Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    broerke van d'n uwen gevonden,
    'k ga hem morgen (hopelijk) of donderdag ophalen
    eerst kijken of hij in goede staat is,
    direct wegen en dan zien of we hem standaard laten
    of hem op dieet zetten (als de basis=frame/vork de moeite lonen om er een WW-bike van te maken)
    deal is mislukt,
    verkoper had nog beter bod gekregen...
    verder zoeken...

Comment

• Onlangs nog het fietsje in handen gehad van BK Stijn D.
      Heel mooi en licht speelgoed, is al 12 j goede kennis
      Ik duim al voor hem sedert 1996
      Hier mijn veloke

Comment

• Prachtig fietsje!
        Het is zoeentje die ik tweedehands wou kopen, en waar ik tot drie keer toe net naast gegrepen heb. En in feite heeft de verkoper het redelijk laf gespeeld, want anders had ik hem de derde keer zeker gehad. Hij was standaard, op een XT-crankstel na.
        Het is toch toevallig niet die fiets die jij hebt (stond de derde keer te koop in een fietsenwinkel in Oudenaarde)?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nopes, die fiets heb ik al 2,5 j , gekocht in Bavikhove.
          Ik rij daar echt heel graag op, enige nadeel is handenvrij rijden, moeilijk met die vork.
          Ben er deze zomer mee gereden in de provence, zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten
            Nopes, die fiets heb ik al 2,5 j , gekocht in Bavikhove.
            Ik rij daar echt heel graag op, enige nadeel is handenvrij rijden, moeilijk met die vork.
            Ben er deze zomer mee gereden in de provence, zalig.
            Hoe bedoel je? Een Lefty trekt toch niet scheef als je zonder handen fietst? Het enige dat dan nog invloed kan hebben, is het feit dat al het gewicht van de vork links zit. Als je de indruk hebt dat het stuur scheef trekt, is er iets verkeerd met de vork, vrees ik.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Moet eerlijk zeggen dat ik dat scheeftrekken ook nog niet heb gevoeld. Kan ook in het bolleke zitten he, kortbij het evenwichtsorgaan
              Zou mij ook verbazen. De headset vanngt normaal alle torsiekrachten op...

Comment

• Het fietsje kan ik handenvrij rijden (met moeite) , ik moet dus echt scheef gaan zitten.....
                Zware crashes had ik nog niet voor, en ik testte dit al toen ik hem pas had.
                Zal ik dan eens laten nakijken.
                Als ik gewoon mijn handen op het stuur heb is alles ok .
                Zijn jullie zekers dat je niet voelt dat het een lefty is.(handsfree)?

Comment

Het fietsje kan ik handenvrij rijden (met moeite) , ik moet dus echt scheef gaan zitten.....
                  Zware crashes had ik nog niet voor, en ik testte dit al toen ik hem pas had.
                  Zal ik dan eens laten nakijken.
                  Als ik gewoon mijn handen op het stuur heb is alles ok .
                  Zijn jullie zekers dat je niet voelt dat het een lefty is.(handsfree)?
                  Zeker van !!
                  Heb je geen slag in je wielen ? Dat kan ook je evenwicht beïnvloeden..
                  Headset in orde ?
                  Geen lamp of andere zware dingen op je stuur ?
                  Geen kabels die te kort zijn ?

Comment

• Nopes, Bedankt voor de info, ik ken nog iemand met een lefty (klant) , eens vragen of ik er eens mee mag rijden, testen.
                    Ik kan dus wel handenvrij rijden maar ik moet echt scheef gaan zitten op mijn zadel en 100% concentratie uitoefenen om recht te blijven rijden.
                    Kabels zijn al vervangen en er hangen geen accesoires op mijn stuur.

Comment

• Erg knappe fiets, cannondale

Gekocht bij Sportivo dus, ben je zelf ook van Bavikhove? (Champignonkwekerij? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten

Gekocht bij Sportivo dus, ben je zelf ook van Bavikhove? (Champignonkwekerij? )
                        Euh, not... hoe komt u daarbij ? Ik zit in een totaal ander branche hoor

Comment

• Ah gewoon door je nick

Comment

• Net mail gehad met kennis,
                            die heeft een cannondale met lefty van 6400 euri....
                            Die kan dus ook moeilijks handsfree rijden vanwege de vork....

