Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n fietsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    De toekomst zal het ons zeggen!
    Ik baseer me voor die stelling voornamelijk op tests.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Ik baseer me voor die stelling voornamelijk op tests.
      Naar mijn gedacht gaat extreem licht materiaal en duurzaamheid niet samen. Maar zoals ik al wist te zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
      Laat ons hopen dat deze uitdrukking klopt: 'Uitzonderingen bevestigen de regel'.

Comment

Naar mijn gedacht gaat extreem licht materiaal en duurzaamheid niet samen. Maar zoals ik al wist te zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
        Laat ons hopen dat deze uitdrukking klopt: 'Uitzonderingen bevestigen de regel'.
        Die stelling gaat niet altijd op. Maar meer wel dan niet natuurlijk.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Nice idd. Heb je hem in het titanium grijs met gekleurde letters? Zo moet een Dean alleszins zijn imo.

Het begin van het frame is grijs bij de mijnen, en sommige delen zwart zijn donkerblauw gespoten.

Onderdelen : campa wielen en groep, cane creek remgrepen, tektro remmen, look pedalen, deda stuur en stuurpen en prologo zadel.

Comment

• Met haar nieuwe stoppers

Comment

Amai, wat voor ne koersfiets heb jij dan?
              enne blauwe :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten

Het begin van het frame is grijs bij de mijnen, en sommige delen zwart zijn donkerblauw gespoten.

Onderdelen : campa wielen en groep, cane creek remgrepen, tektro remmen, look pedalen, deda stuur en stuurpen en prologo zadel.
                Huh? Dean zei je toch? En ik vond vanmiddag op de Dean-website ook maar één TT-frame terug en het was er eentje van titanium.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• even 2 snelle als teaser

Comment

• Ik vind dat dus echt een zalig kleurtje hé.
                    En nu met die Lefty, echt knap hoor!

Comment

De regel is : licht , goedkoop, duurzaam - kies 2 van de 3 en de derde keer je om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                        Met haar nieuwe stoppers

Mooi met die gouden accenten.

Comment

• Even wielen gewisseld, de Fulcrums in de C'dale, de Eastons in de Colnago.

Comment

Even wielen gewisseld, de Fulcrums in de C'dale, de Eastons in de Colnago.
                            Houden zo! Het ziet er alleszins beter uit.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                              even 2 snelle als teaser

Nice!
                              Doet me denken aan de Caffeine F2 van 2006, die ik destijds ook nog wel zag zitten.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Houden zo! Het ziet er alleszins beter uit.
                                Vind je?
                                Ik vind die Fulcrums toch mooier in de Colnago hoor, net zoals de Fulcrums mooier staan in de C'dale dan de Eastons, en zelfs de Ksyriums.
                                Smaken verschillen, da's weeral eens 't bewijs.

Comment

Vind je?
                                  Ik vind die Fulcrums toch mooier in de Colnago hoor, net zoals de Fulcrums mooier staan in de C'dale dan de Eastons, en zelfs de Ksyriums.
                                  Smaken verschillen, da's weeral eens 't bewijs.
                                  Dat vind ik zeer zeker.
                                  Idd, smaken verschillen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat vind ik zeer zeker.
                                    Idd, smaken verschillen.
                                    Wat ik niet begrijp is dat je de Fulcrums in de C'dale wel goed vindt, en in de Colnago niet.
                                    Kan je dat eens nader toelichten?

Nu, ik heb de combinatie Colnago/Fulcrum gepost op verschillende fora en iedereen is vol lof over het geheel. Ik vind het ook supergeslaagd, alles is zowat rood-zwart, een mooiere combo kan je haast niet bedenken... vind ik toch... en nog vele anderen met mij.

Comment

Wat ik niet begrijp is dat je de Fulcrums in de C'dale wel goed vindt, en in de Colnago niet.
                                      Kan je dat eens nader toelichten?

Nu, ik heb de combinatie Colnago/Fulcrum gepost op verschillende fora en iedereen is vol lof over het geheel. Ik vind het ook supergeslaagd, alles is zowat rood-zwart, een mooiere combo kan je haast niet bedenken... vind ik toch... en nog vele anderen met mij.
                                      De Cannondale is volledig rood en op die foto lijken de ook erg rode Fulcrums daar beter bij te passen.
                                      Pas op, ik heb nergens gezegd dat ik die Fulcrums superknappe wielen vindt. Er zitten sowieso te veel rode spaken in.
                                      De Eastons bevatten rode accenten en dat past ook bij de Colnago waarvan het frame ook gedeeltelijk rood is i.p.v. zo goed al helemaal.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

De Cannondale is volledig rood en op die foto lijken de ook erg rode Fulcrums daar beter bij te passen.
                                        Erg rode Fulrums??
                                        Hoe noem je deze Fulcrums dan?

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        De Eastons bevatten rode accenten en dat past ook bij de Colnago waarvan het frame ook gedeeltelijk rood is i.p.v. zo goed al helemaal.
                                        Tsja, dat kan je van de Fulcrums ook zeggen hé.
                                        Colnago frame: rood/zwart met witte accenten.
                                        Fulcrum wielen: rood/zwart met witte accenten.
                                        Last edited by Jakkel; 15/12/2008, 19:35. Reden: Foto toegevoegd

Comment

Negen op de tien ga ik de Cannondale verkopen, er beginnen hier wat veel fietsen te staan.

Als je die zo ziet, stel ik mij in de eerste plaats de vraag waarom je überhaupt een andere/nieuwe kocht, niks mis met die Cann !! (ik vind 'm zelfs mooier dan de Colnago)

Comment

Working...
                                          X