Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, wat is een goede vork om onder een Seven te steken ?
Iets Tita achtig ? Vaste Tita vork ?
Die rode accenten op de DT vork storen me tegenover de rest van de fiets en het volledige zwart van de vork. Onder een zwart, wit of rood frame staat dat veel beter.
Een witte SID met goude stickertjes zou beestig zijn.
Die rode accenten op de DT vork storen me tegenover de rest van de fiets en het volledige zwart van de vork. Onder een zwart, wit of rood frame staat dat veel beter.
in 't echt valt dat best mee,
maar de gouden CK vliegt er wss af (tita/gunmetal, weet nog niet)
epd gaat een groepsbestelling tita-vorkjes proberen te plaatsen
en de stuurpen is nog in productie (die er nu op staat heeft blauwe schijn: wat teveel kleurkes dicht bijeen)
de DT gaat eraf als DT een betere kleurstelling heeft (maar 2009=2008 )
bon 't is niet af, en zal het nooit zijn
wielen : aanrader (mss nog beter: CK-naven, maar deze zijn lichter )
Iemand hier een idee voor een comfortabel zadel voor een oude bomma zodat ze geen pijnlijk achterste meer heeft? Een gelzadel, maar welk merk? Liefst geen dat meer kost als de fiets zelf...
Iemand hier een idee voor een comfortabel zadel voor een oude bomma zodat ze geen pijnlijk achterste meer heeft? Een gelzadel, maar welk merk? Liefst geen dat meer kost als de fiets zelf...
Selle Royal?
Geen enkel zadel is voor iedereen perfect.
Selle Royal kan je idd wel proberen. Die hebben toch een goeie reputatie op dat vlak.
Selle Royal?
Welke fiets is het ? Kwestie dat we het juiste zadel kunnen kiezen
Hoe fijner/ dunner het zadel, hoe sportiever het is. Het zal dus wrs een dikker zadel worden. Selle royal is een goed merk, ook erg bekend. Duurste zijn niet altijd de meest stevige, vooral de dure fijne (ik spreek dan over zadels op gewone fietsen) van Selle Royal zijn nogal fragiel. Het beste is dat je eens langsgaat bij de fietsenmaker, misschien wil hij wel enkele zadels monteren om te testen?
Welke fiets is het ? Kwestie dat we het juiste zadel kunnen kiezen
Twee oude Minerva fietsen tweedehands gekocht bij het welbekende fietsenatelier in Mol. Ze dienen om in Leuven rond te rijden. Dus hebben we opzettelijk een oud en versleten model gepakt dat hopelijk niet snel gepikt wordt. Alleen is mijn zadel van hard plastiek zonder vering... Daar moet dus dringend is verandering in komen!
Daarstraks een koerstruitje gewonnen op den den opendeur van Van Roey hier. Op den tacx een parcourtje afleggen en de eerste 10 kregen een truitje. 7de plaats, truitjes genoeg stilaan.
De kleur "pakt" wel niet zo goed op foto. Kan je die remmen zelf een beetje regelen? En hoe?
Slepen ze misschien?
Het kan zijn dat het remgeheel niet mooi gelijnd staat tegenover je schijf. Inbusvijsjes losdraaien en mooi uitlijnen, ik heb dat op het zicht gedaan en dat is goed gelukt. Gewoon zien dat het lichtstreepje tussen schijf en remblokjes een mooi evenwijdige lijn vormt.
Daarstraks een koerstruitje gewonnen op den den opendeur van Van Roey hier. Op den tacx een parcourtje afleggen en de eerste 10 kregen een truitje. 7de plaats, truitjes genoeg stilaan.
Zo eentje heb ik vorig jaar (of was het het jaar ervoor) daar ook gewonnen. Op zo'n aftandse velo, ik had de tweede tijd van de dag toen. Ik heb het truitje nog niet aangehad.
zo heb ik deze eens gewonnen (1KM rondje beste 3 kregen truitje)
Op de Lotto 6 daagse in Hasselt. Dat werd afgeroepen en dan moest ge naar voor komen.
Op het podium "moest" je dan tussen 2 knappe promo girl gaan staan voor de foto etc.
Mijn schoonvader was ook daar (wist ik totaal niet) en toen die mijn naam hoorde afroepen kwam die kijken. Ik zag net zijn kop opduiken toen ik de 2 promo girls een dikke smakkerd aan het geven was...
Comment