Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Nee, Cannondale monteert standaard Egg Beaters, maar aangezien ik altijd met SPD's rijd ...
    Die Egg Beaters stonden er bij mij ook eerst op.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Het standaard stuur was trouwens een C3 flatbar, en ik wou een riser.
    Waarom een riser?

Comment

• heel mooi.
      En mijn commentaar over de voorvork kun je ook wel raden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Aan de Schelde in Eine ?

Mooie MTB

Zadel lijkt we wel niet echt MTBgezind, en staat het niet wat "bergaf" ?
        Idd. Ik woon daar nu niet ver af.

Thx.

Zadel zat standaard op de bike. En het staat waterpas, maar op die foto lijkt mss idd niet zo.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
          heel mooi.
          En mijn commentaar over de voorvork kun je ook wel raden
          Idd. Pas op, ik vind een Lefty ook wel leuker, maar mijn bike is op rationeel vlak gewoon beter dan een F1. En wat betreft een Taurine met Lefty, daar hebben we het ook al over gehad.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Waarom een riser?
            Gewoon voor de fun. Ik vind het ook wel knapper staan.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Gewoon voor de fun. Ik vind het ook wel knapper staan.
              Tsja, vind ik net niet, smaken verschillen natuurlijk.
              En ik zit graag redelijk laag, da's sneller.

Comment

Tsja, vind ik net niet, smaken verschillen natuurlijk.
                En ik zit graag redelijk laag, da's sneller.
                Vroeger zat ik al altijd graag laag, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Enfin, mijn zadel staat nog steeds hoger dan het stuur hoor.
                De zadelpen staat zowat op het maximum. Ze mag nog een halve centimeter hoger volgens de indicatie. En vanaf 2009 monteert Cannondale 400 mm-exemplaren i.p.v. 350 mm-pennen. Best, of ik mocht nog een andere zadelpen ook bij bestellen.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Vroeger zat ik al altijd graag laag, maar sommige dingen veranderen nu eenmaal. Enfin, mijn zadel staat nog steeds hoger dan het stuur hoor.
                  Het zou zelfs goed kunnen dat het verschil tussen zadel en stuur bij u nog meer is dan bij mij, ook al heb ik geen riser en een stuurpen die naar onderen gaat. Simpelweg omdat bij mij het zadel lager staat.

De zadelpen staat zowat op het maximum. Ze mag nog een halve centimeter hoger volgens de indicatie. En vanaf 2009 monteert Cannondale 400 mm-exemplaren i.p.v. 350 mm-pennen. Best, of ik mocht nog een andere zadelpen ook bij bestellen.
                  Ik heb inderdaad een andere moeten kopen, standaard zat er een 350mm exemplaar in. Nu, ik moest er sowieso een andere hebben, omdat ik eentje met een grotere offset nodig had.

Comment

• met recht stuur en bar ends zou ik hem knapper vinden, maar smaken verschillen natuurlijk!

Wel een heel mooi fietsje!!! Welkom in Oudenaarde btw

Comment

Het zou zelfs goed kunnen dat het verschil tussen zadel en stuur bij u nog meer is dan bij mij, ook al heb ik geen riser en een stuurpen die naar onderen gaat. Simpelweg omdat bij mij het zadel lager staat.
                      Idd.

*gaat even checken hoe hoog het zadel boven het stuur uit komt*

Euhm. Ongeveer 1 cm. Ik dacht dat het hoogteverschil groter was.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                        met recht stuur en bar ends zou ik hem knapper vinden, maar smaken verschillen natuurlijk!

Wel een heel mooi fietsje!!! Welkom in Oudenaarde btw
                        Thx. Ik woon hier nu een week.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Idd.

*gaat even checken hoe hoog het zadel boven het stuur uit komt*

Euhm. Ongeveer 1 cm. Ik dacht dat het hoogteverschil groter was.
                          Bij mij is dat ongeveer een 4 cm.

Comment

• Idd. Is redelijk zichtbaar op de foto. Heb wel nog niet kunnen fietsen. Vanmorgen nog werk in huis moeten doen, en in de namiddag kwam de familie van mijn vriendin ...
                            Ik zie dus nog wel waar ik uitkom met verdere aanpassingen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Proficiat Beta, knappe bike !

Ivm die Fox, wat zat er anders op misschien, zo eentje met 1 been?

Net gemerkt dat mijn zadel toch ook wel een stuk hoger staat dan mijn stuur, ik veronderstel dat dit niet erg is...

(kga u straks PM'n trouwens...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                Proficiat Beta, knappe bike !

Net gemerkt dat mijn zadel toch ook wel een stuk hoger staat dan mijn stuur, ik veronderstel dat dit niet erg is...

(kga u straks PM'n trouwens...)
                                Thx.

Een Fox is een goeie vork, maar Cannondale monteert zijn eigen vorken op duurdere modellen. Die met één been, is de Lefty. Bike schreef al dat die iets minder goed werkt dan de Fox (al kan dat natuurlijk ook aan de afstelling liggen), maar de Lefty is wel stijver dan de Fox. En de looks doen ook veel natuurlijk.
                                Feit is wel dat Cannondale het imago heeft dat daar niets anders op "past" dan een Fatty of Lefty.

Benieuwd waarover je gaat PM-en.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Idd. Is redelijk zichtbaar op de foto. Heb wel nog niet kunnen fietsen. Vanmorgen nog werk in huis moeten doen, en in de namiddag kwam de familie van mijn vriendin ...
                                  Spijtig, 't was nochtans prima weer. Ik heb een ritje van drie uur gereden...en het was zalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                    Proficiat Beta, knappe bike !

Of eentje met twee benen en één dikke veer in 't midden.

Comment

Spijtig, 't was nochtans prima weer. Ik heb een ritje van drie uur gereden...en het was zalig!
                                      Het lag nat. Als ik vandaag tijd gehad had, was ik met de oude racefiets op de weg gaan rijden, denk ik. Mogelijks stop ik morgen een uurtje vroeger met werken om te fietsen. Het is anderhalve maand geleden dat ik nog gereden heb.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Het lag nat.
                                        Een reden temeer om de MTB te nemen.
                                        Ik rijd nu met die natte wegen nagenoeg altijd met de MTB, ook op de baan.

nu Als ik vandaag tijd gehad had, was ik met de oude racefiets op de weg gaan rijden, denk ik. Mogelijks stop ik morgen een uurtje vroeger met werken om te fietsen. Het is anderhalve maand geleden dat ik nog gereden heb.
                                        Fuck da's wel lang.
                                        Als ik twee weken niet op mijne velo kom dan loop ik de muren op.

Comment

• Mijn conditie was voor die zes weken ook al niet super hoor.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X