Comment

Net mail gehad met kennis,
                              die heeft een cannondale met lefty van 6400 euri....
                              Die kan dus ook moeilijks handsfree rijden vanwege de vork....

Ik heb ooit met mijn kameraad z'n F800 met Lefty gereden, ik heb daar toen niets van gemerkt. Ik heb toen wel niet zonder handen gereden. 'k Ga dat volgende keer eens uittesten.

Comment

• Eventjes mijn trouwe metgezel tonen. Pinarello Surprise, 2e instapkader in jaar van aankoop 2002. Dus niet meteen de duurste pinarello ofzo, maar toch, na bijna 6 jaar nog altijd . Afgemonteerd met Shimano ultegra en onlangs nog gemonteerde DT swiss velgjes (heavy als hell, maar wel heerlijk smooth en sterk)

to come: wss nieuw crankstel (MOstbike) en nog carbon zadelpennetje (voor de show )

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die DTswiss bestaat ook 1450 en 1250 uitvoering. Jij hebt allicht de 1850 versie, vermits je het over pokkezwaar hebt ?

Comment

• nope
                                    de goedkoopste (nieuw in 200 variant. De R1900, je moet gek zijn om 300 euro meer te geven voor een setje dat slechts 50 gram minder weegt. rr1450 heb ik ook over getwijfeld. Maar heb besloten om de fiets af te monteren naar zijn prijsklasse. de fiets weegt nu 9 kilo. De goodies houd ik dan wel voor m'n volgende fiets. Als student met auto is het altijd gek om geld uit te geven .

RR1250 is dan weer uit een andere klasse met carbon wielen, ook mooi, maar de prijs is er dan ook weer naar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                                      nope
                                      de goedkoopste (nieuw in 200 variant. De R1900, je moet gek zijn om 300 euro meer te geven voor een setje dat slechts 50 gram minder weegt. rr1450 heb ik ook over getwijfeld. Maar heb besloten om de fiets af te monteren naar zijn prijsklasse. de fiets weegt nu 9 kilo. De goodies houd ik dan wel voor m'n volgende fiets. Als student met auto is het altijd gek om geld uit te geven .

RR1250 is dan weer uit een andere klasse met carbon wielen, ook mooi, maar de prijs is er dan ook weer naar.
                                      Carbon als velg zou ik ook ni direct aan beginnen. Die 1450 zegt me wel wat. Ook Ritchey heeft een wielsetje van een 350 euro, of de Veltec volare, die hangt ook rond de 1500 gram.
                                      DT Swiss steekt er dan wel kop en schouders bovenuit qua kwaliteit en levensduur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Carbon als velg zou ik ook ni direct aan beginnen. Die 1450 zegt me wel wat. Ook Ritchey heeft een wielsetje van een 350 euro, of de Veltec volare, die hangt ook rond de 1500 gram.
                                        DT Swiss steekt er dan wel kop en schouders bovenuit qua kwaliteit en levensduur...
                                        rr1450 aan 350? plz tell me , dan kan ik ook wel interesse tonen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                                          rr1450 aan 350? plz tell me , dan kan ik ook wel interesse tonen...
                                          Dan heb ik me verkeerd uitgedrukt vrees ik.
                                          Maaar.... DT240S road met DT spaken en RR 1.1 velg, kan je vinden voor 400 euro online. Die zitten exact op 400 euro. En dan heb je echt een goeie set.
                                          In ieder geval, die Mavic ellende moet eraf, ik heb het daar echt niet voor. Veel te zwaar en lagers zijn barslecht. In het begin zal ik daar nog wel mee rijden, maar de eerste upgrade is sowieso de wielen.
                                          Da's trouwens ook een 500 gram eraf, met bovenstaande combo.

Comment

Working...
                                          X