Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
    http://www.bike-fun.nl/

site is meestal niet up to date.
    Tegen september zou ik eens gaan kijken als je een overjaars model wilt.
    Ok bedankt!

Comment

• Om even op de beginpost terug te komen , mooie fietsen Flupke!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
        Om even op de beginpost terug te komen , mooie fietsen Flupke!
        Deze reactie is van zes uur geleden. Ondertussen de rest ook al gelezen?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Alé, ben daarnet m'n koersfiets gaan oppikken. Een Bulls Desert Falcon met de Shimano 105 groep erop ipv de Ultegra.

Fiets in de auto gestoken en mondje gaan eten met het vrouwtje. Nadien naar huis gereden met de fiets. Das niet echt ideaal met een volle maag.

Eerste conclusies: 1. het zal even duren voo rik echt gewend ben aan de andere rijpositie 2. ik moet echt een broek met zeem gaan halen 3. da spel rijdt zalig. Met dezelfde inspanning als op m'n daily hybride fiets rij ik min. 5km/u sneller. Hayes = happy Morgen kan ik niet, maar zondag toerke doen.

De fietsenboer heeft m'n naam zelfs op de fiets geplakt. Von dik wel leuk. Alleen die 4 of 5 stickers met zijn naam vind ik minder.

En dit is dus mijn daily bike. Inmiddels triathlonstuur eraf gezwierd (iemand interesse?) en bar end sopgezet. Ik blijf deze gebruiken voor woon-werk verkeer.

Last edited by Hayes; 07/08/2009, 23:45.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Congratz!
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Proficiat, veel plezier ermee

Comment

• Geniet ervan!

Geen klikpedalen?

Comment

• Merci.

Klikpedalen komen er hoor, maar deze kreeg ik erbij. Eerst een broek en helm.
                  Pedalen + schoenen als het budget weer wat voorhanden is

Damn, ik ga sebiet aan de slag met de fohn want ik heb 10 stickers van de fietswinkel ontdekt. 1 of 2 zal al goed zijn. Of zijn er andere truckjes om dat goed af te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Damn, ik ga sebiet aan de slag met de fohn want ik heb 10 stickers van de fietswinkel ontdekt. 1 of 2 zal al goed zijn. Of zijn er andere truckjes om dat goed af te krijgen?
                    Als de haardroger niet goed helpt, dan kan je altijd wat ontvetter op de stickers doen, dik aanbrengen. Ze worden dan wat 'wakker' na een tijdje en bijgevolg kan je ze dan gemakkelijker verwijderen.

Comment

• Haardroger werkte perfect.

Conclusie na eerste verkenningsritje van 25 km: Auw, mijn gat. Dringend een broek gaan halen. Verder heb ik ook wel last van pijn aan m'n handen. Na 1-2 km moet ik echt een andere positie innemen of het begint echt pijn doen. Misschien moet ik nog wennen aan die positie maar ik heb bijna constant m'n handen bovenop het stuur gehouden, dat was het best te doen.

Ik heb ook m'n zadel direct een cm hoger gezet omdat ik vond dat ik m'n benen te veel moest buigen als het pedaal op de hoogste positie stond. Ik kreeg last in m'n knieholte. En dat al na een km of 10.
                      Akkoord, ik ben niet in topconditie maar 't was pijnlijk, was beter met hoger zadel. Nochtans was ik volledig uitgemeten.

Comment

• Een pijnlek achterwerk en gevoelloze handen had ik in het begin ook last van hoor.

Nu totaal geen last meer van, have fun!

Comment

• Hupsakee men ma heeft ook een fiets gekocht, zo een echte damesfiets.
                          5 minuten geleden vroeg ze naar de link van een verkoopsite en vanavond kunnen we hem al gaan halen Nog nieuw in de doos.

Nu moet ik nog juist nieuwe binnenbanden steken in mijn pa zijn MTB, dat zijn nog autosupappen en men huidige fietspomp werkt daar niet op. En naar een tankstation dermee gaan zie ik ook niet zitten. De voorste binnenband is trouwens toch kapot.

Comment

• Bij een ondergaande zon ergens in Oostduinkerke...

Comment

• In verhouding tot je framemaat, lijkt je zadel relatief laag te staan.

En ja, ik doel op iets met deze zin.

En nee, niet op iets waarmee negatieve gevoelens gemoeid zijn.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                In verhouding tot je framemaat, lijkt je zadel relatief laag te staan.
                                Zadel staat perfect voor een 50 slooping, niet te hoog, niet te laag. 54 is de 'gewone maat', mijn maat, al jaar en dag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Zadel staat perfect voor een 50 slooping, niet te hoog, niet te laag. 54 is de 'gewone maat', mijn maat, al jaar en dag...
                                  Ik vind niet dat het zadel bij een slooping frame lager zou moeten staan dan bij een recht frame, maar ik doelde op iets anders, dat daar wel enigszins mee te maken heeft. Maar bon, je raadt het zelf wel.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Ik vind niet dat het zadel bij een slooping frame lager zou moeten staan dan bij een recht frame
                                    Nee, natuurlijk niet, bij een slooping frame komt de zadelpen verder uit het frame dan bij een conventioneel frame.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    maar ik doelde op iets anders, dat daar wel enigszins mee te maken heeft. Maar bon, je raadt het zelf wel.
                                    Ik weet totaal niet waarover je 't hebt beste vriend... totaal niet! En ik vrees dat je het zelf ook niet weet...

Oh ja, even een fotootje van de officiële site van Colnago geplukt, zadelpen lijkt me ongeveer even ver uit het frame te steken dan bij mij. Dus niks relatief laag zadel bij mij.

Comment

• Ik weet heel goed waarover ik het heb. Zou jij ook makkelijk kunnen raden als je even nadacht, maar nevermind. Anders zijn we overmorgen nog bezig. Jij jouw mening, ik de mijne.
                                      En het verschil tss die meningen is dan nog minder groot dan het lijkt (gewoon verschillende interpretaties), maar tot daar ... Een dergelijke discussie met jou leidt toch nergens naartoe.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Waarom zeg je niet gewoon waarover het gaat beta?
                                        Een discussie starten, niet zeggen waar het over gaat en dan maar laten vallen.

N/O

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                          Waarom zeg je niet gewoon waarover het gaat beta?
                                          Een discussie starten, niet zeggen waar het over gaat en dan maar laten vallen.

N/O
                                          Laat 'm doen, hij vraagt gewoon weer om aandacht met z'n wartaal.

Comment

Working...
                                          X