Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

Bij ons ook.
    En de discussies hier hebben wij in de club zelfs niet eens. Zoveel fietsenkenners zitten daar immers niet tussen. Ze kennen er natuurlijk iets van, maar niet genoeg om uitgebreid te vergelijken.
    Is ni per se een discussie van fietsKENNERS he... Ieder heeft nu eenmaal zijn voorkeuren en voelt zich bij de ene instelling of het andere onderdeel beter dan iemand anders. Of dat daarom technisch gezien de beste oplossing is, heeft daar eigenlijk niet veel mee te maken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Is ni per se een discussie van fietsKENNERS he... Ieder heeft nu eenmaal zijn voorkeuren en voelt zich bij de ene instelling of het andere onderdeel beter dan iemand anders. Of dat daarom technisch gezien de beste oplossing is, heeft daar eigenlijk niet veel mee te maken..
      Ook waar. Maar alleszins, die mannen spreken daar maar over als iemand iets nieuws wil of net iets nieuws gekocht heeft. En de meesten doen wel een tijdje met hun koersfiets.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Van het weekend de Speeder gaan halen. Gezien de plensbuien was het veldwerk een kwestie van modderspartelen geweest, en daar bedank ik voor.
        Fietsje rijd erg goed.
        Ik ga zo snel mogelijk eens proberen foto's te maken..

Comment

• De foto's laten lang op zich wachten. Of wacht je gewoon op iemand die zegt dat hij je nieuwe fiets wil zien?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            De foto's laten lang op zich wachten. Of wacht je gewoon op iemand die zegt dat hij je nieuwe fiets wil zien?
            Lol, inderdaad nog geen tijd voor gehad. Misschien dit weekend..

Comment

• Mijn machien

Comment

• deze zijn van mij

Deze is gestolen vorige week en wordt vervangen door een Cannondale F1000

Cannondale F700 met veel aanpassingen Momenteel staan er ook DT-swiss velgen op.

Comment

• De stand van de zadelpen van die Univega ziet er niet bepaald ideaal uit. Ze vormt een hoek met de zitbuis.

Jammer dat hij gestolen is natuurlijk.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                    Mooi kleurtje.

Comment

• De F1000 zal in Sobe kleuren zijn.

Comment

• Nice die F1000.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die saiko volgt me ook overal Schoon frameke, al zie ik liever de scalpel 08

Comment

• scalpel is een "fully" en dat moet ik niet hebben. geef mij maar een Hardtail.

Normaal zit hier alleen maar op het auto gedeelte maar nu mijn fiets gestolen is dacht ik van "zet hem hier ook maar eens,Mss dat iemand hem tegen komt"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                              scalpel is een "fully" en dat moet ik niet hebben. geef mij maar een Hardtail.
                              Scalpel is softtail, veerweg is te beperkt om over een fully te kunnen spreken.
                              Tenzij de laatste nieuwe scalpel, die biedt achter 100mm veerweg aan, en da's dan weer net voldoende voor een fully.

Comment

• daarmee dat het tussen " " staat.
                                Alles met dubbele vering moet ik niet hebben.
                                teveel scharnierpunten,te snelle slijtage en gewoon te duur.
                                Het kan misschien in sommige gevallen een klein voordeel bieden maar ik ben er van overtuigd dat in onze streken een HT meer als voldoende is om op semi-professioneel vlak te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                  Scalpel is softtail, veerweg is te beperkt om over een fully te kunnen spreken.
                                  Tenzij de laatste nieuwe scalpel, die biedt achter 100mm veerweg aan, en da's dan weer net voldoende voor een fully.
                                  En dan te bedenken dat de professionele down-hillers een goeie 15 jaar geleden al blij waren als ze voor en achter 5 cm veerweg hadden.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dit is mijn fietsje. Hardtail gekocht op het web in Duitsland eind 2006 met veel eigen keuzemogelijkheden en zeer interessante prijs door een no name kader (wel maar een 1.5kg), de hele fiets zit nu op een 11kg.

Vork: RS Reba SL met lockout op het stuur
                                    Wielen: Mavic 317 Disc
                                    Banden: Schwalbe Racing Ralph
                                    Assen: Deore XT
                                    Stuur, bar ends en zadelpen: XLC kende ik niet echt maar de twee bar ends wegen een geverifieerde 66g
                                    Remmen: Hayes HFX 9, 180 voor en 160 achter
                                    Cranks: Deore LX
                                    Voorste derailleur: Deore LX
                                    Pedalen: Eggbeater (love 'm!)
                                    Zadel: M'n oude Flite Ti
                                    Achterste derailleur: Deore XT

Op de tweede foto heeft ie tijdelijk straatbanden en een Cannondale titanium/carbon drinkbus houder... Te veel geld voor wat het is maar ik vind dat het er goed uitziet :-)
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                                      Dit is mijn fietsje. Hardtail gekocht op het web in Duitsland eind 2006 met veel eigen keuzemogelijkheden en zeer interessante prijs door een no name kader (wel maar een 1.5kg), de hele fiets zit nu op een 11kg.

Stuur, bar ends en zadelpen: XLC kende ik niet echt maar de twee bar ends wegen een geverifieerde 66g
                                      Remmen: Hayes HFX 9, 180 voor en 160 achter =>AM-schijven op een HT?????????

Op de tweede foto heeft ie tijdelijk straatbanden en een Cannondale titanium/carbon drinkbus houder... Te veel geld voor wat het is maar ik vind dat het er goed uitziet :-)
                                      grappig fietske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk Berichten
                                        Dit is mijn fietsje. Hardtail gekocht op het web in Duitsland eind 2006 met veel eigen keuzemogelijkheden en zeer interessante prijs door een no name kader (wel maar een 1.5kg), de hele fiets zit nu op een 11kg.

Remmen: Hayes HFX 9, 180 voor en 160 achter

Is dat toevallig geen No Saint? Dat is ook een Duits merk dat tegen zeer lage prijzen lichte frames levert. Een maat van me heeft er eens zoeentje gekocht. Hij was het beu veel geld uit te geven aan fietsen van gekende merken.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mogelijk een Radon ?Bij bike-discount gekocht ?

Comment

Working...
                                          X