Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
    Knap fietske!
    Binnenkort (enkele weken) ga ik er ook ene kopen
    Best dat je aluminium hebt gekozen, als je eens tegen de vlakte gaat kan er een scheurke in zijn.

Je hebt wel de perfecte omgeving, de Kempen
    Vind ik ook. Carbon is nog best fragiel bij stoten. En ook: goedkope carbon frames, vertrouw ik sowieso niet.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Leuke fiets, maar het wegfietserstopic was hier misschien beter voor geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX

Je hebt wel de perfecte omgeving, de Kempen
        U bedoelt voor Lambo's, groene truien en geen heuvels ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          U bedoelt voor Lambo's, groene truien en geen heuvels ?
          Je vergeet dat de kempen het hart is van de coke-business!

Een fototje van mijn fiets in actie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie
            Niet vergeten, bewust verzwegen. Als we over doping en toestanden gaan beginnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
              Niet vergeten, bewust verzwegen. Als we over doping en toestanden gaan beginnen...
              Daar gaan we niet over beginnen want dan kunnen ze een apart forum onderdeel opstarten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                Jah inderdaad, vele rustige wegetjes, maar naar mijn goesting iets te weinig heuvels

Hoever zit je van de Vlaamse Ardennen?

Ik zo'n 55KM enkel dus ik kan daar gerust met de fiets heen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Vind ik ook. Carbon is nog best fragiel bij stoten. En ook: goedkope carbon frames, vertrouw ik sowieso niet.

Die Decathlon fietsen van 700 euro met Carbon vorken ed., ik vrees als je daar een paar keer de muur van Geraardsbergen oprijdt, dat dat doorbreekt.

Comment

Die Decathlon fietsen van 700 euro met Carbon vorken ed., ik vrees als je daar een paar keer de muur van Geraardsbergen oprijdt, dat dat doorbreekt.
                    Let's hope not.

Enfin, bij zulke vorken zijn het normaalgezien enkel de poten zelf die van carbon zijn.

Een ietwat deftige racefiets, kost toch al snel 1000 €. Ik zou dan ook niemand aanraden voor iets goedkoper te gaan.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Let's hope not.

Enfin, bij zulke vorken zijn het normaalgezien enkel de poten zelf die van carbon zijn.

Een ietwat deftige racefiets, kost toch al snel 1000 €. Ik zou dan ook niemand aanraden voor iets goedkoper te gaan.
                      Normaal gezien kost de Ridley Orion zo'n 2000 euro, dus dan veronderstel ik wel dat je al wel een redelijke carbon kader hebt. De Aedon 1300 euro

Comment

Hoever zit je van de Vlaamse Ardennen?

Ik zo'n 55KM enkel dus ik kan daar gerust met de fiets heen
                        Ik woon in Lichtaart, dus dat is toch al dik 100 km

Comment

Normaal gezien kost de Ridley Orion zo'n 2000 euro, dus dan veronderstel ik wel dat je al wel een redelijke carbon kader hebt. De Aedon 1300 euro
                          Een goed carbon frame kost op zich al 2000 €.
                          Alleszins, voor een fiets volledig uit carbon, zou ik 2000 € toch wel de grens vinden. En dan zou ik zelfs nog liever een goed aluminium frame hebben. Goedkoop carbon tegenover kwalitatief aluminium, ik zou het wel weten.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik woon in Lichtaart, dus dat is toch al dik 100 km
                            Ai das best ver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Een fototje van mijn fiets in actie

Dat vond ik niet leuk daar, je snelheid altijd bijna nul, en dan wéér optrekken om meteen terug in de remmen te gaan.

Comment

• klinkt anders leuk
                                intervaltraining en/of risico's nemen

Comment

• kleine updeet omdat ik commentaar kreeg op mijn zadel

oud

Comment

• oud
                                    562 gr

nieuw
                                    384 gr

Comment

• Nog 2 dagen wachten en ik mag achter mijn nieuwe fiets gaan.

Sensa Umbria met carbon vork en afgemonteerd met de volledige Shimano 105 (53-39)

Comment

• Is dat een lokaal merk? De naam Sensa zegt me immers niets. Wel nog een mooi fietsje.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Is dat een lokaal merk? De naam Sensa zegt me immers niets. Wel nog een mooi fietsje.
                                          Die naam zei mij eigenlijk ook niets, maar in vergelijking met andere gekende merken was de prijs 300-400€ duurder ( het merk dat je betaald imo) en dit voor hetzelfde materiaal.

Hier zal je wat meer info vinden over het merk en de fietsen.

Comment

Working...
                                          X