Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Het is een alu houder beste Beta, en geen stalen exemplaar. Klets toch niet uit uw nek man.
    Als men over staal praat dan praat men over ijzerhoudend metaal. Da's magnetisch. Roestvrij staal of inox is niet magnetisch. Niets mis met mijn opmerking dus.
    is dat zo, dat wist ik ook nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      That says it all. Iedereen weet dat zuiver staal bij fietsen al làng niet meer gebruikt wordt.
      En nee, ik ga Jakkel écht niet uitleggen waarom niet. Zou hij zelf moeten weten als hij beweert iets van de metalen te kennen.
      Zeker niet voor frames, maar als ik bvb titanium zeg, kan ik ook 20 legeringen bedoelen, en alu heeft ook verschillende varianten.. als ik staal hoor denk ik niet echt aan ijzer. Maar die King cage is wel topkwaliteit roestvrij staal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Is dat niet een beetje muggeziften (of is het muggenziften)
        Nee, waarom?
        Die mensen van King spreken trouwens ook over 'Stainless steel' en niet over 'Steel'. Simpelweg omdat RVS veel duurzamer en edeler is dan gewoon staal, m.a.w. RVS biedt een serieuze meerwaarde tegenover staal. Men zal NOOIT zomaar staal zeggen tegen RVS.

Comment

Zeker niet voor frames, maar als ik bvb titanium zeg, kan ik ook 20 legeringen bedoelen, en alu heeft ook verschillende varianten.. als ik staal hoor denk ik niet echt aan ijzer. Maar die King cage is wel topkwaliteit roestvrij staal.
          Correctemundo.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

is dat zo, dat wist ik ook nog niet.
            Ja, dat is zo.

Comment

That says it all. Iedereen weet dat zuiver staal bij fietsen al làng niet meer gebruikt wordt.
              En nee, ik ga Jakkel écht niet uitleggen waarom niet. Zou hij zelf moeten weten als hij beweert iets van de metalen te kennen.
              Ach man toch. Je beweerde zelf dat het een stalen exemplaar was. En 't blijkt een alu te zijn...

Comment

Daarom ook dat het woord 'roestvrij' erbij staat.
                Bij roestvij staal zal dat woord roestvrij, inox of RVS er ALTIJD bij staan. Waarom? Dat heb ik al uitgelegd.

Bij die 20 ti-legereingen is het verschil niet zo groot als het verschil gewoon staal vs. inox.

Comment

• Als het niet magnetisch is, kan de cage van Beta nog altijd niet roestvrij staal of alu zijn.

King gebruikt idd wel RVS , dus daar heb je een punt.

Comment

Ach man toch. Je beweerde zelf dat het een stalen exemplaar was. En 't blijkt een alu te zijn...
                    Zelfs zuiver aluminium kan niet. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet wist, right?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Als het niet magnetisch is, kan de cage van Beta nog altijd niet roestvrij staal of alu zijn.

King gebruikt idd wel RVS , dus daar heb je een punt.
                      Ja, hij heeft alu gezegd. Of gaat het nu de derde keer pas goede keer zijn?
                      Nee hoor, negen op de tien is dat een alu houder. RVS houders worden heel weinig aangeboden.

Comment

Zelfs zuiver aluminium kan niet. Je gaat me toch niet zeggen dat je dat niet wist, right?
                        Wat bedoel je daar nu mee? Dat weet m'n gat nu ook hoor man, dat het geen zuivere alu is. Enfin, is een bepaald onderdeel van een alulegering, dan wordt dat gemakkelijkheidshalve 'alu' genoemd. RVS wordt RVS genoemd, en niet staal. Moeilijk hé? Waarom? Dat heb ik al uitgelegd.

Comment

Wat bedoel je daar nu mee? Dat weet m'n gat nu ook hoor man, dat het geen zuivere alu is. Enfin, is een bepaald onderdeel van een alulegering, dan wordt dat gemakkelijkheidshalve 'alu' genoemd. RVS wordt RVS genoemd, en niet staal. Moeilijk hé? Waarom? Dat heb ik al uitgelegd.

Je blijft grappig. En nee, dat is geen compliment.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                Nice
                                Thx.

Deze vind ik ook wel iets hebben.

Comment

• lol, uitverkoop ten huize Jakkel..

ik heb er zo ook met allemaal grijze

Comment

• Aangezien je maar op 1 fiets tegelijk kan rijden, voor mij de witte aub. Merci

Comment

• Ik heb 2 electrische sparta ions in mn garage staan (van mn pa, maar hij heeft geen plaats). Ik rij er veel mee, schitterende fietsen maar wat een bagger remmen!... Ofwel is het omdat ik te snel rijd, maar om de paar weken trek ik dat spel door. Ik heb geen idee welk merk erop zit, maar het zijn gewone trommel remmen...
                                      Er staat ook nog een gewone stadsfiets met betere remmen in mn garage. Het merk van de fiets klinkt japans, maar is het niet, dacht ik. Tot zover mn kennis van fietsen.
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                        Ik heb 2 electrische sparta ions in mn garage staan (van mn pa, maar hij heeft geen plaats). Ik rij er veel mee, schitterende fietsen maar wat een bagger remmen!... Ofwel is het omdat ik te snel rijd, maar om de paar weken trek ik dat spel door. Ik heb geen idee welk merk erop zit, maar het zijn gewone trommel remmen...
                                        Er staat ook nog een gewone stadsfiets met betere remmen in mn garage. Het merk van de fiets klinkt japans, maar is het niet, dacht ik. Tot zover mn kennis van fietsen.
                                        Al geprobeerd om te stoppen met 'gas' geven terwijl je remt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                          Al geprobeerd om te stoppen met 'gas' geven terwijl je remt ?
                                          Ja, dat doe ik wel, maar toch... Die remmen geven gewoon niet genoeg stopkracht om mijn massa aan die snelheid op tijd te laten stoppen.
                                          i 1 2 1/2 6

Comment

Working...
                                          X