Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik baseer me voor die stelling voornamelijk op tests.
Naar mijn gedacht gaat extreem licht materiaal en duurzaamheid niet samen. Maar zoals ik al wist te zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
Laat ons hopen dat deze uitdrukking klopt: 'Uitzonderingen bevestigen de regel'.
Naar mijn gedacht gaat extreem licht materiaal en duurzaamheid niet samen. Maar zoals ik al wist te zeggen, de toekomst zal het uitwijzen.
Laat ons hopen dat deze uitdrukking klopt: 'Uitzonderingen bevestigen de regel'.
Die stelling gaat niet altijd op. Maar meer wel dan niet natuurlijk.
De regel is : licht , goedkoop, duurzaam - kies 2 van de 3 en de derde keer je om
Vind je?
Ik vind die Fulcrums toch mooier in de Colnago hoor, net zoals de Fulcrums mooier staan in de C'dale dan de Eastons, en zelfs de Ksyriums.
Smaken verschillen, da's weeral eens 't bewijs.
Vind je?
Ik vind die Fulcrums toch mooier in de Colnago hoor, net zoals de Fulcrums mooier staan in de C'dale dan de Eastons, en zelfs de Ksyriums.
Smaken verschillen, da's weeral eens 't bewijs.
Wat ik niet begrijp is dat je de Fulcrums in de C'dale wel goed vindt, en in de Colnago niet.
Kan je dat eens nader toelichten?
Nu, ik heb de combinatie Colnago/Fulcrum gepost op verschillende fora en iedereen is vol lof over het geheel. Ik vind het ook supergeslaagd, alles is zowat rood-zwart, een mooiere combo kan je haast niet bedenken... vind ik toch... en nog vele anderen met mij.
Wat ik niet begrijp is dat je de Fulcrums in de C'dale wel goed vindt, en in de Colnago niet.
Kan je dat eens nader toelichten?
Nu, ik heb de combinatie Colnago/Fulcrum gepost op verschillende fora en iedereen is vol lof over het geheel. Ik vind het ook supergeslaagd, alles is zowat rood-zwart, een mooiere combo kan je haast niet bedenken... vind ik toch... en nog vele anderen met mij.
De Cannondale is volledig rood en op die foto lijken de ook erg rode Fulcrums daar beter bij te passen.
Pas op, ik heb nergens gezegd dat ik die Fulcrums superknappe wielen vindt. Er zitten sowieso te veel rode spaken in.
De Eastons bevatten rode accenten en dat past ook bij de Colnago waarvan het frame ook gedeeltelijk rood is i.p.v. zo goed al helemaal.
Negen op de tien ga ik de Cannondale verkopen, er beginnen hier wat veel fietsen te staan.
Als je die zo ziet, stel ik mij in de eerste plaats de vraag waarom je überhaupt een andere/nieuwe kocht, niks mis met die Cann !! (ik vind 'm zelfs mooier dan de Colnago)
Comment