Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Proficiat!
    Kleine suggestie: een paar spacers boven de stuurpen monteren. Je stuur staat vrij hoog tegenover je zadel. Ben je zeker dat je graag zo rechtop zit, dan heb ik niets gezegd.
    Dank u.

Ik zit liever iets rechter op mijn fiets. Zoals Japy zegt handjes boven op stuur of op de remmen. Heel af en toe neem ik eens de beugel vast en dit om eens voluit te gaan, maar dit gebeurt nog niet veel ben nog maar een beginnende amateur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
      Dank u.

Ik zit liever iets rechter op mijn fiets. Zoals Japy zegt handjes boven op stuur of op de remmen. Heel af en toe neem ik eens de beugel vast en dit om eens voluit te gaan, maar dit gebeurt nog niet veel ben nog maar een beginnende amateur.
      No prob hoor. Het is gewoon dat veel mensen rechtop op hun fiets willen zitten om zogezegd hun rug te sparen. Feit is dat je je rug vooral spaart als je meer op je armen steunt, en dus je stuur lager zet tegenover je zadel.
      Een maat van me had vroeger last van zijn rug en reed ook rond met zijn stuur relatief hoog gepositioneerd. Daarna liet hij zich uitmeten. Zijn stuur moest lager gemonteerd worden. Resultaat: weg rugpijn.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Popjes, ik ben op zoek naar een degelijke (niet geweldige) mountainbike voor zondagse bosritjes, budget ergens rond de €750 give or take...

Mag zowel nieuw als tweedehands, voorkeur gaat zelfs uit naar tweedehands...

Bij welke merken kan ik terecht, waar zoek ik best, ... 't Is niet eenvoudig als leek blijkbaar.

Oh en ik ben 1.93m, ik vermoed dat ik daar ook best aandacht aan besteed bij 't eventueel op de kop tikken van een tweedehands mtb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Popjes, ik ben op zoek naar een degelijke (niet geweldige) mountainbike voor zondagse bosritjes, budget ergens rond de €750 give or take...

Mag zowel nieuw als tweedehands, voorkeur gaat zelfs uit naar tweedehands...

Bij welke merken kan ik terecht, waar zoek ik best, ... 't Is niet eenvoudig als leek blijkbaar.

Oh en ik ben 1.93m, ik vermoed dat ik daar ook best aandacht aan besteed bij 't eventueel op de kop tikken van een tweedehands mtb?
          Koopt de mijne over

Mss dit?

Op de site v Thompson vind je mss ook modellen in die prijsklasse.

Sommige fietsenmakers zitten nog met oude moddelen in stock, 1 à 2 jaar oud, dus je kan mss wel ergens een koopje vinden.

Je hebt alleszinds de grootste maat nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
            Koopt de mijne over

Mss dit?

Op de site v Thompson vind je mss ook modellen in die prijsklasse.

Sommige fietsenmakers zitten nog met oude moddelen in stock, 1 à 2 jaar oud, dus je kan mss wel ergens een koopje vinden.

Je hebt alleszinds de grootste maat nodig
            Die op de vorige pagina? Die vind ik ni mooi

Die Granville wel!

Comment

• De afmontage van die Granville, vind ik ook nog meevallen. Het kan altijd goedkoper, maar als je bij een dealer in de buurt iets zou willen kopen (gesteld dat je toch iets nieuws overweegt), ziet dit er niet slecht uit.
              Andere interessante merken: Cube, Bulls, Trek.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Van waar zijde Porker?

Mijne vélomaker is ne goeden en goedkopen, als ge wilt kijk ik volgende week eens voor u of er een koopje staat., is maar 2km v men deur. (Vélohuis, Eine).

Comment

Van waar zijde Porker?

Mijne vélomaker is ne goeden en goedkopen, als ge wilt kijk ik volgende week eens voor u of er een koopje staat., is maar 2km v men deur. (Vélohuis, Eine).
                  Ik geloof dat hij van Limburg of de Kempen is. Niet van onze streek alleszins.
                  Velohuis? Noemt die winkel in de Nestor De Tièrestraat (tegenwoordig) zo? Of bedoel je nog iets anders?
                  Last edited by Beta; 07/08/2008, 18:47.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Velohuis? Noemt die winkel in de Nestor De Tièrestraat (tegenwoordig) zo? Of bedoel je nog iets anders?
                    Nee Vélohuis is in de Steenbakkersstraat. Tis in Ename ipv Eine .

Die in de Nestor De Tièrestraat (Lindor) ben ik ook wel tevreden over maar die is wel wa duurder.

Comment

Nee Vélohuis is in de Steenbakkersstraat. Tis in Ename ipv Eine .

Die in de Nestor De Tièrestraat (Lindor) ben ik ook wel tevreden over maar die is wel wa duurder.
                      Ik kon niet meer op de naam komen van die in Einde. Lindor dus.

Een fietsenwinkel in Ename ... Ik kan mij niet zo direct inbeelden waar die is. En welke merken verkopen ze daar?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijn fiets:

Een Achielle

(fietsmerk die we in onze firma bouwen -> www.achielle.be )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dafons Bekijk Berichten
                          Mijn fiets:

Een Achielle

(fietsmerk die we in onze firma bouwen -> www.achielle.be )
                          Hoeveel weegt je fiets ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                            Hoeveel weegt je fiets ongeveer?
                            Gewicht is nu wel het laatse waar je aan moet denken bij zo'n fiets hé.

Mooi trouwens. Mijn ma en pa hebben elk zo'n echte oude fiets, met houten wielen en spatborden. Da's echt wel de max.

Comment

Ik kon niet meer op de naam komen van die in Einde. Lindor dus.

Een fietsenwinkel in Ename ... Ik kan mij niet zo direct inbeelden waar die is. En welke merken verkopen ze daar?
                              Dicht bij de Aalstbaan, op een hoek

o.a. Garry Fischer, Thompson, Giant, Willier en nog wel een paar merken waar ik nie kan opkomen...

Is niet zo een grote fietsenzaak als Lindor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Gewicht is nu wel het laatse waar je aan moet denken bij zo'n fiets hé.

Mooi trouwens. Mijn ma en pa hebben elk zo'n echte oude fiets, met houten wielen en spatborden. Da's echt wel de max.
                                Mja, als je zo'n fiets koopt dan is het voor te cruisen. Maar ik zou toch wel eens willen weten wat zo'n "oude" stalen fiets weegt

Comment

Dicht bij de Aalstbaan, op een hoek

o.a. Garry Fischer, Thompson, Giant, Willier en nog wel een paar merken waar ik nie kan opkomen...

Is niet zo een grote fietsenzaak als Lindor.

Zegt me nog steeds niet eigenlijk ...
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Gelukkig niet van Limburg of Kempen!

Ik ben van tegen Brussel Mafia Coursleuro, je mag gerust eens kijken bij je vélomaker, ik passeer regelmatig bij jullie in de buurt, mijn familie woont aldaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Gelukkig niet van Limburg of Kempen!

Ik ben van tegen Brussel Mafia Coursleuro, je mag gerust eens kijken bij je vélomaker, ik passeer regelmatig bij jullie in de buurt, mijn familie woont aldaar!
                                      Oei, sorry.

Gelukkig idd.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze ziet er mij groot genoeg uit, en redelijk in orde:
                                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Nog:
                                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Die eerste lijkt mij iets voor mensen van minstens 2 meter.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X