Mededeling
Collapse
No announcement yet.
m'n fietsen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVoilà. En met een knie-ontsteking, denk je wel eens na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenProbeer je voetplaatje eens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenFlupke73, welke maat van fiets is dat ?
Op die foto lijkt de balhoofdbuishoek behoorlijk steil. Hoeveel graden bedraagt die hoek juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtendas een mooi gewicht voor een ijzeren fiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDas titanium
Zo'n ongelakt titanium frame ziet er wel wat iel en 'ijzerachtig' uit vind ik. Ik vind ze niet mooi, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDas titanium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtendas geen titanium. Das een legering.
Da's een titanium frame, oké er is in een klein percentage vanadium en aluminium toegevoegd. Gemakkelijkheidshalve wordt het een 'titanium frame' genoemd. Maar een ijzeren fiets is het zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Ziet er echt wel sjiek uit. Het is alleen een modekleurtje. Volgend jaar is felgroen een van de voorziene kleuren..
De Taurine met Fox is trouwens zeer populair, waar de Fatty fameus terrein verliest. Commercieel dus zeker een goeie zet van C'dale.
Als je zo'n bike ziet staan zoals die van Beta, zie je snel waarom.
Comment
-
Thx. Wat een Fox op een Cannondale betreft: die twee gaan ook goed samen onder de vorm van een Rush Carbon in dezelfde kleurencombo als op mijn bike.
Ik denk dat ik mij eens ga laten uitmeten. Niet zozeer om de ideale lengte van de fiets te bepalen, maar wel omdat ik zou willen weten of mijn schoenplaatjes goed staan.
Hier ook eens polsen of jullie goeie adressen kennen. Liefst in O-Vl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Ik denk dat ik mij eens ga laten uitmeten. Niet zozeer om de ideale lengte van de fiets te bepalen, maar wel omdat ik zou willen weten of mijn schoenplaatjes goed staan.
Hier ook eens polsen of jullie goeie adressen kennen. Liefst in O-Vl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe SPD's hebben tegenwoordig een vrij grote spelingsruimte vind ik. Je mag je plaatsjes al redelijk verkeerd zetten, door de speling kunnen je voeten zich gemakkelijker vanzelf juist zetten. Ik had vroeger Ritchey SPD's die totaal geen speling hadden, daar heb ik wel bij moeten zoeken om de juiste positie te vinden, maar dat had ik al gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat frame is toch op maat gemaakt, niet?
'k heb het risico genomen en gelukkig is het voor mij "geslaagd",
als dat misloopt=
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenja, op maat,
'k heb het risico genomen en gelukkig is het voor mij "geslaagd",
als dat misloopt=
En de hoeken? Heb je nog andere info over de geometrie? Lengte achtervork, bovenbuis e.d.m.?
Getalletjes interesseren mij nogal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenJa, tuurlijk.
De eerste fiets of whatever die niet uit een legering is gemaakt moet ik nog tegenkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenIk denk dat deze niet uit een legering is gemaakt.
Comment
Comment