Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bwa als je een campo record koopt ben je ook 220€ kwijt...
als je dan toch zoiets koopt geef dan 40€ extra uit om eens iets nieuws te testen/exclusief te zijn/de mensen op het forum te laten genieten
Tsja, ik weet niet, ik ben liever geen proefkonijn. Een Campagnolo Record is gewoon heel goed, daar bestaat geen twijfel over, da's door de jaren al bewezen. Veel mensen hebben bang van het onbekende, dikwijls terecht.
Ik denk dat zo'n hoge wielen niet echt ideaal rijden. Ze maken veel lawaai, da's al een (klein) nadeel. En ze zijn erg zijwindgevoelig, en ze zijn natuurlijk ook wat fragieler dan een alu.
Die Lightweights zijn super en héél duur, ik dacht ergens vanaf de 2.500 euro voor een setje. Ze zijn heel goed, maar de nieuwe Mavic Cosmic Carbone Ultimate scoren ook zeer goed (beter in laterale stijfheid) voor minder geld, de concurrentie blijft natuurlijk niet bij de pakken zitten. Voor mij een setje Mavics, moest ik carbon wieltjes willen.
Wielen moeten sterk zijn, vind ik, al hangt het natuurlijk ook af van het gewicht van de berijder.
Moest ik niet naar het geld moeten kijken, ik kocht LW's (niet als enige paar welteverstaan, tenzij ik superrijk zou zijn natuurlijk). En die kosten idd vanaf 2500 €.
Wielen moeten sterk zijn, vind ik, al hangt het natuurlijk ook af van het gewicht van de berijder.
Moest ik niet naar het geld moeten kijken, ik kocht LW's (niet als enige paar welteverstaan, tenzij ik superrijk zou zijn natuurlijk). En die kosten idd vanaf 2500 €.
Vrij mooie wielen, met een aanvaardbaar gewicht (de fullcarbon versie althans toch) voor een al even aanvaardbare prijs.
En ze blijken nog vrij goed te zijn ook volgens berichten op verschillende fora.
Vrij mooie wielen, met een aanvaardbaar gewicht (de fullcarbon versie althans toch) voor een al even aanvaardbare prijs.
En ze blijken nog vrij goed te zijn ook volgens berichten op verschillende fora.
Vrij mooie wielen, met een aanvaardbaar gewicht (de fullcarbon versie althans toch) voor een al even aanvaardbare prijs.
En ze blijken nog vrij goed te zijn ook volgens berichten op verschillende fora.
Idd knappe wieltjes. Al durven vele fabrikanten zuren met hun gewicht of is het niet duidelijk opgegeven of het gewicht
van de wielen gemeten is met of zonder snelspanders. (Ik denk bij deze zonder, zoals op de foto).
btw : iemand naar de bedenkers gekeken op één, paar dagen geleden?
Nico Mattan zen uitvinding (snelspander met dubbele hendel) vond ik wel chic bedacht!
Over die JoyTech naven vind je niet veel. Volgens berichten op forum.fiets.nl blijken ze vrij goed te zijn. Maar daar het wielen zijn die nog niet echt lang op de markt zijn kan je over het duurzame aspect nog niet echt veel zeggen natuurlijk.
Idd knappe wieltjes. Al durven vele fabrikanten zuren met hun gewicht of is het niet duidelijk opgegeven of het gewicht
van de wielen gemeten is met of zonder snelspanders. (Ik denk bij deze zonder, zoals op de foto).
btw : iemand naar de bedenkers gekeken op één, paar dagen geleden?
Nico Mattan zen uitvinding (snelspander met dubbele hendel) vond ik wel chic bedacht!
Volgens de verkoper zelf:
'De huidige 50mm voor tubes die nu uitgeleverd worden, wegen gewogen met een Ultimate Support weegschaal tussen de 1410 en 1440 gram.
Het opgegeven gewicht is zonder snelspanner. (en velglint indien Clincher).'
Mods: Deote XT-SPD's en Ritchey WCS Rizer OS wet black.
Mooi speelgoed Beta!
Lekker kort M frame, die zijn het wendbaarst.
Alleen spijtig van die Fox vind ik... maar dat wist je al hé?
Welke pedalen staan er nu op misschien?
Mooi speelgoed Beta!
Lekker kort M frame, die zijn het wendbaarst.
Alleen spijtig van die Fox vind ik... maar dat wist je al hé?
Welke pedalen staan er nu op misschien?
Thx.
Welke pedalen? Zei ik toch? Heb er wel de typfout uitgehaald.
Oeps, ik dacht dat het mods waren die je nog te doen had.
Nee, Cannondale monteert standaard Egg Beaters, maar aangezien ik altijd met SPD's rijd ...
Het standaard stuur was trouwens een C3 flatbar, en ik wou een riser.
Aanvankelijk de Easton EA 70 met 20 mm rise, maar mijn fietsenmaker kon daar niet direct aan geraken (wel aan de hogere versies).
Comment