheel ideaal.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Amai, gij hebt uw nickname ook niet gestolen zekers?

Comment

Ik heb een Gazelle Golfo van 2002. (volledig zelf gekocht met het geld van mijn plechtige communie ) Supergoeie fiets, wordt dagelijks gebruikt. Is een hybride, dus een mix van een MTB of een koersfiets met een gewone fiets en dus met gewone 28" banden erop. Er kan echt zeer snel mee gereden worden, mijn vader houdt mij niet bij op z'n koersfietske. Het enige nadeel is dat het niet van de comfortabelste fietsen is. (geen enkele vering nogal hard zadel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Amai, gij hebt uw nickname ook niet gestolen zekers?
                Vandaar komt mijn nick idd. En in feite weet ik tegenwoordig veel minder van de huidige fietsen en onderdelen af dan vroeger. Maar vroeger wist ik dan weer niets van auto's.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

specialized fsr pro

Voila, dit is mijn mountainbike een specialized fsr pro Hij is nu 6maand oud.
                  Het is echt een zalige fiets en ideaal om er lange mountainbike tochten mee te rijden.
                  Meer foto's volgen nog.

De onderdelen:
                  FrameSpecialized M4 aluminum ForkRockShox Reba SL, 100mm-travel w/lockoutRear ShockFox Triad, 3 position ProPedal w/lockoutRims/WheelsMavic X117 DiscTires
                  Specialized Resolution, 26 * 2.0Front DerailleurShimano Deore LXRear Derailleur SRAM X-9BrakesAvid Juicy 5, Hydraulic disc
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Mijn oude stalen ros.

Goei fietske altijd geweest maar de tijd begint er toch op door te wegen nu, komen kosten aan

Comment

Hier is mijn beest dan:
                      2005 Cannondale F2000SL met Hollowtech XT/SRAM X.0, Magura Marta SL's met 190mm schijven en Koolstops, stuurke van Easton, SLR-zadel en nog wa snufkes hier en daar. Hier nog met gewone SPD-pedaalkes, ondertussen Eggbeaters gestoken en mijn bandjes zijn nu ook vervangen door de extreem snelle Maxxis CrossMarks Tubeless. (En ze zien er nog cool uit ook )
                      Klokt af op 'n gewicht van 9.286kg nu.

Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 18/09/2007, 00:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fir646 Bekijk Berichten
                        Hier is mijn beest dan:
                        2005 Cannondale F2000SL met Hollowtech XT/SRAM X.0, Magura Marta SL's met 190mm schijven en Koolstops, stuurke van Easton, SLR-zadel en nog wa snufkes hier en daar. Hier nog met gewone SPD-pedaalkes, ondertussen Eggbeaters gestoken en mijn bandjes zijn nu ook vervangen door de extreem snelle Maxxis CrossMarks Tubeless. (En ze zien er nog cool uit ook )
                        Klokt af op 'n gewicht van 9.286kg nu.

voor mij is dit de mooiste cannondale OOIT
                        als ik die in mijn maat ooit tegenkom...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          my beauty:

my love:

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Is dat een merlin?of een litespeed?Zalige stukjes vakwerk

Comment

Litespeed is het zeker niet. Het frame lijkt wel op een Merlin, maar ik geloof dat het een Xesco is.

Edit:
                            Flupke heeft die Super V precies toch ook op de groei gekocht.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Zalige fietsen hier! Kga een dezer eens een foto nemen van mijn mtb.
                              Een Giant XTC met Fox F80 RL vering die ik voor een hele mooie prijs heb kunnen kopen van een bevriend importeur van Giant in Rusland.
                              Momenteel ga ik zo eens per 2 weken gaan rijden, meestal rond de 50km.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Is dat een merlin?of een litespeed?Zalige stukjes vakwerk
                                moeten nog andere handvaten op (ergon) en staat nu carbon zadelpen op
                                in constante staat van "upgrading" (begonnen met 500euro-frameke en 2dehands voorvering/wielset)
                                ik denk niet dat je een merlin voor 500 euro op de kop kunt tikken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                  ik denk niet dat je een merlin voor 500 euro op de kop kunt tikken
                                  een echt oude...?nee?

Comment

een echt oude...?nee?
                                    Ik volg die prijzen zo niet meer, maar 'k denk het niet nee.

'k weet nog dat'k daar vroeger zot van liep

Comment

Een echt oude mss wel, maar volgens mij is het een Xesco. En ik had toen nog niet eens de prijs van dat frame gezien.
                                      Last edited by Beta; 05/11/2007, 14:15.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        voor mij is dit de mooiste cannondale OOIT
                                        als ik die in mijn maat ooit tegenkom...
                                        Allez merci... 'k Zal u in gedachten houden als 'k es van Cannondale verwissel. Maar gezien de moeite die'k ervoor moeten doen heb om hem in diene staat hier te krijgen, zal da waarschijnlijk nog nie voor sebiet zijn.

Comment

Xesco,
                                          worden gemaakt door SEVEN een v/d beste ter wereld

d'r komt nog eens een Seven in huis,
                                          maar dan moet de conditie ECHT terug zijn
                                          een ECHTE Seven Sola weegt zo'n 200gr minder (indien op maat gemaakt met uitdrukkelijke wens Light-versie)
                                          kost wel 't dubbel

Comment

Working...
                                          X