Oorspronkelijk geplaatst door GTX
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenU bedoelt voor Lambo's, groene truien en geen heuvels ?
Een fototje van mijn fiets in actie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenNiet vergeten, bewust verzwegen. Als we over doping en toestanden gaan beginnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenJah inderdaad, vele rustige wegetjes, maar naar mijn goesting iets te weinig heuvels
Hoever zit je van de Vlaamse Ardennen?
Ik zo'n 55KM enkel dus ik kan daar gerust met de fiets heen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVind ik ook. Carbon is nog best fragiel bij stoten. En ook: goedkope carbon frames, vertrouw ik sowieso niet.
Die Decathlon fietsen van 700 euro met Carbon vorken ed., ik vrees als je daar een paar keer de muur van Geraardsbergen oprijdt, dat dat doorbreekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenDie Decathlon fietsen van 700 euro met Carbon vorken ed., ik vrees als je daar een paar keer de muur van Geraardsbergen oprijdt, dat dat doorbreekt.
Enfin, bij zulke vorken zijn het normaalgezien enkel de poten zelf die van carbon zijn.
Een ietwat deftige racefiets, kost toch al snel 1000 €. Ik zou dan ook niemand aanraden voor iets goedkoper te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenLet's hope not.
Enfin, bij zulke vorken zijn het normaalgezien enkel de poten zelf die van carbon zijn.
Een ietwat deftige racefiets, kost toch al snel 1000 €. Ik zou dan ook niemand aanraden voor iets goedkoper te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenHoever zit je van de Vlaamse Ardennen?
Ik zo'n 55KM enkel dus ik kan daar gerust met de fiets heen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenNormaal gezien kost de Ridley Orion zo'n 2000 euro, dus dan veronderstel ik wel dat je al wel een redelijke carbon kader hebt. De Aedon 1300 euro
Alleszins, voor een fiets volledig uit carbon, zou ik 2000 € toch wel de grens vinden. En dan zou ik zelfs nog liever een goed aluminium frame hebben. Goedkoop carbon tegenover kwalitatief aluminium, ik zou het wel weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenIk woon in Lichtaart, dus dat is toch al dik 100 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenJe vergeet dat de kempen het hart is van de coke-business!
Een fototje van mijn fiets in actie
Comment
-
Is dat een lokaal merk? De naam Sensa zegt me immers niets. Wel nog een mooi fietsje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIs dat een lokaal merk? De naam Sensa zegt me immers niets. Wel nog een mooi fietsje.
Hier zal je wat meer info vinden over het merk en de fietsen.
Comment
Comment