't Is alleszins een grote maat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenDie eerste heeft toch ook mechanische schijfremmen? Was dit niet eerder af te raden?
Dat valt idd af te raden. Dan nog liever gewone V-brakes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDeze ziet er mij groot genoeg uit, en redelijk in orde:
Nog:
http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...ek_Maat21.html
Liever iets "kwieker" van look, genre dit
... maar dan goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Iemand bedenkingen bij Cube?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHmmm, die Cube Acid is volledig wat ik zoek qua looks, specs en prijs..
Iemand bedenkingen bij Cube?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenThx gasten!
Kan je Cube zomaar vinden bij de lokale fietsenboer of bestel ik dat best via zo'n internetshop?
Qua frame 22" neem ik aan (1.93m groot 78kg)
Er zijn er alleszins verschillende, al vermoed ik dat het merk nog in expansie is op dat vlak.
De invoerder woont trouwens in mijn gemeente, dus bij ons kan je het merk al lang krijgen.
Comment
-
Kan je Cube zomaar vinden bij de lokale fietsenboer of bestel ik dat best via zo'n internetshop?
Die Cube vind ik wel vet, nog een duitser bij
Comment
-
Ben zelf 1m96 en 88 kilo, die 22" zat heel goed.
Kader is onverwoestbaar. In mijn geval was het een Radon, maar dat is identiek. Huismerk van www.bike-discount.de. Had er een trapset met vierkante as opgestoken, keramische velgen op DTswiss assen, een eenvoudige Marzocchi vork en XT afgemonteerd. HS33 remmen om te kunnen blijven remmen in de modder, zonder remblokken te verslijten met hopen..Was mijn ideale mudbike, soms nog spijt van dat ik hem heb weggedaan.
En dat was zeker geen slechte fiets, alles bij mekaar kostte die een 1000 euro, voornamelijk door de DTswiss velgen en assen.
Comment
-
M'n plaatselijke fietsenboer is Granville verdeler en m'n oog viel daar op een Granville XC-10 aan €800, €50 meer dan een Cube Acid maar makkelijker vast te krijgen voor mij.
Vergelijkbare kwaliteit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNog een kleine vraag:
M'n plaatselijke fietsenboer is Granville verdeler en m'n oog viel daar op een Granville XC-10 aan €800, €50 meer dan een Cube Acid maar makkelijker vast te krijgen voor mij.
Vergelijkbare kwaliteit?
Cube is ook al verre van slecht.
Koop gewoon wat je zelf het leukst vindt, kwaliteit is quasi gelijk.
Succes !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHoeveel weegt je fiets ongeveer?
Valt eigelijk best mee, fietsen varieren tussen de 17 en de 25 kg (deze heeft dan een Nexus 8 naafversnelling en rollerbrakes, dus die stukken maken de fiets wel zwaarder).
Maar veel mensen schrikken er van hoe soepel een Achielle fiets eigelijk wel rijdt, voor een stalen fiets te zijn.
Het is nu niet omdat ik ze zelf maak, maar al je ooit te kans krijgt om op een Achielle te rijden moet je maar eens de proef op de som nemen
Groeten,
Peter
Comment
Comment