Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIs ni per se een discussie van fietsKENNERS he... Ieder heeft nu eenmaal zijn voorkeuren en voelt zich bij de ene instelling of het andere onderdeel beter dan iemand anders. Of dat daarom technisch gezien de beste oplossing is, heeft daar eigenlijk niet veel mee te maken..
Comment
-
De foto's laten lang op zich wachten. Of wacht je gewoon op iemand die zegt dat hij je nieuwe fiets wil zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDe foto's laten lang op zich wachten. Of wacht je gewoon op iemand die zegt dat hij je nieuwe fiets wil zien?
Comment
-
De stand van de zadelpen van die Univega ziet er niet bepaald ideaal uit. Ze vormt een hoek met de zitbuis.
Jammer dat hij gestolen is natuurlijk.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenscalpel is een "fully" en dat moet ik niet hebben. geef mij maar een Hardtail.
Tenzij de laatste nieuwe scalpel, die biedt achter 100mm veerweg aan, en da's dan weer net voldoende voor een fully.
Comment
-
daarmee dat het tussen " " staat.
Alles met dubbele vering moet ik niet hebben.
teveel scharnierpunten,te snelle slijtage en gewoon te duur.
Het kan misschien in sommige gevallen een klein voordeel bieden maar ik ben er van overtuigd dat in onze streken een HT meer als voldoende is om op semi-professioneel vlak te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenScalpel is softtail, veerweg is te beperkt om over een fully te kunnen spreken.
Tenzij de laatste nieuwe scalpel, die biedt achter 100mm veerweg aan, en da's dan weer net voldoende voor een fully.
Comment
-
Dit is mijn fietsje. Hardtail gekocht op het web in Duitsland eind 2006 met veel eigen keuzemogelijkheden en zeer interessante prijs door een no name kader (wel maar een 1.5kg), de hele fiets zit nu op een 11kg.
Vork: RS Reba SL met lockout op het stuur
Wielen: Mavic 317 Disc
Banden: Schwalbe Racing Ralph
Assen: Deore XT
Stuur, bar ends en zadelpen: XLC kende ik niet echt maar de twee bar ends wegen een geverifieerde 66g
Remmen: Hayes HFX 9, 180 voor en 160 achter
Cranks: Deore LX
Voorste derailleur: Deore LX
Pedalen: Eggbeater (love 'm!)
Zadel: M'n oude Flite Ti
Achterste derailleur: Deore XT
Op de tweede foto heeft ie tijdelijk straatbanden en een Cannondale titanium/carbon drinkbus houder... Te veel geld voor wat het is maar ik vind dat het er goed uitziet :-)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenDit is mijn fietsje. Hardtail gekocht op het web in Duitsland eind 2006 met veel eigen keuzemogelijkheden en zeer interessante prijs door een no name kader (wel maar een 1.5kg), de hele fiets zit nu op een 11kg.
Stuur, bar ends en zadelpen: XLC kende ik niet echt maar de twee bar ends wegen een geverifieerde 66g
Remmen: Hayes HFX 9, 180 voor en 160 achter =>AM-schijven op een HT?????????
Op de tweede foto heeft ie tijdelijk straatbanden en een Cannondale titanium/carbon drinkbus houder... Te veel geld voor wat het is maar ik vind dat het er goed uitziet :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenDit is mijn fietsje. Hardtail gekocht op het web in Duitsland eind 2006 met veel eigen keuzemogelijkheden en zeer interessante prijs door een no name kader (wel maar een 1.5kg), de hele fiets zit nu op een 11kg.
Remmen: Hayes HFX 9, 180 voor en 160 achter
Op de tweede foto heeft ie tijdelijk straatbanden en een Cannondale titanium/carbon drinkbus houder... Te veel geld voor wat het is maar ik vind dat het er goed uitziet :-)
Comment
Comment