Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
ik heb me gisteren deze trek 8500 (2de hands weliswaar) aangekocht, dus ik kan weer een oude hobby onder t stof halenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenik heb me gisteren deze trek 8500 (2de hands weliswaar) aangekocht, dus ik kan weer een oude hobby onder t stof halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenZiet er netjes uit !
nu stillekes aan opnieuw conditie opbouwen
Comment
-
Bij deze ff men 2 tanken voorstellen :
Rider X3M Frame, is 3 of 4 jaar oud. Is gemonteerd met XT en Deore componenten.
Rock Shok Tora RS vorkje, Mavic CrossRide wielen met daarop de smalle Geax BarroMud banden
Komt enkel uit zen stal voor de winterse VTT tochtjes in België en dat kan ie goed verteren.
BH Connect met G4 voorvork, 8maand oud.
Gemonteerd met Record groep en FSA componenten (crankstel, remmen, voorderailleur, stuur, stuurpen en zadelpen).
Men poep rust op een Prologo Scratch zadel en mijn power gaat via de Time RXS carbon
pedalen naar de gemonteerde Mavic Cosmic Carbone SL wielen, Ksyrium Elite of een 32 spaaks setje. Bandjes zijn Michelin Pro Race 3.
Comment
-
Die koersfiets vind ik echt wel lekker. Zeker de afmontage (FSA en Campa Record). En die wielen vind 'k helemaal retegeil, en ook het geluidje dat ze produceren tijdens het rijden.
Heb je die nieuwe Mavic Cosmic Carbone Ultimate wielen al gezien???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie koersfiets vind ik echt wel lekker. Zeker de afmontage (FSA en Campa Record). En die wielen vind 'k helemaal retegeil, en ook het geluidje dat ze produceren tijdens het rijden.
Heb je die nieuwe Mavic Cosmic Carbone Ultimate wielen al gezien???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenBij deze ff men 2 tanken voorstellen :
Rider X3M Frame, is 3 of 4 jaar oud. Is gemonteerd met XT en Deore componenten.
Rock Shok Tora RS vorkje, Mavic CrossRide wielen met daarop de smalle Geax BarroMud banden
Komt enkel uit zen stal voor de winterse VTT tochtjes in België en dat kan ie goed verteren.
BH Connect met G4 voorvork, 8maand oud.
Gemonteerd met Record groep en FSA componenten (crankstel, remmen, voorderailleur, stuur, stuurpen en zadelpen).
Men poep rust op een Prologo Scratch zadel en mijn power gaat via de Time RXS carbon
pedalen naar de gemonteerde Mavic Cosmic Carbone SL wielen, Ksyrium Elite of een 32 spaaks setje. Bandjes zijn Michelin Pro Race 3.
Mooi, maar zou bij de koerfiets de gele stikers op de wielen vervangen door witte, zou het geheel mooier afmaken
mvg kris
Comment
-
Mafia, liefhebber van eenvoud?
BTW, hoe groot ben jij eigenlijk? Iets zegt mij dat je de 1m90 ruim gepasseerd bent.
En koers je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spiff Bekijk BerichtenMooi, maar zou bij de koerfiets de gele stikers op de wielen vervangen door witte, zou het geheel mooier afmaken
mvg kris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMafia, liefhebber van eenvoud?
BTW, hoe groot ben jij eigenlijk? Iets zegt mij dat je de 1m90 ruim gepasseerd bent.
En koers je?
Jip, ik ben coureur, mafiapraktijken doe ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenInderdaad ik ben net geen dubbele meter en geraak net door een deur.
Jip, ik ben coureur, mafiapraktijken doe ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenKBWB? VWF? ...
Met wat opzoekingswerk vind je wel wie ik ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenIetsken hoger, ik verdien er mijn geld mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenIetsken hoger, ik verdien er mijn geld mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenStijn Vandenbergh ? (Ag2r)
Die is groot, 24 en ag2r rijdt met BH fietsen.
Dat is na Gregory Joseph, de tweede prof hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenJip klopt . De andere renners van de ploeg rijden met de G4.
(buiten Laurant Mangel die ook met de connect rijd)
Vind ik een pak mooier maar spijtig genoeg hadden ze die niet in mijn maat .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenStijn Vandenbergh ? (Ag2r)
Je naam zegt me eerlijk gezegd niets, Stijn.
Comment
Comment