Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    En je vraagt dat tien keer, maar goed. Ik ga er over zwijgen.
    Drie keer, net geteld. Waarom drie keer? Omdat ik pas na de derde keer een antwoord heb gekregen op m'n vraag, van één iemand, enfin 't is beter dan niks.

Hoeveel keer heb jij al gevraagd?
    Fatty, Lefty of Fox? Taurine of Caffeine? Taurine en Fatty... of Caffeine en Lefty?
    Iedereen heeft al lang z'n mening gegeven... en toch... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Drie keer, net geteld. Waarom drie keer? Omdat ik pas na de derde keer een antwoord heb gekregen op m'n vraag, van één iemand, enfin 't is beter dan niks.

Hoeveel keer heb jij al gevraagd?
      Fatty, Lefty of Fox? Taurine of Caffeine? Taurine en Fatty... of Caffeine en Lefty?
      Iedereen heeft al lang z'n mening gegeven... en toch... .
      Elke vraag één keer, dacht ik. En OK, ook nog een keer op een ander forum, maar dat telt hier niet mee.
      Komaan, vent. Serieus blijven.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Elke vraag één keer, dacht ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Komaan, vent. Serieus blijven.
        Ik ben bloedserieus, over u ga 'k niks zeggen.

Comment

• You guys need to get a room together...
          Misschien best een topic starten waarin je elkaar eindeloos kan afjakkeren.. of PM gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            You guys need to get a room together...
            Misschien best een topic starten waarin je elkaar eindeloos kan afjakkeren.. of PM gebruiken.
            Met Kamikaze erbij.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Jongens toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                Ja, een groot nadeel is dat je er mee achter struiken en takken kan blijven hangen , bvb in de zomer die lange doornetakken.. die trekken je dan los van je fiets.
                Ander nadeel is dat ze wat wegen, gewicht dat je gemakkelijk kunt missen dus.
                Nog iets : ik rijd graag met een stuur dat niet te breed is om smalle passages vlot te verteren. Als je dan nog bar-ends monteert komen je handgrepen wat te dicht bij elkaar en vermindert de handling...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Nog iets : ik rijd graag met een stuur dat niet te breed is om smalle passages vlot te verteren. Als je dan nog bar-ends monteert komen je handgrepen wat te dicht bij elkaar en vermindert de handling...
                  Da's een originele reden, heb 'k nog nooit gehoord!

Comment

Van die handling tot daar toe, maar het totaal aan beschikbare plaats vermindert wel, en da's ni handig..

Comment

Da's een originele reden, heb 'k nog nooit gehoord!
                      Belangrijker is dat het een pertinente reden is

Comment

Belangrijker is dat het een pertinente reden is
                        Inderdaad.

Nu, persoonlijk wil ik dat nadeel(tje) er wel bijnemen, 't is in bijzonder weinige omstandigheden dat je zoiets tegenkomt (vind ik toch). De voordelen van bar-ends zijn voor mij immers veel groter dan dat nadeel.

Comment

• Over stuurbreedte. Ik heb ze liefst max 58cm. Dan zijn ze smal genoeg om overal te passeren en toch niet zo smal dat je handbaarbeid verliest of je borstkas niet kan openen bij het fietsen.
                          Mijn smalste stuur is 56cm (mét barends !) en dat verschil in handling merk ik toch wel.

Comment

• Comment

• Comment

• Knappe fiets!

Comment

• Meer uitleg? Van wie is die? Waarom post je hem?
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Van wie is die?
                                    Van mij.

Comment

Van mij.
                                      Het gaat snel bij u. Eerst twijfelde je nog tss een Cannondale en een Canyon. Koopje gevonden of zo?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Het gaat snel bij u. Eerst twijfelde je nog tss een Cannondale en een Canyon. Koopje gevonden of zo?
                                        Inderdaad, koopje gevonden.
                                        Ik heb 'm voor een vrij scherpe prijs kunnen kopen, fiets heeft nagenoeg niet gebold.

Comment

Inderdaad, koopje gevonden.
                                          Ik heb 'm voor een vrij scherpe prijs kunnen kopen, fiets heeft nagenoeg niet gebold.
                                          Ah, het is zelfs een tweedehandse. Nu ja, groot gelijk, zou ik zeggen. Met mijn Pina heb ik ook veel geluk gehad, al was die wel volledig nieuw. Het frame heb ik zelfs kunnen kopen tegen een prijs die lager is dan de inkoopprijs van de winkel waar ik hem kocht. En geloof me: het frame komt van in een winkel waar ze behoorlijk wat Pina's verkopen (dus die ligt mogelijks lager dan in andere winkels). En ik weet van inside bronnen hoeveel de inkoopprijs ongeveer bedraagt. Een lange arm kan soms deugd doen.
                                          Anyway, gekocht van een freak die ziek geworden is of zo?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X