Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
    Die naam zei mij eigenlijk ook niets, maar in vergelijking met andere gekende merken was de prijs 300-400€ duurder ( het merk dat je betaald imo) en dit voor hetzelfde materiaal.

Hier zal je wat meer info vinden over het merk en de fietsen.
    Let niet alleen op de groep en de overige onderdelen. Het is het frame dat het belangrijkst is. Daarom dat je er best tests en review over leest. Ten slotte heb je tegenwoordig geen slechte groepen meer. En je weet steeds wat je krijgt als je een bepaalde groep koopt. Bij een frame ligt dat helemaal anders.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ni echt een lokaal merk.
      Eerder een Bulls, Radon achtig merk.
      Geen topkaders, maar ideaal als instapper en steeds met goeie prijs-kwaliteitsverhouding.
      Alleen hopen dat je niks voorhebt, dan komt dat wel goed met deze fiets.

Comment

• ik heb me gisteren deze trek 8500 (2de hands weliswaar) aangekocht, dus ik kan weer een oude hobby onder t stof halen
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
          ik heb me gisteren deze trek 8500 (2de hands weliswaar) aangekocht, dus ik kan weer een oude hobby onder t stof halen
          Ziet er netjes uit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
            Ziet er netjes uit !
            thx

nu stillekes aan opnieuw conditie opbouwen

Comment

• Bij deze ff men 2 tanken voorstellen :

Rider X3M Frame, is 3 of 4 jaar oud. Is gemonteerd met XT en Deore componenten.
              Rock Shok Tora RS vorkje, Mavic CrossRide wielen met daarop de smalle Geax BarroMud banden
              Komt enkel uit zen stal voor de winterse VTT tochtjes in België en dat kan ie goed verteren.

BH Connect met G4 voorvork, 8maand oud.
              Gemonteerd met Record groep en FSA componenten (crankstel, remmen, voorderailleur, stuur, stuurpen en zadelpen).
              Men poep rust op een Prologo Scratch zadel en mijn power gaat via de Time RXS carbon
              pedalen naar de gemonteerde Mavic Cosmic Carbone SL wielen, Ksyrium Elite of een 32 spaaks setje. Bandjes zijn Michelin Pro Race 3.

Comment

• Die koersfiets vind ik echt wel lekker. Zeker de afmontage (FSA en Campa Record). En die wielen vind 'k helemaal retegeil, en ook het geluidje dat ze produceren tijdens het rijden.
                Heb je die nieuwe Mavic Cosmic Carbone Ultimate wielen al gezien???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Die koersfiets vind ik echt wel lekker. Zeker de afmontage (FSA en Campa Record). En die wielen vind 'k helemaal retegeil, en ook het geluidje dat ze produceren tijdens het rijden.
                  Heb je die nieuwe Mavic Cosmic Carbone Ultimate wielen al gezien???
                  Ja die zijn echt superknap, bijna Lightweights qua look en gewicht.
                  Last edited by ; 18/07/2008, 23:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                    Bij deze ff men 2 tanken voorstellen :

Rider X3M Frame, is 3 of 4 jaar oud. Is gemonteerd met XT en Deore componenten.
                    Rock Shok Tora RS vorkje, Mavic CrossRide wielen met daarop de smalle Geax BarroMud banden
                    Komt enkel uit zen stal voor de winterse VTT tochtjes in België en dat kan ie goed verteren.

BH Connect met G4 voorvork, 8maand oud.
                    Gemonteerd met Record groep en FSA componenten (crankstel, remmen, voorderailleur, stuur, stuurpen en zadelpen).
                    Men poep rust op een Prologo Scratch zadel en mijn power gaat via de Time RXS carbon
                    pedalen naar de gemonteerde Mavic Cosmic Carbone SL wielen, Ksyrium Elite of een 32 spaaks setje. Bandjes zijn Michelin Pro Race 3.

Mooi, maar zou bij de koerfiets de gele stikers op de wielen vervangen door witte, zou het geheel mooier afmaken
                    mvg kris

Comment

• Mafia, liefhebber van eenvoud?
                      BTW, hoe groot ben jij eigenlijk? Iets zegt mij dat je de 1m90 ruim gepasseerd bent.
                      En koers je?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spiff Bekijk Berichten
                        Mooi, maar zou bij de koerfiets de gele stikers op de wielen vervangen door witte, zou het geheel mooier afmaken
                        mvg kris
                        Nee, vind ik niet, op Mavics horen gewoon overwegend gele stickers te kleven. Geel is de typische Mavickleur, vandaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Mafia, liefhebber van eenvoud?
                          BTW, hoe groot ben jij eigenlijk? Iets zegt mij dat je de 1m90 ruim gepasseerd bent.
                          En koers je?
                          Inderdaad ik ben net geen dubbele meter en geraak net door een deur.
                          Jip, ik ben coureur, mafiapraktijken doe ik niet

Comment

Inderdaad ik ben net geen dubbele meter en geraak net door een deur.
                            Jip, ik ben coureur, mafiapraktijken doe ik niet
                            KBWB? VWF? ...
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              KBWB? VWF? ...
                              Ietsken hoger, ik verdien er mijn geld mee

Met wat opzoekingswerk vind je wel wie ik ben

Comment

Dan ben je prof dus?

Comment

Stijn Vandenbergh ? (Ag2r)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    Zou wel 's kunnen.
                                    Die is groot, 24 en ag2r rijdt met BH fietsen.
                                    Dat is na Gregory Joseph, de tweede prof hier.

Comment

• Jip klopt . De andere renners van de ploeg rijden met de G4.
                                      (buiten Laurant Mangel die ook met de connect rijd)
                                      Vind ik een pak mooier maar spijtig genoeg hadden ze die niet in mijn maat .

Comment

Jip klopt . De andere renners van de ploeg rijden met de G4.
                                        (buiten Laurant Mangel die ook met de connect rijd)
                                        Vind ik een pak mooier maar spijtig genoeg hadden ze die niet in mijn maat .

Die is inderdaad wel sjiek. Kunnen ze die dan niet voor u maken? Je bent tenslotte toch een prof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                          Ik ging het echt niet gaan opzoeken zijn. Trouwens, ik volg véél te weinig uitslagen om bekend te zijn met al die namen.
                                          Je naam zegt me eerlijk gezegd niets, Stijn.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X