Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Die is inderdaad wel sjiek. Kunnen ze die dan niet voor u maken? Je bent tenslotte toch een prof.
    Kdenk da ze daarvoor een nieuw mal moeten maken en da kost toch vele euro's..
    Mijn naam is niet Tornado Tom anders hingen ze da wel forceren voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ik ging het echt niet gaan opzoeken zijn. Trouwens, ik volg véél te weinig uitslagen om bekend te zijn met al die namen.
      Je naam zegt me eerlijk gezegd niets, Stijn.
      Is niks . Kwoon nochtans maar +- 13km van jou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
        Kdenk da ze daarvoor een nieuw mal moeten maken en da kost toch vele euro's..
        Mijn naam is niet Tornado Tom anders hingen ze da wel forceren voor mij
        Iets minder 'tornado' tegenwoordig.

Btw, ken jij een zekere Van Seymortier Ronny?

Comment

Is niks . Kwoon nochtans maar +- 13km van jou
          Wat nog maar eens aangeeft hoe weinig ik ervan ken. In onze wielerclub zullen ze u wss wel kennen dan.
          Ik zou zeggen, ik wil wel eens een stukje meefietsen, maar door de knieproblemen rijd ik nu wss even goed als toen ik 13 jaar was.
          Als het is om over materiaal te zeveren, ben ik wel beschikbaar.
          Overigens, waar woon je eigenlijk?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Wat nog maar eens aangeeft hoe weinig ik ervan ken. In onze wielerclub zullen ze u wss wel kennen dan.
            Ik zou zeggen, ik wil wel eens een stukje meefietsen, maar door de knieproblemen rijd ik nu wss even goed als toen ik 13 jaar was.
            Als het is om over materiaal te zeveren, ben ik wel beschikbaar.
            Overigens, waar woon je eigenlijk?
            Oudenaarde, meer bepaalt Ename dicht bij de Wolvenberg en Kattenberg.
            Oej een vorm van tendinitis ofzo? Kzal u nen keer tegenrijden via de grote baan als ge wa in grande forme zijt

Comment

Oudenaarde, meer bepaalt Ename dicht bij de Wolvenberg en Kattenberg.
              Oej een vorm van tendinitis ofzo? Kzal u nen keer tegenrijden via de grote baan als ge wa in grande forme zijt
              Die grande forme zal wellicht nog niet veel voorstellen in vergelijking met uw conditie.
              Dus binnen een paar maand zijn we bijna buren van elkaar: ik verhuis naar Eine.
              Wat de knie betreft: ik heb een hardnekkige ontsteking van het kraakbeen in mijn knie. Nu moet ik zeggen dat ik er wel geen last van heb als ik mijn steunverband aan doe. Zonder steunverband durft de ontsteking nog wel eens de kop op steken.
              De komende week heb ik vakantie, en niet echt veel gepland, dus het is wel de bedoeling een paar keer te gaan fietsen. Krijg ik weer last, dan moet ik mss nog maar eens een afspraak maken met dr. Lagast in Deinze. Of ken jij nog betere orthopedisten?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Die grande forme zal wellicht nog niet veel voorstellen in vergelijking met uw conditie.
                Dus binnen een paar maand zijn we bijna buren van elkaar: ik verhuis naar Eine.
                Wat de knie betreft: ik heb een hardnekkige ontsteking van het kraakbeen in mijn knie. Nu moet ik zeggen dat ik er wel geen last van heb als ik mijn steunverband aan doe. Zonder steunverband durft de ontsteking nog wel eens de kop op steken.
                De komende week heb ik vakantie, en niet echt veel gepland, dus het is wel de bedoeling een paar keer te gaan fietsen. Krijg ik weer last, dan moet ik mss nog maar eens een afspraak maken met dr. Lagast in Deinze. Of ken jij nog betere orthopedisten?
                Hou je steunverband dan maar nog een tijdje aan uit voorzorg. Ik ga af en toe bij kraker, orthopedist André Vanderlinden, ben ik wel tevreden van. Mario De Clerck hing er vroeger nog veel naartoe. Hij woont in Eine, nog een buur bij dus .

Comment

Hou je steunverband dan maar nog een tijdje aan uit voorzorg. Ik ga af en toe bij kraker, orthopedist André Vanderlinden, ben ik wel tevreden van. Mario De Clerck hing er vroeger nog veel naartoe. Hij woont in Eine, nog een buur bij dus .
                  Als je twee uur of meer fietst met dat verband, begint dat wel aardig tegen te stelen hoor. Vooral omdat dat zich wat ophoopt in de knieholte en omdat de huid dan tussen die plooien van dat verband kruipt. De huid in de knieholte durft dan al wel eens rood te zien.
                  Morgennamiddag ga ik in elk geval nog eens fietsen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mijne schat hier ook es voorstellen

ik heb mij vorig jaar nen XR3 MY07 van Gazelle gekocht, zalig fietsje

Comment

• Hoeveel km heb je er al mee gebold?
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        Mijne schat hier ook es voorstellen

ik heb mij vorig jaar nen XR3 MY07 van Gazelle gekocht, zalig fietsje

Waarvoor gebruik je hem? Heeft de jouwe bar-ends of is gij exact dezelfde zoals op de foto?
                        Een hardtail zonder bar-ends mist toch iets vind ik (minder stoer )

Comment

Waarvoor gebruik je hem? Heeft de jouwe bar-ends of is gij exact dezelfde zoals op de foto?
                          Een hardtail zonder bar-ends mist toch iets vind ik (minder stoer )
                          Toch al gezien dat het een hybride is, hoop ik?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Toch al gezien dat het een hybride is, hoop ik?
                            Ja en nee...

Aan de wielen kan je natuurlijk zien dat ze een maatje te groot zijn voor een gewone mtb maar er zijn merken zoals Gary Fischer die een hele reeks mountainbikes hebben waar je 29" wielen zoals deze kunt monteren en je hebt een volwaardige mountainbike.

Steek op de Gazelle modderbandjes wat is het verschil dan met deze soort mountainbikes vraag ik mij dan af?
                            ( Buiten de schijfremmen dan)

Waarmee ik niet wil zeggen dat deze Gazelle geen hybride is

Comment

Ja en nee...

Aan de wielen kan je natuurlijk zien dat ze een maatje te groot zijn voor een gewone mtb maar er zijn merken zoals Gary Fischer die een hele reeks mountainbikes hebben waar je 29" wielen zoals deze kunt monteren en je hebt een volwaardige mountainbike.

Steek op de Gazelle modderbandjes wat is het verschil dan met deze soort mountainbikes vraag ik mij dan af?
                              ( Buiten de schijfremmen dan)

Waarmee ik niet wil zeggen dat deze Gazelle geen hybride is
                              Ik ken die bikes, maar de bandjes van die Gazelle lijken me net iets dunner dan die van een 29"-er. Nu ja, niet dat het verschil zo groot is.
                              Ik wou ook niet zeggen dat je niet off-road kan met dat ding natuurlijk. Wel vroeg ik me af of je al gezien had dat het een hybride was.
                              En natuurlijk zouden bar-ens best wel staan op zo'n fietsje. Daar hebben die wielen niets mee te maken.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ken die bikes, maar de bandjes van die Gazelle lijken me net iets dunner dan die van een 29"-er. Nu ja, niet dat het verschil zo groot is.
                                Ik wou ook niet zeggen dat je niet off-road kan met dat ding natuurlijk. Wel vroeg ik me af of je al gezien had dat het een hybride was.
                                En natuurlijk zouden bar-ens best wel staan op zo'n fietsje. Daar hebben die wielen niets mee te maken.

Nope had het nie gezien

Comment

Nope had het nie gezien
                                  Shame on you.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• tis idd éne met dunne bandjes voor op straat mee te fietsen...

heeft toch al wat km achter de rug... we gebruiken 'm regelmatig voor naar stad te gaan, op zondag een fietstocht, ik om na het werk even tot bij mijn ouders te gaan

zo blijft de Imolababe een beetje rustig nietsverbruikend thuisstaan

Comment

• Dit is mijn nieuw vervoermiddel.

Comment

• Proficiat!
                                        Kleine suggestie: een paar spacers boven de stuurpen monteren. Je stuur staat vrij hoog tegenover je zadel. Ben je zeker dat je graag zo rechtop zit, dan heb ik niets gezegd.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Is bij mij ook zo, alhoewel dat eerder aan mijn framemaat ligt denk ik.

In principe zou ik een 58 (binnenbeenlengte van 89 en 1.83 groot) moeten hebben en heb nu een 60 (alle 62 Cube maat maar CT is 60). Kheb er wel totaal geen last van en ik zit liever iets rechter, ik neem ook nooit de beugel vast maar altijd handen op het stuur of op de remmen.

Comment

Working...
                                          X